Ένθετο Best in Pharmacy Awards

28 ΕΠΑΝΑΛΑΝΣΑΡΙΣΜΑ προϊόντος Προϊόντα Υγείας Η ελληνική βιομηχανία Adelco επαναλανσάρει το συνδυασμό των Venolen plus και Venolen idrogel για τα φλεβικά προβλήματα, με στόχο να επιδείξει τον ιδιαίτερο τρόπο δράσης τους, που είναι βασισμένος στο μοναδικό συνδυασμό και τη συνέργεια των ενεργών συστατικών που περιέχουν. Το Venolen plus αποτελεί το μοναδικό συμπλήρωμα διατροφής που συνδυάζει φλαβονοειδή (διοσμίνη, τροξερουτίνη) σε μεγάλη δοσολογία, με ξηρό εκχύλισμα ιπποκαστανέας και βιταμίνη C. Το Venolen idrogel αποτελεί το μοναδικό δερμοκαλλυντικό προϊόν που συνδυάζει τα ενεργά συστατικά εσκίνη (από εκχύλισμα ιπποκαστανέας), την τροξερουτίνη και τις γλυκοζαμινογλυκάνες, βοηθώντας σε προβλήματα που αφορούν την κακή κυκλοφορία του αίματος στα πόδια. Παράλληλα, δυναμώνει τα τοιχώματα των αγγείων και ανακουφίζει από τα συμπτώματα μυρμηγκιάσματος, πόνου και βάρους στα πόδια. Η μορφή του σκευάσματος (υδρογέλη) επιτρέπει στον ασθενή να έχει πολύ καλύτερα και πιο άμεσα αποτελέσματα με μικρότερη ποσότητα προϊόντος και με τον απλούστερο τρόπο χρήσης. Το Venolen plus & το Venolen idrogel αποτελούν την καλύτερη λύση για τα φλεβικά προβλήματα και για τα κουρασμένα πόδια. Συντελεστές: Mάχη Κακκαβά, Managing Director VENOLEN ADELCO - ΧΡΩΜΑΤΟΥΡΓΕΙΑ ΑΘΗΝΩΝ ΑΦΟΙ Ε. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ ΑΕ Ο πρόεδρος της Adelco, Ευάγγελος Κολοκοτρώνης, παραλαμβάνει το βραβείο για το Venolen από τον πρόεδρο της ΠΕΦ, Νίκο Κόλμαν ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ με μεγάλο προϋπολογισμό Χρυσή αναδείχθηκε η μεγάλη καμπάνια για το ειδικό έλαιο περιποίησης και ανάπλασης δέρματος Bio-Oil, το οποίο άλλαξε συσκευασία, αλλά διατήρησε την αποτελεσματική του σύνθεση. Η καμπάνια στηρίχθηκε στην ενέργεια «Μοναδική όπως το δέρμα σου» και η επικοινωνία εστίασε σε Facebook και Instagram, ενώ δημιουργή- θηκαν ραδιοφωνικά spots, video & εμφανίσεις στην τηλεόραση, στο- χευμένα Google ads, καθώς και banners και advertorials. Η ενέργεια ξεκίνησε με ένα συναισθηματικό video στο Facebook, που καλούσε τους χρήστες να αλληλεπιδράσουν. Ακολούθησαν 4 ακόμα videos με 4 γνωστές Ελληνίδες που αφηγούνταν τη δική τους προσωπική ιστορία για το δέρμα τους, τα οποία αναρτήθηκαν και στα προσωπικά τους social media. Μέσα σε δυο μήνες, τα videos άγγιξαν τις 550.000 προβολές και τους 1.200.000 Έλληνες χρήστες, ενώ αυξήθηκε κατακόρυφα το ενδιαφέρον των χρηστών για τις δύο βασικές χρήσεις του προϊόντος, την πρόληψη εμφάνισης ραγάδων και τη βελτίωση της όψης των ουλών και των ραγάδων που ήδη υπάρχουν. Μέσα από τη στοχευμένη καμπάνια και την αλληλεπίδραση με το κοινό του, αναδείχθηκε η αξία του ως φαρμακευτικό προϊόν και τονίστηκε η αξιοπιστία του, καθώς ό,τι υπόσχεται το πραγματοποιεί. Συντελεστές: Αθηνά Κουτουλογένη, Brand Manager, Όμιλος Σαράντης Τάσος Βελιάδης, Partner - Chief Strategist, Socialab Adv. Δήμητρα Γουρδούπη, Digital Account Director, Socialab Adv. Γιώργος Πασχαλίδης, Creative Director, Socialab Adv. Θανάσης Χονδρονάσιος, Art Director, Socialab Adv. Γιώργος Αναγνωστόπουλος, Serial Entrepreneur, Socialab Adv. Bio-Oil greece / monaδικη οπωσ το δερμα σου Όμιλος Σαράντης Η ομάδα του Bio-Oil παραλαμβάνει από τον πρόεδρο της Adelco, Ευάγγελο Κολοκοτρώνη, το gold βραβείο της για την καμπάνια μεγάλου προϋπολογισμού.

RkJQdWJsaXNoZXIy MjA0NzY=