Ένθετο Best in Pharmacy Awards

34 Τηλεοπτική διαφήμιση προϊόντος Η σειρά Λευκή Πεύκη της ΚΟΡΡΕΣ με στοχευμένη δράση στις ιδιαίτερες ανάγκες του δέρματος μετά την εμμηνόπαυση, υποστηρίχθηκε σημαντικά με μια ολοκληρωμένη καμπάνια επικοινωνίας & προβολής σε όλα τα μέσα. Βασικό όχημα της καμπάνιας αποτέλεσε η τηλεοπτική διαφήμιση της σειράς, η οποία επικοινώνησε αποτελεσματικά τα κύρια οφέλη του προϊόντος με τρόπο που ενδιέφερε το κοινό - στόχο. Σημαντικό ρόλο στο τελικό αποτέλεσμα της διαφήμισης είχε η προβολή ενός θετικού και αισιόδοξου προτύπου γυναίκας. Επιλέχθηκε μία γυναίκα με φυσική ομορφιά και αυτοπεποίθηση που νιώθει καλά με τον εαυτό της και το εκπέμπει. Το σποτ εντυπωσίασε την κριτική επιτροπή, η οποία του απένειμε το χρυσό βραβείο, γιατί αναδεικνύει την επιστημονικότητα της κρέμας και τη στοχευμένη δράση της στο ώριμο δέρμα αλλά και γιατί εστιάζει στη φυσική ομορφιά της γυναίκας που παραμένει όμορφη ακόμα και μετά την εμμηνόπαυση, παρά τις ορμονολογικές διαταραχές που έχει υποστεί το δέρμα της. Λέξεις όπως «παγκόσμια καινοτομία», «φυσικά πεπτίδια», «ισχυρή φόρμουλα» συμβάλλουν σε αυτό το σκοπό. Συντελεστές: Ιωάννα Βαρβαρίγου, Marketing Director / Κατερίνα Νταλαμάγκα, Group Brand Manager / Βάγια Κανελλάκη, Assistant Brand Manager Στο project συνεργάστηκαν: Job Advertising / Feel Me Productions / Initiative Media koρρεσ λευκη πευκη / Eπιδερμίδα χωρίς ηλικία KORRES Η Κατερίνα Νταλαμάγκα, Group Brand Manager της ΚΟΡΡΕΣ, παραλαμβάνει το gold βραβείο από τον Θεόδωρο Κωλέττη, Αντιπρόεδρο της Πανελλήνιας Ένωσης Φαρμακοβιομηχανίας (ΠΕΦ) Η Μαριλένα Νίκου, Global Marketing Senior Manager, Hair & Body της APIVITA, παραλαμβάνει το silver βραβείο από τον Θεόδωρο Κωλέττη, Αντιπρόεδρο της Πανελλήνιας Ένωσης Φαρμακοβιομηχανίας (ΠΕΦ) «Αργυρή» αναδείχθηκε η τηλεοπτική διαφήμιση των προϊόντων για την τριχόπτωση της σειράς Αpivita Ηair Care, καθώς προσέλκυσε το 90% του κοινού-στόχου (γυναίκες και άνδρες 25-54 ετών), φτάνοντας τους 2.102.554 τηλεθεατές (για τουλάχιστον 1 φορά). Η Αpivita, κατά την περίοδο που ήταν η καμπάνια στον αέρα, αύξησε σημαντικά τις πωλήσεις της κυρίως στα πιο εξειδικευμένα προϊόντα της σειράς (λοσιόν, κάψουλες, οροί), ενώ ενίσχυσε την εικόνα της ως Hair Care expert στην τριχόπτωση. Τα προϊόντα της σειράς Αpivita Ηair Care για την τριχόπτωση προ­ σφέρουν μια ολοκληρωμένη σειρά θεραπείας, εμπλουτισμένη με νέα προϊόντα για εντατική ενδυνάμωση, τόνωση και αναζωογόνηση. Φυσικά, αποτελεσματικά και ολιστικά, τα προϊόντα Pre Shampoo, Shampoo και After Shampoo καθυστερούν την τριχόπτωση, διεγείρουν την ανάπτυξη νέων τριχών και παράλληλα προστατεύουν το τριχωτό της κεφαλής. To επιτυγχάνουν χάρη στο πατενταρισμένο σύμπλοκο Hippophae Tonic Complex, μια υπερτροφή για τα μαλλιά, με αποδεδειγμένη αποτε- λεσματικότητα στον κύκλο ζωής της τρίχας. Συντελεστές: Ομάδα της APIVITA ΑPIVITA ΗΑΙR CARE / για επαναλανσαρισμα ΑPIVITA Α.Ε.Β.Ε.

RkJQdWJsaXNoZXIy MjA0NzY=