TOP PHARMA LAUNCHES 2023
48 TOP PHARMA LAUNCHES ‘23 Βάσω Καλυβιώτη Τα καλλυντικά είναι μία από τις μεγαλύτερες βιομηχανίες στον κόσμο με τους τζίρους να αγγίζουν τα 500 δισ. δολάρια. Στη χώρα μας δείχνουν να έχουν μια τεράστια προοπτική σε όλες τις ηλικίες και σε όλα τα γένη. Τα καταστήματα, τα φαρμακεία, τα κομμωτήρια, τα spa και τα e-shop είναι οι βασικοί χώροι διανομής τους και σε σύγκριση με άλλες χώρες του εξωτερικού οι ίδιοι οι εκπρόσωποι του κλάδου τα χαρακτηρίζουν ως «υπέρλαμπρα» σημεία πώλησης. Ό σον αφορά τις νέες τάσεις των καταναλωτών, αυτές κατευθύνονται προς τις ηθικές επιλογές με ζητήμα- τα όπως η αειφορία να γίνονται όλο και πιο σημαντικά. Το ελληνικό καλλυντικό βαδίζει προς αυτήν την κατεύθυνση με στόχο την υψηλή βιολογική αξία των πρώτων υλών. Οι εξαγωγές μάλιστα βασίζονται εν πολλοίς σε αυτές. Τέλος, παρά τα κατά καιρούς δυσοί- ωνα προγνωστικά κοκτέιλ κρίσεων, η ίδια η βιομηχανία θεωρεί ότι «το αύριο της ανήκει» και έχει ήδη ανακοινώσει ότι το τρέχον έτος η ανάπτυξη του κλάδου των καλλυντικών θα κυμανθεί μεταξύ του 4-7%. Θεόδωρος Γιαρμενίτης, Πρόεδρος ΠΣΒΑΚ: «Η αγορά μας επανήλθε σε επίπεδα προ μνημονίων» «Το 2023 καταφέραμε πολλά. Επαναφέρα- με την αγορά μας σε επίπεδα προ μνημο- νίων σε μεγέθη 1,3 δισ. ευρώ με ανάπτυξη 8-10% και με εξαγωγές που αγγίζουν τα 470 εκατ. ευρώ. Η εκτίμησή μας είναι ότι το 2024 η αγορά θα κυμανθεί με ανάπτυξη μεταξύ 4-7% και οι προβλέψεις μας ανά κατηγορία είναι οι εξής: ⊲ Περιποίηση μαλλιών 8% ⊲ Περιποίηση προσώπου 13% ⊲ Περιποίηση σώματος 8,3% ⊲ Μακιγιάζ 13,1% ⊲ Αρώματα 13% ⊲ Αντηλιακά 7,3% ⊲ Προϊόντα υγιεινής 7,1% Στα καλλυντικά ο πληθωρισμός παρουσιάζει κάποια μείωση και αυτό είναι ενθαρρυντικό. Είμαστε αισιόδοξοι. Τα δίκτυα διανομής παραμένουν στην ίδια δυναμική με πρώτο το ευρείας και ακολου- θούν το φαρμακείο, η επιλεκτική, το κομμω- τήριο, τα monobrands, το e-shop, τα κέντρα αισθητικής και ευεξίας, τα ξενοδοχειακά Spa λόγω ανόδου του τουρισμού και τα προϊόντα private label. Oι νέες τάσεις των καταναλωτών καταγρά- φονται προς τις ηθικές επιλογές, με ζητή- ματα όπως η αειφορία να γίνονται όλο και πιο σημαντικά. Ο Σύνδεσμός μας είναι ένας κοινωνικός Σύνδεσμος και πιστεύουμε στην ενίσχυση των αδυνάμων. Ευχαριστούμε όσους είναι κοντά μας για την επίτευξη αυτού του μοναδικού ρόλου στην κοινωνία». Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ Δέσποινα Σπυριλιώτη, Group Marketing Director, KORRES: «Αύξησης της προβολής της μάρκας στα υφιστάμενα σημεία πώλη- σης και τις διαδικτυακές πωλήσεις» Με αφορμή την πρόσφατη παρουσία της εταιρείας KORRES στη διεθνή έκθεση Cosmoprof, η οποία πραγματοποιήθηκε στην Μπολόνια, η Δέσποινα Σπυριλιώτη σε δηλώσεις της στο Fashion Daily ανέ- φερε πως «η στρατηγική της KORRES επι- κεντρώνεται στην περαιτέρω ανάπτυξη αγορών, όπως οι HΠA και η Ευρώπη, κα- θώς και στην ενίσχυση των εξαγωγών σε Ασία και Αυστραλία, διεκδικώντας ακόμη μεγαλύτερα μερίδια αγοράς στον κλάδο παραγωγής, διανομής και εμπορίας καλ- λυντικών». Αναφερόμενη στην εξαγωγική δραστηριότητα της εταιρείας ανάφερε πως «με βάση τα πιο πρόσφατα δεδομένα, το ποσοστό των εξαγωγών αντιπροσω- πεύει περισσότερο από 60% του τζίρου της KORRES. Σκοπός είναι η ενίσχυση του ποσοστού αυτού μέσω της επέκτασης σε νέες αγορές και της αύξησης της προβο- λής της μάρκας στα υφιστάμενα σημεία Ανάπτυξη 4-7% για τον κλάδο των καλλυντικών το 2024 Οι εκτιμώμενες πωλήσεις ανά κατηγορία προϊόντων ΡΕΠΟΡΤΑΖ
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MjA0NzY=