Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επάγγελμα: Φαρμακοποιός

τελευταία νέα

Θανατηφόρα, ψεύτικα φάρμακα
Ένα σκληρό ντοκιμαντέρ από τη δημόσια τηλεόραση
Το Brexit θα στερήσει από τους Βρετανούς τα νέα και καινοτόμα φάρμακα
Προειδοποιήσεις από μεγάλη εταιρεία φαρμακευτικών υπηρεσιών
Μηδενική συμμετοχή στα φάρμακα ζητούν οι πυροσβέστες-θύματα εργατικών ατυχημάτων
Παρέμβαση της Ενωτικής Αγωνιστικής Κίνησης Πυροσβεστών


Αλλάζει η αγορά του φαρμακείου

22/12/2016 11:11:47 πμ
Διαβάστε τι κατέγραψε η Ira Media
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


 

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα βασικά ευρήματα του τελευταίου κύματος της έρευνας καταναλωτών στο πλαίσιο του HealthCare Media Map της Ira Media. Συγκεκριμένα, προκύπτει πως το δυναμικό κοινό του φαρμακείου που αγοράζει OTC/ΜΗΣΥΦΑ είναι κυρίως γυναίκες 19-54 ενώ οι καταναλωτές ενημερώνονται για τα OTC κυρίως από την τηλεόραση, το ίντερνετ αλλά και τον ίδιο τον φαρμακοποιό, τον οποίο βλέπουν σαν επιστημονικό σύμβουλο υγείας.


Παράλληλα, προτιμούν στη συντριπτική τους πλειοψηφία το φυσικό φαρμακείο έναντι του e-shop για τις αγορές OTC/ΜΗΣΥΦΑ ωστόσο παρατηρείται αυξανόμενη τάση σε αγορές από on-line φαρμακεία ενώ η μέση δαπάνη ανά επίσκεψη είναι σημαντικά μεγαλύτερη για όσους αγοράζουν και online. Τέλος, ο ρόλος του φαρμακοποιού αναδεικνύεται ιδιαίτερα σημαντικός καθώς το 14% των καταναλωτών φαρμακείου επηρεάζεται από τη γνώμη του.


Το HealthCare Media Map είναι το αποκλειστικό εργαλείο που ανέπτυξε η Ira Media για το κλάδο των προϊόντων φαρμακείου και βασίζεται σε έρευνες καταναλωτών και φαρμακοποιών, σε στοιχεία πωλήσεων αλλά και σε δεδομένα διαφημιστικής επένδυσης. Παράλληλα, αναλύει την αγορά του φαρμακείου μελετώντας πάνω από 800 προϊόντα OTC απ' όλες τις κατηγορίες, καταμετρά τη διείσδυση των προϊόντων υγείας και ευεξίας, καταγράφει τις τάσεις για τη ζήτηση των προϊόντων OTC στα φαρμακεία, αξιολογεί τις δυνατότητες της φαρμακευτικής αγοράς στην Ελλάδα, υποστηρίζοντας την αποτελεσματική στόχευση σε ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό και πολυπαραγοντικό διαφημιστικό περιβάλλον.


Το πρόσφατο κύμα της έρευνας, που διεξάγεται δύο φορές το χρόνο, ολοκληρώθηκε το Νοέμβριο ενώ πραγματοποιήθηκαν 1004 συνεντεύξεις σε καταναλωτές ηλικίας 15-64, αντιπροσωπευτικές του πληθυσμού στην Ελλάδα.

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Προειδοποιήσεις από μεγάλη εταιρεία φαρμακευτικών υπηρεσιών
Ηellas PHARM: 1 και 2 Απριλίου 2017 στο Helexpo Maroussi






Σχετικά άρθρα

Όλα όσα θα φέρουν «τα πάνω κάτω» στο φαρμακευτικό κλάδο τα επόμενα χρόνια
Ηellas PHARM: 1 και 2 Απριλίου 2017 στο Helexpo Maroussi
Εκβιάστηκε η κυβέρνηση για την απελευθέρωση του ιδιοκτησιακού;
Η Επιτροπή Αναφορών της Ε.Ε. ρωτάει ευθέως τους υπουργούς Υγείας και Οικονομίας
Τα 102 φάρμακα που λείπουν από την αγορά δημοσιοποιεί ο ΕΟΦ
Σε λίστα αναμονής στα φαρμακεία οι ασθενείς στη Θεσσαλονίκη