Ένθετο Best in Pharmacy Awards
43 ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑΣ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ Προϊόντα Υγείας Ο φαρμακοποιός και μέλος της κριτικής επιτροπής, Κωνσταντίνος Περαντζάκης, παραδίδει το βραβείο στη Χριστίνα Τάπα, Γενική Διευθύντρια της Podia Footcare Ο Δημήτριος Μωραΐτης, Γενικός Διευθυντής της ΒΙΑΝ Α.Ε., παραλαμβάνει το gold βραβείο για την ομάδα πωλήσεων της εταιρείας από τον Κώστα Γερμανό, Αντιπρόεδρο Πανελλήνιου Συλλόγου Προμηθευτών Ιατρικών Ειδών (ΠΑ.ΣΥ.Π.Ι.Ε.) Η Podia, το μοναδικό ελληνικό brand που εστιάζει σε προϊόντα αποκλειστι- κά για τη φροντίδα των κάτω άκρων, συμβάλλει στη διαμόρφωση νέας προσέγγισης των καταναλωτών στην κατηγορία Footcare, με αιχμή του δόρατος την καλλιέργεια μιας πρωτοεμφανιζόμενης κουλτούρας στη φροντίδα των κάτω άκρων, ως συστατικό στοιχείο του συνολικού ευ ζην. Με εικαστική, φανερά τεχνική, προσέγγιση των συσκευασιών, η Podia επιλέγει να επικοινωνήσει την πληροφόρηση για κάθε προϊόν με συντομία, σαφήνεια και απόλυτη σχετικότητα. Προβάλλει ευδιάκριτα τη σήμανση χρήσης κάθε προϊόντος και τον ιατροτεχνολογικό του χαρακτήρα, ενώ επικοινωνεί αποτελεσματικά τον επιστημονικό χαρακτήρα του brand, με συνοπτικούς και ταυτόχρονα περιεκτικούς ισχυρισμούς δράσης και οφέλους χρήσης των προϊόντων. Στο εσωτερικό κάθε συσκευασίας, εσωκλείει όλη τη στοιχειώδη πλη- ροφορία σχετικά με το εκάστοτε πρόβλημα, την αντιμετώπισή του, τον ασφαλέστερο τρόπο περιποίησης των ποδιών, καθώς και οδηγίες ορθής χρήσης του προϊόντος. Μέσω του χαρακτηριστικού χρωματικού συνδυασμού, λευκό – κόκκινο – μαύρο, διαμορφώνει ξεχωριστή ταυτότητα μεταξύ των προϊόντων της κατη- γορίας. Αντικατοπτρίζει τη ζωντάνια, αντιπροσωπεύει την καθαρότητα και τη διαφάνεια, ενώ ταυτόχρονα υποδηλώνει την αξιοπιστία και συνδέει την κομψότητα με την υψηλή ποιότητα των προϊόντων. Συντελεστές: Χριστίνα Τάπα, Γενική Διευθύντρια Ελένη Τσελονδρέ, Project manager Εύη Οικονόμου, Brand Manager PODIA footcare PACKAGING Podia FootCare H ΒΙΑΝ Α.Ε., εταιρεία του Ομίλου Γιαννακόπουλου, διαχειρίζεται ένα ευρύ portfolio προϊόντων, τα οποία αποτελούν best sellers στο χώρο του φαρμακείου. Η ομάδα πωλήσεων της ΒΙΑΝ Α.Ε. βραβεύτηκε ως κορυφαία, γιατί διαθέτει προϊόντα με κορυφαία θέση και μερίδιο αγοράς σε πολλές και σημαντικές κατηγορίες (συνταγογραφούμενα φάρμακα και μη, φαρμακευτικά και παραφαρμακευτικά προϊόντα) και έχει τη μεγαλύτερη ανάπτυξη πωλήσεων τα τελευταία χρόνια (μέση ετήσια ανάπτυξη 21,8%, την περίοδο 2010-2017). Η ΒΙΑΝ Α.Ε. χειρίζεται την προώθηση, το marketing και τη διανομή πολλών προϊόντων, ενώ τα υποστηρίζει με ολοκληρωμένες ενέργειες επικοινωνίας. Με ένα πολύ ισχυρό πανελλαδικό δίκτυο απευθείας συνεργασίας με φαρμακεία, με σημαντικές επενδύσεις σε υποδομές και με άριστα εκπαιδευμένο ανθρώπινο δυναμικό, η ΒΙΑΝ Α.Ε. διακρίνεται για τα υψηλά επαγγελματικά της πρότυπα, τη φερεγγυότητα και για τις γόνιμες μακροχρόνιες συνεργασίες. Το Τμήμα Business Unit Pharma & FMCG επισκέπτεται και εξυπηρετεί 7.300 φαρμακεία (73% κάλυψη το 2017) και ο συνολικός αριθμός των ετήσιων επισκέψεων σε φαρμακεία ανέρχεται στις 34.490. Η επικοι- νωνία με τους πελάτες γίνεται διαπροσωπικά, ενώ η εξυπηρέτηση για το 85% των παραγγελιών ολοκληρώνεται εντός 2 εργάσιμων ημερών. Συντελεστές: Δημήτριος Μωραΐτης, Γενικός Διευθυντής ΒΙΑΝ Α.Ε. Σοφία Σπίθα, Director Pharma & FMCG Ανδρέας Κωνσταντάτος, Διευθυντής Πωλήσεων Pharma ΒΙΑΝ Α.Ε. / h omaδα που κερδιζει... παντα εξελισσεται... ΒΙΑΝ Α.Ε. ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΟΜΑΔΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΣΤΟ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MjA0NzY=