Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επάγγελμα: Φαρμακοποιός

τελευταία νέα

Φθινόπωρο 2017: Οι τάσεις του μακιγιάζ
Πώς πετυχαίνω το φυσικό και το έντονο μακιγιάζ
'Αχρηστα τα αντιβιοτικά κολλύρια στην επιπεφυκίτιδα
Όμως 6 στους 10 τα χρησιμοποιούν!
Ασφαλή τα φάρμακα-αναστολείς TNF-A για τους ρευματοπαθείς
Οι φόβοι για αυξημένο κίνδυνο καρκίνου δεν επιβεβαιώνονται


Αλλάζει η αγορά του φαρμακείου

22/12/2016 11:11:47 πμ
Διαβάστε τι κατέγραψε η Ira Media
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


 

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα βασικά ευρήματα του τελευταίου κύματος της έρευνας καταναλωτών στο πλαίσιο του HealthCare Media Map της Ira Media. Συγκεκριμένα, προκύπτει πως το δυναμικό κοινό του φαρμακείου που αγοράζει OTC/ΜΗΣΥΦΑ είναι κυρίως γυναίκες 19-54 ενώ οι καταναλωτές ενημερώνονται για τα OTC κυρίως από την τηλεόραση, το ίντερνετ αλλά και τον ίδιο τον φαρμακοποιό, τον οποίο βλέπουν σαν επιστημονικό σύμβουλο υγείας.


Παράλληλα, προτιμούν στη συντριπτική τους πλειοψηφία το φυσικό φαρμακείο έναντι του e-shop για τις αγορές OTC/ΜΗΣΥΦΑ ωστόσο παρατηρείται αυξανόμενη τάση σε αγορές από on-line φαρμακεία ενώ η μέση δαπάνη ανά επίσκεψη είναι σημαντικά μεγαλύτερη για όσους αγοράζουν και online. Τέλος, ο ρόλος του φαρμακοποιού αναδεικνύεται ιδιαίτερα σημαντικός καθώς το 14% των καταναλωτών φαρμακείου επηρεάζεται από τη γνώμη του.


Το HealthCare Media Map είναι το αποκλειστικό εργαλείο που ανέπτυξε η Ira Media για το κλάδο των προϊόντων φαρμακείου και βασίζεται σε έρευνες καταναλωτών και φαρμακοποιών, σε στοιχεία πωλήσεων αλλά και σε δεδομένα διαφημιστικής επένδυσης. Παράλληλα, αναλύει την αγορά του φαρμακείου μελετώντας πάνω από 800 προϊόντα OTC απ' όλες τις κατηγορίες, καταμετρά τη διείσδυση των προϊόντων υγείας και ευεξίας, καταγράφει τις τάσεις για τη ζήτηση των προϊόντων OTC στα φαρμακεία, αξιολογεί τις δυνατότητες της φαρμακευτικής αγοράς στην Ελλάδα, υποστηρίζοντας την αποτελεσματική στόχευση σε ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό και πολυπαραγοντικό διαφημιστικό περιβάλλον.


Το πρόσφατο κύμα της έρευνας, που διεξάγεται δύο φορές το χρόνο, ολοκληρώθηκε το Νοέμβριο ενώ πραγματοποιήθηκαν 1004 συνεντεύξεις σε καταναλωτές ηλικίας 15-64, αντιπροσωπευτικές του πληθυσμού στην Ελλάδα.

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Γιατί όλοι μας έχουμε ανάγκη από παιχνίδι, χαρά, συγκίνηση, απόλαυση
Και πώς υπολογίζεται το αιτούμενο ποσό από τον ΕΟΠΥΥ






Σχετικά άρθρα

Πότε τα φαρμακεία υπόκεινται σε rebate
Και πώς υπολογίζεται το αιτούμενο ποσό από τον ΕΟΠΥΥ
Αυξάνεται ο αριθμός των φαρμάκων ανά συνταγή
Μεγάλες αλλαγές στην ηλεκτρονική συνταγογράφηση προωθούνται από ΗΔΙΚΑ και υπουργείο
Πώς να εξαπατήσετε ταυτόχρονα ΕΟΠΥΥ, γιατρό και φαρμακοποιό!
Μαθήματα παραδίδει 47χρονος από τη Μεσσηνία
Επιστημονική ημερίδα:
Διοργανώνεται από την Ελληνική Εταιρεία Εθνοφαρμακολογίας