Ένθετο Best in Pharmacy Awards

33 ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΣΕ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ & ΚΙΝΗΤΑ Ο Δημήτρης Μάμμας, Trade Marketing Manager της Apivita, παραλαμβάνει το βραβείο από τον Πάρι Μποσκόπουλο, Φαρμακοποιό, Μέλος Δ.Σ. Ε.Φ.Ε. Η Μαρίνα Βασιλαρά, Global Brand Communication Director της APIVITA, παραλαμβάνει το GOLD βραβείο από τον Πάρι Μποσκόπουλο, Φαρμακοποιό, Μέλος Δ.Σ. Ε.Φ.Ε. ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΚΑΜΠΑΝΙΑ & ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΣΤΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΥΓΕΙΑΣ ΑPIVITA ΗΑΙR CARE ΑPIVITA Α.Ε.Β.Ε. Η νέα σειρά περιποίησης μαλλιών Apivita Hair Care περιλαμβάνει σαμπουάν, κρέμες, μάσκες και λάδια μαλλιών, καθώς και εξειδικευμένα προϊόντα για κάθε ανάγκη του τριχωτού και των μαλλιών για πριν, κατά και μετά το λούσιμο. Η υποστήριξη της σειράς στους επαγγελματίες υγείας πραγματοποιήθηκε από όλα τα εμπλεκόμενα τμήματα (Marketing, Trade Marketing, Τμήμα Πωλήσεων και Τμήμα Εκπαίδευσης), τα οποία συνεργάστηκαν ώστε να δημιουργήσουν ένα ξεκάθαρο πλάνο ενεργοποίησης στο κανάλι του φαρμακείου. Οι στρατηγικοί άξονες προσέγγισης ήταν η διαφημιστική καμπάνια (τηλεόραση, digital, πολλαπλές παρουσίες σε όλα τα κορυφαία κλαδικά έντυπα, όπως ο «Φαρμακευτικός Κόσμος», ενημερωτικά δελτία κ.α.), η ενεργοποίηση στο φυσικό σημείο/φαρμακείο (σηματοποίηση στο φαρμακείο, βιτρίνες, stand, σήμανση ραφιού, οθόνες, mini προϊόντα, εκπαίδευση φαρμακοποιών και αισθητικών) και η ενεργοποίηση στο ηλεκτρονικό επιχειρείν (e-Commerce/ e-shops). Η Apivita ακολουθώντας το παραπάνω ολιστικό πλάνο, απέσπασε το χρυσό βραβείο για την καμπάνια Hair Care, καθώς κατάφερε να ισχυροποιήσει τη θέση της ως No 1 εταιρεία στη συγκεκριμένη κατηγορία στο κανάλι του φαρμακείου, απευθυνόμενη στον τελικό πελάτη και καλύπτοντας όλο το διαθέσιμο φάσμα καναλιών επικοινωνίας. Συντελεστές: Ομάδα της APIVITA Η σειρά αντηλιακών Apivita Suncare καλύπτει την ανάγκη προστασίας της επιδερμίδας από τον ήλιο όλο το χρόνο, με εξειδικευμένα προϊόντα ιδανικά για κάθε ανάγκη και τύπο δέρματος. H καμπάνια της σειράς Apivita Suncare βραβεύτηκε γιατί κατάφερε να εδραιώσει στο μυαλό του αγοραστικού κοινού πως τα νέα αντηλιακά της εταιρείας δεν αποτελούν απλώς μια νέα προσθήκη στην αγορά των αντηλιακών, αλλά συνδυάζουν: ● μια παγκόσμια καινοτομία ● υψηλή προστασία κάτω από τον ήλιο ● στοχευμένη δράση ανάλογα με τις ανάγκες της κάθε επιδερμίδας Βασικό όχημα της digital καμπάνιας Apivita Suncare ήταν το βίντεο, το οποίο κάλυπτε και τους 3 στόχους της καμπάνιας. Η καμπάνια σε ψηφιακά μέσα και κινητά είχε ως βασικό άξονα την ολιστική προσέγγιση των τελικών πελατών (καταναλωτών), με μια επικοινωνία που έτρεξε ταυτόχρονα σε όλα τα διαθέσιμα μέσα (Facebook, Youtube, Premium Display στα μεγαλύτερα site, GDN & Google, Programmatic, Web Tv). Στο μήνυμα της καμπάνιας εκτέθηκαν 3.964.326 άνθρωποι (μοναδικοί χρήστες) με 44.740.591 συνολικές προβολές. Συντελεστές: Ομάδα της APIVITA ΑPIVITA SUNCARE / ΑPIVITA Α.Ε.Β.Ε. digital & mobile καμπανια για το επαναλανσαρισμα

RkJQdWJsaXNoZXIy MjA0NzY=