TOP PHARMA LAUNCHES 2023
πώλησης και στις διαδικτυακές πωλήσεις, καθώς αυτές φαίνεται να έχουν μεγάλες δυνατότητες ανάπτυξης». SARANTIS: «Με το εξαγωγικό βλέμμα στραμμένο στην Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική» Με κινητήριες δυνάμεις τα brands περι- ποίησης προσώπου και αντηλιακής προ- στασίας, clinea, bioten και Carroten, η Sarantis συμμετείχε και φέτος στη διεθνή έκθεση Cosmoprof με στόχο παράλληλα την ανάδειξη των αξιών της, ETHOS - Excellence, Trust, Humbleness, Ownership, Sustainability, σύμφωνα με τις δηλώσεις των στελεχών της εταιρείας στο Fashion Daily και στην Κατερίνα Βαλλογιάννη. «Το clinéa αποτελεί το νεότερο skincare brand της Sarantis, που συνδυάζει την αποτελεσματικότητα της επιστήμης με την αγνότητα της φύσης. Πλήρως εναρμονισμέ- νο με τις αξίες του Ομίλου, αποτελεί το νέο refillable skincare brand φαρμακείου για την ελληνική, μέχρι στιγμής, αγορά. Στόχος μας είναι να παρουσιάσουμε το νέο αυτό καινοτόμο brand που έχει δημιουργήσει η Sarantis, συμβαδίζοντας απόλυτα με τις παγκόσμιες τάσεις στο skincare», σημεί- ωσαν, προσθέτοντας αναφορικά με τις εξαγωγικές δραστηριότητες πως αυτές προσανατολίζονται σε χώρες της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής, με κινητήριες δυνάμεις τα brands περιποίησης προσώπου και αντηλιακής προστασίας». ΑΝΤΙΓΗΡΑΝΣΗ: ΔΙΑΡΚΕΙΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΣΕ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΚΑΙ ΦΙΛΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΧΡΗΣΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Τα προϊόντα αντιγήρανσης αποτελούν πα- γκοσμίως έναν από τους μεγαλύτερους πυλώνες του skincare με τις νέες τάσεις να απαιτούν στροφή στο green beauty αλλά και σε καινοτομίες που θα ικανοποιούν τις αυξανόμενες προσδοκίες των καταναλω- τών. Σε αφιέρωμά του το Fashion Daily κατέγραψε τις απόψεις στελεχών της βι- ομηχανίας των καλλυντικών για το πώς διαμορφώνεται αυτή η αγορά. Αθηνά Σταματιάδη, Marketing Manager Greece, Caudalie: «Καινοτόμα, μη παρεμ- βατικά, φιλικά προς την επιδερμίδα και το περιβάλλον προϊόντα» «Η κατηγορία της αντιγήρανσης εξελίσσεται ανταποκρινόμενη στις αυξανόμενες κατα- ναλωτικές ανάγκες για καινοτόμα, αποτελε- σματικά, μη παρεμβατικά, φιλικά προς την επιδερμίδα και το περιβάλλον προϊόντα. Κάθε προϊόν μας τηρεί την Cosmethics αποκλείοντας από τις συνθέσεις μας περισ- σότερες από 70 ανεπιθύμητες ουσίες και αντικαθιστώντας τις με φυσικά συστατικά. Από το 2020 έχουμε δεσμευτεί όλες οι συν- θέσεις μας να περιέχουν τουλάχιστον 95% συστατικά φυσικής προέλευσης (εκτός από τα αντηλιακά και τα αρώματα) για ακόμα περισσότερη διαφάνεια». Μαρία Ευαγγελοπούλου, Brand Manager, Thank You Farmer: «Φυτικά συστατικά και καινοτομική τεχνολογία αναζητά ο σύγχρο- νος καταναλωτής» «Η τάση στην ομορφιά είναι το layering, δηλαδή η διαδοχική εφαρμογή προϊόντων που δεν βαραίνουν την επιδερμίδα αλλά δημιουργούν αποτέλεσμα λάμψης και το πολυπόθητο glass skin. Ο καταναλωτής σήμερα είναι περισσότερο ενημερωμένος σε σχέση με το παρελθόν για το τι εφαρ- μόζει στην επιδερμίδα του. Η κατηγορία της αντιγήρανσης διευρύνεται, καθώς δεν βρίσκεται μόνο πίσω από τις αντιρυτιδικές κρέμες αλλά, όπως πιστεύουν παραδοσια- κά στην Κορέα –τη χώρα που έμαθε στην Ευρώπη την πορσελάνινη επιδερμίδα–, η αντιγήρανση βρίσκεται και στην πρόληψη, δηλαδή στην καλή ενυδάτωση και στη συ- στηματική αντηλιακή προστασία». Αντιγόνη Αντωνιάδη, Product Manager, Liftactiv - Dercos, Vichy: «Αυξάνεται η ανα- ζήτηση για συστατικά κατά των ρυτίδων και των κηλίδων» «Με δεδομένο ότι εκτιθέμεθα σε όλο και περισσότερο έντονες συνθήκες και εξωτε- ρικούς επιθετικούς παράγοντες αλλά και ότι στη ζωή μας κυριαρχεί το στρες και οι έντο- νοι ρυθμοί, το αποτύπωμα στην επιδερμίδα μας γίνεται όλο και πιο έντονο. Τα σημάδια γήρανσης εντείνονται, άρα η ανάγκη για απο- τελεσματικές λύσεις είναι πιο επιτακτική ανε- ξαρτήτως φύλου, ηλικίας ή φωτότυπου. Ως η no.1 μάρκα αντιγήρανσης στην αγορά του δερμοκαλλυντικού και χάρη στην εξειδίκευ- σή της στην επιστήμη του εκθεσιώματος, η Vichy δημιουργεί πρωτόκολλα αντιγήρανσης που μπορούν να δώσουν λύσεις σε όλους». TOP PHARMA LAUNCHES ‘23 49
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MjA0NzY=