Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα


Bayer: Καμπάνια που «σπάει» τα ταμπού

28/5/2023 4:50:18 μμ
Για την προώθηση αντισυλληπτικού προϊόντος που αντιμετωπίζει τη μεγάλη αιμορραγία της περιόδου
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Με μια «διαφορετική» καμπάνια στην αμερικανική τηλεόραση και σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η Bayer προωθεί την ενδομήτρια συσκευή με λεβονοργεστρέλη, η οποία δρα ως αντισυλληπτικό αλλά παράλληλα είναι το μόνο εγκεκριμένο από τον FDA ενδομήτριο προϊόν για την αντιμετώπιση της μεγάλης αιμορραγίας κατά τη διάρκεια της περιόδου. 

Αυτό που χαρακτηρίζει το σχετικό σποτ -και που δεν συνηθίζεται στη διαφήμιση- είναι ότι προβάλλει με κάθε ευκαιρία το έντονο κόκκινο χρώμα που παραπέμπει στην έμμηνο ρύση. 
Μια γυναίκα βάφει με κόκκινο έναν τοίχο, μια άλλη επιλέγει το κόκκινο παντελόνι, την κόκκινη βαλίτσα, το κόκκινο κόσμημα, ενώ ένα κορίτσι με τη μητέρα του παίζουν γύρω από μια κόκκινη τσουλήθρα.

«Το ενδιαφέρον αυτής της καμπάνιας είναι ότι αφορά ένα αποκλειστικά γυναικείο θέμα που συχνά θεωρείται ταμπού, γιΆ αυτό και δεν διαγιγνώσκεται, άρα δεν αντιμετωπίζεται», αναφέρει σχετικά η Yesmean Wahdan, M.D., αντιπρόεδρος του τμήματος ιατρικών υποθέσεων ΗΠΑ για τη γυναικεία υγεία της Bayer σε συνέντευξή της στο Fierce Pharma Marketing.
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Στον 30ο Διάπλου Αιγαίου Πελάγους
Στο πλαίσιο του 14ου Συνεδρίου Φαρμακευτικού Management






Σχετικά άρθρα

Johnson & Johnson: Επεκτείνει το χαρτοφυλάκιο δερματολογίας στοχεύοντας στη θεραπεία της ατοπικής δερματίτιδας
Εξαγόρασε τη βιοτεχνολογική εταιρεία Proteologix ύψους 850 εκατ. δολαρίων
GSK: Δημιούργησε ανεξάρτητο και ταχέως αναπτυσσόμενο τμήμα κλινικών μελετών στην Ελλάδα
Οι επενδύσεις σε κλινικές έρευνες στη χώρα θα ξεπεράσουν τα 5 εκατ. έως το 2025
Target Pharma: Εντείνει την digital παρουσία των Hydrovit, Biotrin και Vitafresh
Σε συνεργασία με την εταιρεία Ristart
Bayer Ελλάς: Με την Ομάδα Αιγαίου στηρίζει τα νησιά της χώρας
Στον 30ο Διάπλου Αιγαίου Πελάγους