Ένθετο Best in Pharmacy Awards

29 Καμπάνια μάρκετινγκ προϊόντος με μεγάλο προϋπολογισμό Η νέα σειρά περιποίησης μαλλιών Apivita Hair Care περιλαμβάνει σαμπουάν, κρέμες, μάσκες και λάδια μαλλιών, καθώς και εξειδικευμένα προϊόντα για κάθε ανάγκη του τριχωτού και των μαλλιών (ξηροδερμία, τριχόπτωση, πιτυρίδα, ενυδάτωση κ.ά.) για πριν, κατά και μετά το λούσιμο. Η καμπάνια που υποστήριξε το επαναλανσάρισμα της σειράς χωρίστηκε σε 2 μεγάλα κύματα επικοινωνίας, ενεργοποιώντας όλα τα διαθέσιμα εργαλεία μάρκετινγκ, offline & online, για να επιτευχθεί ένα integrated πλάνο ενεργειών μάρκετινγκ. Η καμπάνια βραβεύτηκε γιατί πέτυχε τους στόχους της για αύξηση του μεριδίου αγοράς και των πωλήσεων για το 2017, ενώ καθιέρωσε την ολιστική ρουτίνα περιποίησης για ολοκληρωμένη λύση στα προβλήματα των μαλλιών και του τριχωτού (τα σαμπουάν παραμένουν No 1 στο ελληνικό φαρμακείο με μερίδιο αγοράς 25%). Συντελεστές: Ομάδα της APIVITA Η Ελεάννα Μπέλλου, Marketing Manager Greece της APIVITA, παραλαμβάνει το SILVER βραβείο από τον Πρόεδρο της Adelco, Ευάγγελο Κολοκοτρώνη apivita ΗΑΙR CARE / ΑPIVITA Α.Ε.Β.Ε. Η νέα σειρά της ΚΟΡΡΕΣ Λευκή Πεύκη, με δράση στο ώριμο δέρμα, απευθύνεται σε γυναίκες μετά την εμμηνόπαυση. Για την επικοινωνία της σειράς πραγματοποιήθηκε 360° πλάνο προβολής με προσέγγιση αισιόδοξη και θετική και κύριο μήνυμα «Επιδερμίδα χωρίς ηλικία». Το μήνυμα της καμπάνιας επικοινωνήθηκε σε όλα τα κοινά ενδιαφέροντος, ξεκινώντας από την ενημέρωση των εργαζομένων σχετικά με τη σειρά. Στη συνέχεια, πραγματοποιήθηκαν σεμινάρια & εκπαιδεύσεις προς τις ομάδες φαρμακείων, τους ανθρώπους που έρχονται σε άμεση επαφή με τον τελικό καταναλωτή και οι οποίοι λειτουργούν ως σύμβουλοι υγείας. Παράλληλα, πραγματοποιήθηκε εκδήλωση για την ενημέρωση των ειδικών ομορφιάς. Η επικοινωνία με την τελική καταναλώτρια περιλάμβανε όλα τα κύρια touch points για αυτό το κοινό: προβολή στην τηλεόραση με τηλεοπτικό σποτ αλλά και δημιουργικές προβολές σε ενημερωτικές και ψυχαγωγικές εκπομπές, καταχωρήσεις και δημιουργική παρουσία σε περιοδικά μεγάλης κυκλοφορίας. Έντονη και συνεπής υπήρξε και η προβολή στο σημείο πώλησης με stand, βιτρίνες, δειγματισμούς και ενέργειες προβολής και προώθησης. Συντελεστές: Ιωάννα Βαρβαρίγου, Marketing Director Κατερίνα Νταλαμάγκα, Group Brand Manager Βάγια Κανελλάκη, Assistant Brand Manager Στο project συνεργάστηκαν: The Backyard Lab / Job Advertising / Initiative Media koρρεσ λευκη πευκη / Eπιδερμίδα χωρίς ηλικία KORRES Η Κατερίνα Νταλαμάγκα, Group Brand Manager της ΚΟΡΡΕΣ, παραλαμβάνει το Silver βραβείο από τον Πρόεδρο της Adelco, Ευάγγελο Κολοκοτρώνη ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΚΑΜΠΑΝΙΑ MARKETING ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΑΝΑΛΑΝΣΑΡΙΣΜΑ

RkJQdWJsaXNoZXIy MjA0NzY=