Φαρμακευτικός Κόσμος, TOP PHARMA LAUNCHES 2021

ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΚΑΙ ΠΡΑΣΙΝΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ TOP 5 «ΒΛΕΠΩ ΟΣΑ ΑΓΑΠΩ!» / BAUSCH HEALTH Εκστρατεία ενημέρωσης για την Ηλικιακή Εκφύλιση Ωχράς Κηλίδας Εκστρατεία ενημέρωσης του κοινού για την εκφύλιση της ωχράς κηλίδας που σχετίζε- ται με την ηλικία (ΗΕΩ) πραγματοποίησε η BAUSCH Health Hellas υπό την επιστημονι- κή αιγίδα της Ελληνικής Εταιρείας Υαλοει- δούς-Αμφιβληστροειδούς. Η εκστρατεία με τίτλο «Βλέπω Όσα Αγαπώ» ενημερώνει ότι οι ηλικιωμένοι ασθενείς μπορούν να προ- στατεύσουν την όρασή τους με οφθαλμι- κές εξετάσεις ρουτίνας και κάποιες αλλαγές στον τρόπο ζωής τους. Νέες θεραπείες και προληπτικά μέτρα μπορούν να βοηθήσουν τα άτομα με ΗΕΩ να αποφύγουν την απώ- λεια όρασης. Το μήνυμα που στέλνουν οι επιστήμονες είναι ότι τρόφιμα πλούσια σε ωμέγα 3 λιπαρά οξέα και θρεπτικά συστα- τικά όπως η λουτεΐνη, η ζεαξανθίνη, ο ψευ- δάργυρος και βιταμίνες, όπως η C και η Ε μειώνουν τον κίνδυνο από τη νόσο. ΚΑΜΠΑΝΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΑΣΘΕΝΩΝ «ΜΗ ΓΙΝΕΣΑΙ ΓΙΑΤΡΟΣ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ ΣΟΥ!» / SERVIER HELLAS Εκστρατεία Ευαισθητοποίησης για την Ορθή Χρήση Φαρμάκων Πολλοί ασθενείς με χρόνια νοσήματα δεν ακολουθούν σωστά τη φαρμακευτική αγωγή που έχει συστήσει ο γιατρός τους, με αποτέλεσμα να θέτουν την υγεία τους σε σοβαρό κίνδυνο. Αναγνωρίζοντας την ανάγκη για αύξηση της ενημέρωσης των ασθενών σχετικά με τη σημασία της σωστής λήψης των φαρμάκων τους, η Servier Hellas υλοποίησε την Εκστρατεία Ευαισθητοποίησης για την Ορθή Χρήση Φαρμάκων «Μη γίνεσαι γιατρός του εαυτού σου!», υπό την αιγίδα της Ελληνικής Καρδιολογικής Εταιρείας και της Ελληνικής Εταιρείας Αθηροσκλήρωσης. Στόχος της καμπάνιας ήταν να προσφέρει στους ασθενείς την ενημέρωση και την εκπαίδευση που χρειάζονται για να ακολουθούν σωστά τη θεραπεία τους. Επίσης τους καλεί να συμβουλευτούν το γιατρό ή τον φαρμακοποιό τους για τη σημασία της σωστής τήρησης της αγωγής τους. «ΤΟ ΣΩΜΑ ΣΟΥ ΣΕ ΚΑΛΕΙ - ΣΗΚΩΣΕ ΤΟ» / TELEPERFORMANCE GREECE Η νέα καμπάνια ευαισθητοποίησης για τον καρκίνο του μαστού Η Teleperformance Greece έκανε ένα ση- μαντικό βήμα για να ενισχύσει την πρόληψη του καρκίνου του μαστού, προσφέροντας στο κοινό δωρεάν 1.000 υπέρηχους μαστού στηρίζοντας έτσι έμπρακτα τον αγώνα για την ενημέρωση και την πρόληψη ενάντια στον καρκίνο του μαστού. Με την καμπάνια «σήκωσέ το», η εταιρεία θυμίζει σε όλες τις γυναίκες πόσο σημαντικό είναι να επικοινω- νούν με το σώμα τους, να το φροντίζουν και να μην το παραμελούν. Με το σύνθημα #sikoseto, η Teleperformance Greece έχει ως στόχο να παρακινήσει όλες τις γυναίκες να σηκώσουν το χέρι τους για να ενημερω- θούν, να αυτοεξεταστούν ή να κλείσουν μία εξέταση με τον γιατρό τους. «ΓΕΡΑ ΟΣΤΑ» / AMGEN HELLAS Ανέδειξε τη σημασία της πρόληψης και της υγείας των οστών Η εκστρατεία «ΓΕΡΑ ΟΣΤΑ» δημιουργή- θηκε από την Amgen Hellas με βασικό στόχο να ενημερώσει το κοινό για τη σημασία της πρόληψης και τακτικής πα- ρακολούθησης της υγείας των οστών και να συμβάλλει στην αύξηση της επίγνωσης όλων των πτυχών της οστεοπόρωσης. Με την υποστήριξη της Ελληνικής Εταιρείας Μελέτης Μεταβολισμού των Οστών και του Διεθνούς Ιδρύματος Οστεοπόρωσης, άτομα άνω των 50 ετών κλήθηκαν να επι- σκεφθούν την ιστοσελίδα www.geraosta. gr, να κάνουν το τεστ ενός λεπτού και στη συνέχεια, εφόσον το επιθυμούν, να επι- κοινωνήσουν με τον γιατρό τους και να λάβουν περισσότερες πληροφορίες. «ΠΟΛΕΜΑΜΕ ΜΕ ΦΡΟΝΤΙΔΑ» / LA ROCHE-POSAY & PUBLICIS Καμπάνια με πρωταγωνιστή τον Αντίνοο Αλμπάνη για τους ασθενείς με καρκίνο Με κύριο μήνυμα «Πολεμάμε με Φροντίδα» και κεντρικό ήρωα τον ηθοποιό Αντίνοο Αλμπάνη, η καμπάνια της La Roche-Posay που δημιούργησε η Publicis είχε ως στόχο να ενημερώσει για το πώς οι ασθενείς με καρκίνο μπορούν να αντιμετωπίσουν τις ανεπιθύμητες ενέργειες στο δέρμα τους από τις θεραπείες, μέσα από την προσωπική εμπειρία που μοιράζεται ο ηθοποιός. Κεντρικό asset της καμπάνιας ήταν ένα long form film, που προβλήθηκε στα social media, το οποίο πλαισιώθηκε από μια πληθώρα digital formats σε Facebook, Instagram, You Tube. 87 TOP PHARMA LAUNCHES ‘21

RkJQdWJsaXNoZXIy MjA0NzY=