Ένθετο Best in Pharmacy Awards
35 Τηλεοπτική διαφήμιση προϊόντος Η ομάδα της Lanes με τον απονεμητή του βραβείου της Θεόδωρο Κωλέττη, Αντιπρόεδρο της Πανελλήνιας Ένωσης Φαρμακοβιομηχανίας (ΠΕΦ) Η ομάδα της Informal και η κα Στέλλα Μαρκάκη, υπεύθυνη προϊόντος Pulvo/Mylan, κατά την απονομή του βραβείου από τον κ. Θεόδωρο Κωλέττη, Αντιπρόεδρο της Πανελλήνιας Ένωσης Φαρμακοβιομηχανίας (ΠΕΦ) Η Lanes, γνωστή για τα προϊόντα που απευθύνονται στην πρόληψη του κρυολογήματος, επιχείρησε άνοιγμα και στην κατηγορία της αντιμετώπισης του κρυολογήματος, εισάγοντας νέα προϊοντική σειρά με κύριο προϊόν το Lanes PropolCare, ένα φυσικό σιρόπι για το βήχα. Η Socialab, συνεχίζοντας τη δημιουργική κατεύθυνση που είχε δώσει στο brand Lanes τα τελευταία χρόνια, δημιούργησε μια τηλεοπτική επι- κοινωνία που ξεχωρίζει στην κατηγορία και μετέτρεψε ένα προϊόν αντι- μετώπισης κρυολογήματος σε ένα προϊόν που μπορούσαν οι χρήστες να αναπτύξουν engagement μαζί του, χάριν στην ευχάριστη προσέγγισή του και γι’ αυτό διακρίθηκε και στα Best in Pharmacy Awards 2018. Μία νύφη, ένας γαμπρός, οι καλεσμένοι, ο κουμπάρος, ο παπάς. Ένας γάμος που βαίνει καλώς, μέχρι που ο ιερέας θέτει μια ερώτηση, η οποία τυχαία ακολουθείται από τον βήχα του κουμπάρου. Ένας βήχας, ο οποίος εκείνη τη στιγμή – όπως όλοι καταλαβαίνουμε – είναι παρεξηγήσιμος. Μοντέρνα ματιά, αρκετά «λαϊκή», ώστε να πιάνει όλα μας τα κοινά αλλά και αρκετά «μοντέρνα». Πέρα από το κεντρικό μήνυμα «ο Βήχας μπορεί να σου κοστίσει ακριβά, η αντιμετώπισή του όμως όχι», που απέδιδε το price benefit, η διαφήμιση κλείνει με ένα slogan που εύκολα «έγραψε» στον καταναλωτή: «Βήχα; Είχα!». Συντελεστές: Μαριέττα Τσακάλου, Brand Manager Όμιλος Σαράντης Μαρία Φωτοπούλου, Assistant Brand Manager Όμιλος Σαράντης Τάσος Βελιάδης, Partner - Chief Strategist Socialab Μαρία Κωνσταντινίδου, Account Director Socialab Γιώργος Πασχαλίδης, Creative Director Socialab Lanes PropolCare / Βήχα; Είχα! Όμιλος Σαράντης Το Pulvo ενδείκνυται για τοπική θεραπεία σε οποιαδήποτε τραυματική κατάσταση, ιδιαίτερα όμως σε έλκη των άκρων. Στόχος της επικοινωνίας ήταν να φέρει το Pulvo πιο κοντά στον ασθενή, δείχνοντας την εφαρμογή και τα οφέλη που μπορεί να προσφέρει σε καθημερινά μικροατυχήματα που προκαλούν τραύματα ή εγκαύματα, αντιμετωπίζοντας τις μολύνσεις και ενισχύοντας την επουλωτική διαδικασία. Επιπλέον ζητούμενο ήταν να διευρυνθεί το κοινό - στόχος, κυρίως ηλικιακά. Η καμπάνια βασίστηκε στο χιούμορ με τους πρωταγωνιστές της τηλεποπτικής διαφήμισης να είναι δύο νέοι, καθημερινοί, συμπαθείς και… γκαφατζήδες! Οι διάφορες καταστάσεις αποτυπώθηκαν με τη χρήση 2 διαφημιστικών spot, το ένα σε διακοπές και το άλλο σε κουζίνα, όπου συμβαίνουν τα 2/3 των μικροατυχημάτων. Όπως φαίνεται και από τις πωλήσεις του στα φαρμακεία (αύξηση 19%, σύμφωνα με τα στοιχεία της IMS), η τηλεοπτική διαφήμιση του Pulvo πέτυχε τους στόχους της να ενημερώσει το κοινό για τις πιθανές χρήσεις του και το προϊόν απέκτησε ένα πιο καθημερινό - φιλικό προφίλ, γι’ αυτό και τιμήθηκε με το βραβείο στα Best in Pharmacy Awards 2018. Συντελεστές: Χριστίνα Σπάρταλη, Concept & Design Consultancy Κωνσταντίνος Νικηφοράκης, Strategic Marketing Consultant Χριστίνα Κοτσόβολου, Project Coordinator Pulvo / Επειδή αναποδιές... συμβαίνουν παντού Informal Adv & Mylan
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MjA0NzY=