Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επάγγελμα: Φαρμακοποιός

τελευταία νέα


Είστε συμπαθής και αγαπητός φαρμακοποιός; Το εξαργυρώνετε!

25/5/2017 1:58:52 μμ
Συμβουλές για να "κερδίσετε" τους πελάτες σας
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


To Pharmacy2020 γράφει για το ελληνικό φαρμακείο


Από τη στιγμή που το φαρμακείο μετατράπηκε σε πολυκατάστημα, το αφ' υψηλού ύφος, η επίδειξη αυθεντίας και η βλοσυρότητα δεν έχουν θέση. Όλες οι έρευνες δείχνουν ότι ο πελάτης/καταναλωτής έλκεται δευτερευόντως από το προϊόν (που -μεταξύ μας- μπορεί να μη διαφέρει και ιδιαίτερα από φαρμακείο σε φαρμακείο) και πρωτίστως από το κλίμα που αποπνέει ο χώρος, ο ιδιοκτήτης, το προσωπικό. Αν το φαρμακείο σας είναι customer friendly, αν αποπνέει ειλικρινή διάθεση εξυπηρέτησης, νοιάξιμο, άμεσο σέρβις, ο καταναλωτής το αισθάνεται, το εκτιμά και σας προτιμάει.


Πολλοί φαρμακοποιοί ρωτούν: «δηλαδή, πρέπει να προσποιούμαι για να κερδίσω τον πελάτη;»

Λάθος ερώτηση.

Είναι υποχρέωσή σας ως επαγγελματίας, εσάς και του προσωπικού σας, να υποδέχεστε τον πελάτη με χαμόγελο, να τον εξυπηρετείτε με προθυμία, να τον κάνετε να νιώθει σημαντικός. Είτε μπαίνει στο φαρμακείο σας για να πάρει φάρμακα ή για να ψωνίσει/καταναλώσει, περιμένει ευγένεια και άψογο σέρβις.


Για να βάλουμε λοιπόν τα πράγματα σε μια σειρά, το πρώτο βήμα είναι η αγάπη και η αφοσίωση στη δουλειά σας, στο έργο σας ως φαρμακοποιού, στη διάθεση εξυπηρέτησης του ασθενή/πελάτη σας, στην ικανοποίηση που παίρνετε μέσα από όλη αυτή τη διαδικασία. Αγαπήστε αυτό που κάνετε για να σας αγαπήσουν οι άλλοι. Το δεύτερο βήμα είναι να περάσετε αυτό το πνεύμα στο προσωπικό σας, στην ομάδα σας. Μεταδώστε τους τον ενθουσιασμό σας, γνωρίστε τους την εταιρική κουλτούρα, περάστε τους το ομαδικό πνεύμα, δώστε κατευθυντήριες γραμμές που κανείς δεν πρέπει να παραβαίνει. Η συμπεριφορά τους και ο τρόπος που προσεγγίζουν τον ασθενή ή καταναλωτή είναι «όλα τα λεφτά».


Συνεχίζουμε. Μάθετε να ακούτε προσεκτικά τον ασθενή/πελάτη σας, να αξιολογείτε αυτό που αναζητά και είναι σημαντικό γι΄αυτόν, και όχι αυτό που εσείς θεωρείτε σημαντικό για την περίπτωσή του. Στη συνέχεια, γίνετε πιο προσωπικοί. Ρωτήστε πράγματα για τον άνθρωπο απέναντί σας για να καταλάβετε καλύτερα αυτό που αναζητά, να χτίσετε μια πρώτη γέφυρα προσωπικής επικοινωνίας μαζί του, να δημιουργήσετε έναν στοιχειώδη συναισθηματικό δεσμό. Για το τέλος αφήσαμε την ανταμοιβή προς δύο κατευθύνσεις: προς το προσωπικό σας και προς τους πελάτες σας. Τρόποι υπάρχουν πολλοί, εσείς θα αποφασίσετε ποιος ταιριάζει σε κάθε περίπτωση (το μπόνους για την καλή απόδοση του προσωπικού, η πίστωση πόντων σε πιστούς πελάτες είναι οι πιο κοινοί).

Αν η ανταμοιβή που θα προσφέρετε έρθει όμορφα «αμπαλαρισμένη» (υπό μορφή έκπληξης π.χ.), τόσο το καλύτερο για όλους!


To παρόν άρθρο αποτελεί αναδημοσίευση.

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Διοργανώνεται από τη Διεθνή Φαρμακευτική Ομοσπονδία (FIP)
Το μέτρο προωθείται τώρα και σε δήμο του νομού Πέλλας






Σχετικά άρθρα

Φαρμακοποιός δίνει μαθήματα γαληνικών σε μαθητές Λυκείου
Ενθουσιασμένα τα παιδιά από την εμπειρία του εργαστηρίου
Πληθαίνουν οι αποφάσεις υπέρ των θέσεων στάθμευσης μπροστά στα φαρμακεία
Το μέτρο προωθείται τώρα και σε δήμο του νομού Πέλλας
Φαρμακεία: Τσουχτερά τα πρόστιμα για τους παραβάτες των αργιών του Πάσχα
Κλειστά θα πρέπει να παραμείνουν τα φαρμακεία και στις 7 Μαΐου
Επιτήδειοι άδειασαν από Prolia τα φαρμακεία δύο νομών
Η Αγάπη Ακριτίδου, υπεύθυνη του Τμήματος Αγορών του ΣΦΗΠ, εξηγεί στο f.daily τα περιστατικά