Ένθετο Best in Pharmacy Awards

Η ομάδα του Bio-Oil επιδεικνύει το βραβείο της για το επαναλανσάρισμα του Bio-Oil 26 ΕΠΑΝΑΛΑΝΣΑΡΙΣΜΑ προϊόντος Το Donarot 1500mg, η θεραπεία ορόσημο της οστεοαρθρίτιδας, είναι το μόνο προϊόν της αγοράς με θειϊκή κρυσταλλική γλυκοζαμίνη, η οποία έχει υπερδιπλάσια βιοδιαθεσιμότητα, χάρη στην ειδική επεξεργασία με μικροκρυστάλλους που προσδίδουν μεγαλύτερη σταθερότητα και αποτελεσματικότητα. Το επαναλανσάρισμα του προϊόντος πραγματοποιήθηκε για να εδραιωθεί περαιτέρω στην ελληνική αγορά των ΜΗ.ΣΥ.ΦΑ ., να απαντήσει στον ανταγωνισμό των διατροφικών συμπληρωμάτων και να επανατοποθετηθεί στη συνείδηση επαγγελματιών υγείας και ασθενών. Η εταιρεία Faran χάραξε μια νέα και ευέλικτη καμπάνια, το ύψος της οποίας ανήλθε στις 25.000€ για προωθητικό, πληροφοριακό υλικό και διαφημιστικές καταχωρήσεις και ένα συνολικό κόστος δράσεων και συμμετοχών στις 20.000€. Με νέα επικοινωνιακή ατζέντα, μεγαλύτερη ευελιξία στην τακτική ενημέ- ρωσης και καλύτερη διεισδυτικότητα, το comeback του Donarot πάντρε- ψε με επιτυχία τις διαχρονικές ωφέλειες του προϊόντος και το φαρμα- κολογικό του προφίλ με τις νέες τάσεις στην προώθηση φαρμάκου. Με μερίδιο αγοράς που ξεπερνάει πλέον το 82% (στοιχεία IMS) το Donarot 1500mg αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα επιτυχημένου ΜΗ.ΣΥ.ΦΑ. , το οποίο ξεπέρασε κάθε προσδοκία και εμπόδιο, και έτσι κέρδισε και τη σημαντική διάκριση στα Best in Pharmacy Awards 2018. Συντελεστές: Θέμης Δημητριάδης, Division Director Δήμητρα Πετρίτση, Group Product Manager Donarot / οροσημοστηναντιμετωπισητησοστεοαρθριτιδασ FARAN S.A. ΜΗ.ΣΥ.ΦΑ. H Δήμητρα Πετρίτση, Group Product Manager της Faran, παραλαμβάνει το βραβείο από τον Νίκο Κόλμαν, πρόεδρο της Πανελλήνιας Ένωσης Φαρμακοποιών (ΠΕΦ) Καλλυντικά Το Bio-Oil είναι ένα κορυφαίο προϊόν που περιλαμβάνει πολύτιμες βιταμίνες και το επαναστατικό έλαιο PurCellin Oil για επανόρθωση, ανάπλαση και βαθιά ενυδάτωση του ερεθισμένου, αλλοιωμένου και ταλαι- πωρημένου δέρματος (ουλές, ραγάδες, ανομοιόμορφος χρωματικός τόνος δέρματος, σημάδια γήρανσης). Το επαναλανσάρισμα ξεκίνησε με αφορμή τη νέα συσκευασία που ανέδειξε την κλινική του εικόνα, διατηρώντας τη μοναδική του σύνθεση. Βασίστηκε στην ενέργεια: «Μοναδική όπως το δέρμα σου», μια ενέργεια που ταιριάζει στο ίδιο το προϊόν, καθώς δεν περιποιείται απλώς το δέρμα, αλλά αναγνωρίζει τις μοναδικές, δερματικές ανάγκες κάθε γυναίκας. Οι ουλές, οι ραγάδες, οι ρυτίδες, κάθε σημάδι που υπάρχει πάνω στο δέρμα μας, αφηγείται τη ζωή και τις εμπειρίες μας. Κι όπως κάθε γυναίκα είναι μοναδική, έτσι και το δέρμα της λέει μια διαφορετική, ξεχωριστή ιστορία που είναι μόνο-δική του. Το επαναλανσάρισμα διακρίθηκε γιατί έδωσε έμφαση στην ξεχωριστή ταυτότητα του Bio-Oil: ένα φαρμακευτικό προϊόν που αποδεδειγμένα μπορεί να φέρει αποτελέσματα και αυτό είναι έκδηλο σε όλες τις εκφάνσεις της καμπάνιας. Συντελεστές: Αθηνά Κουτουλογένη, Brand Manager, Όμιλος Σαράντης Γιώργος Πασχαλίδης, Creative Director Socialab Adv. Bio-Oil greece / monaδικη οπωσ το δερμα σου Όμιλος Σαράντης

RkJQdWJsaXNoZXIy MjA0NzY=