Ένθετο Best in Pharmacy Awards

41 ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑΣ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ Καλλυντικά Η Mάχη Κακκαβά, Managing Director ABC Design Comm. και η Ελίνα Κωνσταντοπούλου, Marketing Manager της Frezyderm, παραλαμβάνουν το βραβείο τους. Η Frezyderm Oral Science είναι μια νέα σειρά προϊόντων οδοντια- τρικής φροντίδας (οδοντόπαστες, στοματικά διαλύματα και προβιο- τικά), που διαθέτει 8 υποκατηγορίες με εξειδικευμένα προϊόντα για κάθε ανάγκη υγείας. Για τις οδοντόπαστες επιλέχθηκε ένας πολύ χρηστικός περιέκτης που στέκεται αυτόνομα σε όρθια θέση, διαθέτει ελεγχόμενη ροή για να διατηρείται το στόμιο καθαρό και δίνει τη δυνατότητα να χρησιμοποιεί- ται όλο το προϊόν. Η πρωτοπορία του περιέκτη αλλά και του περιεχομένου συμπληρώθηκε και από την καινοτομία στην ετικέτα, που είναι εύκολα αναγνωρίσιμη και διαφέρει από τον ανταγωνισμό. Σχεδιαστικά, η ετικέτα είναι εναρμονι- σμένη με το χρωματικό κώδικα της συσκευασίας (άσπρο-μαύρο) και αναδεικνύει τις ευθείες γραμμές packaging των προϊόντων. Η συσκευασία της Oral Science κέρδισε το χρυσό βραβείο, λόγω του μοντέρνου, απλού και καθαρού design που αντανακλά την ποιότητα του προϊόντος και συνδυάστηκε με μια πρωτοπόρα τεχνική εκτύπωσης που χρησιμοποιεί πραγματικό glitter! Τα έντονα χρώματα, διαφορετικό για κάθε κατηγορία, και η πολύ μεγάλη γραμματοσειρά κάνουν τα προϊόντα να ξεχωρίζουν εύκολα μεταξύ τους αλλά και στο ράφι. Την επιμέλεια της συσκευασίας είχε η Frezyderm και το σχεδιασμό του Labeling επιμελήθηκε η ABC Design Communication. Συντελεστές: Ελίνα Κωνσταντοπούλου, Marketing Manager Mάχη Κακκαβά, Managing Director ABC Design Comm. FREZYDERM Oral Science Frezyderm & Abc Design Communication Ο Νίκος Καμίτσης, Commercial Director, στο βήμα, και η Ιωάννα Λαμπροπούλου, Media & Communications Coordinator της Garden, κατά την παραλαβή του βραβείου τους Μια τόσο πολύχρωμη συσκευασία θα μπορούσε να σταθεί μέσα στο φαρμακείο; Αυτό ήταν το στοίχημα του νέου σχεδιασμού στα καλλυντικά Garden και κερδήθηκε με τη βράβευση στα Best in Pharmacy Awards 2018, αλλά και με την αποδοχή αρχικά από τους φαρμακοποιούς και σε δεύτερο στάδιο από τους χιλιάδες καταναλωτές που τα εμπιστεύτηκαν και τα αγάπησαν. Τα καλλυντικά Garden είναι συνώνυμο της υψηλής ποιότητας και αξιοπι- στίας, ωστόσο η ανάγκη εταιρικής ταυτότητας και σύγχρονης συσκευα- σίας, η οποία θα μπορεί να σταθεί σε οποιοδήποτε ράφι φαρμακείου και σε οποιαδήποτε χώρα, είναι πλέον επιβεβλημένη. Οι συσκευασίες των καλλυντικών Garden εμπνέουν με τα μαγικά πο- λύχρωμα καλειδοσκόπια, τα οποία είναι μοναδικά για καθεμία από αυτές και με την υπογραφή-σήμα της Garden, το αγαπημένο παγόνι, το σύμβολο της μακροζωίας, του έρωτα, της περηφάνιας και ομορφιάς. Στόχος του νέου σχεδιασμού είναι να δημιουργηθούν πολύχρωμοι κήποι καλλυντικών στα αποστειρωμένα άσπρο-πράσινα φαρμακεία της Ελλάδας και του εξωτερικού! Κάθε συσκευασία, δηλαδή, λειτουργεί σαν Δούρειος Ίππος στο άνοιγμα νέων αγορών, ενώ ταυτόχρονα ξεχωρίζει στο νεσεσέρ ή στο ντουλάπι καλλυντικών των καταναλωτών. Συντελεστές: Νίκος Καμίτσης, Commercial Director Ιωάννα Λαμπροπούλου, Media & Communications Coordinator GARDEN GARDEN

RkJQdWJsaXNoZXIy MjA0NzY=