Ένθετο Best in Pharmacy Awards
32 Καμπάνια μάρκετινγκ προϊόντος στα κοινωνικά δίκτυα Μία μεγάλη καμπάνια με εστίαση στα κοινωνικά δίκτυα υποστήριξε το Bio- Oil, το ειδικό έλαιο περιποίησης και ανάπλασης δέρματος που βοηθά στην πρόληψη εμφάνισης ραγάδων και στη βελτίωση της όψης των ουλών και των ραγάδων που ήδη υπάρχουν. Η καμπάνια στηρίχθηκε στην ενέργεια «Μοναδική όπως το δέρμα σου» και η επικοινωνία εστίασε σε Facebook και Instagram. Πρώτος στόχος ήταν να γίνει γνωστή στο κοινό και να αναδειχθεί η νέα ανανεωμένη του συσκευασία, δίνοντας έμφαση στην ξεχωριστή ταυτότητα του Bio-Oil. Με ένα συγκινητικό, βαθιά συναισθηματικό video στη σελίδα του Bio-Oil στο Facebook, οι χρήστες κινητοποιήθηκαν να αγαπήσουν και να φροντίσουν το δέρμα τους, αλλά και να μοιραστούν τη δική τους ιστορία. Ακολούθησαν 4 ακόμα videos με 4 γνωστές Ελληνίδες που μιλούσαν για τη δική τους προσωπική ιστορία για το δέρμα τους και μία διαφορετική χρήση του προϊόντος, τα οποία αναρτήθηκαν και στα προσωπικά τους social me- dia. Μέσα σε δύο μήνες, τα videos άγγιξαν τις 550.000 προβολές και τους 1.200.000 Έλληνες χρήστες, ενώ αυξήθηκε κατακόρυφα το ενδιαφέρον των χρηστών για τις δύο βασικές χρήσεις του προϊόντος. Συντελεστές: Αθηνά Κουτουλογένη, Brand Manager, Όμιλος Σαράντης Τάσος Βελιάδης, Partner - Chief Strategist Δήμητρα Γουρδούπη, Digital Account Director Γιώργος Πασχαλίδης, Creative Director Γιώργος Αναγνωστόπουλος, Serial Entrepreneur Bio-Oil greece / monaδικη οπωσ το δερμα σου Όμιλος Σαράντης Το Χριστουγεννιάτικο Ημερολόγιο της ΜΑΜ είναι ένα ψηφιακό παιχνίδι/ εφαρμογή που παρουσιάστηκε για τρίτη φορά φέτος στη σελίδα της ΜΑΜ Hellas στο Facebook. Στηρίζεται στο παραδοσιακό Χριστουγεννιάτικο Ημερολόγιο πολλών ευρωπαϊκών χωρών, γνωστό ως Advent Calendar, που μετρά τις μέρες από την 1η Δεκεμβρίου έως την παραμονή των Χριστουγέννων. Το Mam Advent Calendar κάθε μέρα, από 1-24 Δεκεμβρίου 2017, έκρυβε ένα προϊόν ΜΑΜ, που το κέρδιζαν 5 τυχεροί που απαντούσαν σωστά στο σχετικό με το κρυμμένο προϊόν quiz. Τα δώρα ήταν μπιμπερό, πιπίλες, μασητικά παιχνίδια, ποτηράκια κ.ά., καθώς και ένα εορταστικό πακέτο με προϊόντα ΜΑΜ αξίας 50€ για την τελευταία ημέρα. Οι συμμετέχοντες έπαιρναν μέρος στις κληρώσεις δωρεάν και όσοι έπαιξαν συνεχόμενα 6, 12 ή 18 φορές, μπήκαν αυτόματα σε επιπλέον κληρώσεις για δώρα αξίας 20€, 30€ και 40€ αντίστοιχα. Οι φετινές συμμετοχές ανήλθαν συνολικά σε 66.839, ξεπερνώντας κατά πολύ τις 2 προηγούμενες χρονιές, γι’ αυτό και κέρδισε το βραβείο για την καλύτερη καμπάνια στα κοινωνικά δίκτυα. Εντυπωσιακή ήταν και η επαναληπτική συμμετοχή, προφανώς λόγω των επιπλέον κληρώσεων. Η καμπάνια φέτος προωθήθηκε και μέσω του Instagram. Συντελεστές: Λέττυ Βαρέλλα, General Manager Bάλια Ξανθοπούλου, Social Media MAM ADVENT CALENDAR 2017 MAM Hellas Η Λέττυ Βαρέλλα, General Manager της MAM HELLAS παραλαμβάνει το βραβείο της από τον Πάρι Μποσκόπουλο Η ομάδα του Bio-Oil με τον απονεμητή του silver βραβείου της, Πάρι Μποσκόπουλο, Φαρμακοποιό, Μέλος Δ.Σ. Ελληνικής Φαρμακευτικής Εταιρείας (Ε.Φ.Ε.)
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MjA0NzY=