Ένθετο Best in Pharmacy Awards
30 ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ Osteoflex / Ώστε… Osteoflex Pharma Center AE Η σειρά Repel της Uni-pharma, για την προστασία από έντομα, αλλά και την αντιμετώπιση των επιπτώσεων της επαφής με αυτά, λανσαρίστηκε στην ελληνική αγορά το 2013 και από την αρχή υποστηρίχθηκε με ένα σοβαρό επικοινωνιακό πλάνο, χτίζοντας ένα δυνατό brand στη συνείδηση του καταναλωτή. Πρωταγωνιστές της καμπάνιας είναι το Repel spray και τα δύο προϊόντα της σειράς Repel Αntilice. Το πλεονέκτημα του Repel spray είναι ότι προσφέρει ισχυρή αλλά άοσμη εντομοαπωθητική δράση. Παράλληλα, το υαλουρονικό νάτριο που περιέχει ενυδατώνει και καταπραΰνει τυχόν ερεθισμούς. H σειρά Repel Anti-lice αποτελείται από: ● το Repel Αnti-lice Prevent, ενυδατική λοσιόν που προστατεύει τα μαλλιά από τoν αποικισμό των ψειρών, χωρίς να διαταράσσει το μικρο- περιβάλλον του τριχωτού της κεφαλής, χωρίς να ξηραίνει ή να λαδώνει τα μαλλιά. ● το Repel Αnti-lice Restore που αποτελείται από Lotion/Shampoo & ειδικά σχεδιασμένο χτενάκι, που απαλλάσσει αποτελεσματικά το τριχωτό της κεφαλής από τις ψείρες και τις κόνιδες. Συντελεστές: Σταμάτης Λυγίζος, Regional Sales Manager Μυρτώ Ράπτη, Brand Manager REPEL / by UNI-PHARMA UNI-PHARMA ΚΛΕΩΝ ΤΣΕΤΗΣ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΑΒΕΕ με μεγάλο προϋπολογισμό Ο Σπύρος Τερζόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της Pharma Center, με τον Πρόεδρο της Adelco, Ευάγγελο Κολοκοτρώνη, ο οποίος απένειμε το βραβείο Ο Σταμάτης Λυγίζος, Regional Sales Manager της Uni-pharma, παραλαμβάνει το βραβείο από τον Πρόεδρο της ΠΕΦ, Νίκο Κόλμαν Η σειρά Osteoflex εισήχθη για πρώτη φορά στην αγορά πριν από 15 χρόνια και έχει κατακτήσει την πρώτη θέση στην κατηγορία της. Έτυχε πλήρους αποδοχής από όλες τις ομάδες των ενδιαφερόμενων, άνδρες και γυναίκες, πάσχοντες από οστεοαρθρίτιδες και μυοσκελετικά προβλήματα, αθλούμενους και φυσικά καταπονούμενους και ιδιαίτερα από όλους τους ηλικιωμένους, χωρίς καμία παρενέργεια και προβλήματα από τη χρήση της. Αποτελεί ειδικό συμπλήρωμα για τα προβλήματα των αρθρώσεων, καθώς περιέχει σε ιδανική αναλογία δραστικά συστατικά όπως γλυκοζαμίνη, χονδροϊτίνη, μαγγάνιο, κουρκουμίνη, κολλαγόνο, υαλουρονικό οξύ, μαζί με βιταμίνη C για καλύτερη απορρόφηση. Η καμπάνια επικοινωνίας «Ώστε… Osteoflex» βασίστηκε κυρίως στο αποτέλεσμα που επιτυγχάνεται με τη χρήση του: ώστε κινείσαι ελεύθερα, ώστε ανεβαίνεις τα σκαλιά, ώστε δεν ταλαιπωρείσαι, ώστε χρησιμοποιείς και εσύ το Osteoflex – τους φύλακες των αρθρώσεων. Τα «οχήματα» που χρησιμοποιήθηκαν για την επικοινωνία της σειράς ήταν τηλεόραση, ραδιόφωνο, περιοδικά ευρείας κυκλοφορίας, εφη- μερίδες και κλαδικά έντυπα, φυλλάδια καταναλωτών, βιτρίνες φαρ- μακείων, sell out στα σημεία πώλησης και συμμετοχές σε συνέδρια και ενημερωτικές εκδηλώσεις. Συντελεστές: Κοραλία Αντωνοπούλου, Διεύθυνση Marketing Φραντζέσκα Ρεμούνδου, Marketing Executive
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MjA0NzY=