Ένθετο Best in Pharmacy Awards

25 Λανσάρισμα νέου προϊόντος ΕΠΑΝΑΛΑΝΣΑΡΙΣΜΑ προϊόντος Είδη Βρεφανάπτυξης ΜΗ.ΣΥ.ΦΑ. Για την αντιμετώπιση των κολικών της πρώτης βρεφικής ηλικίας, η ΜΑΜ λάνσαρε πριν από 10 χρόνια το μπιμπερό Easy Start Anti-Colic σε 2 μεγέθη (160ml & 260ml). H καινοτομία της βαλβίδας αερισμού στην ανοιγόμενη βάση κέρδισε την προτίμηση των Millennials που, αφού το καθιέρωσαν, δεν επιθυμούσαν να το αποχωριστούν καθώς το μωρό τους μεγάλωνε. Η ΜΑΜ ανταποκρινόμενη στην απαίτηση για μεγαλύτερο μπιμπερό, προχώρησε στα τέλη του 2016 στην παραγωγή του Easy Start Anti-Colic με περιεκτικότητα 320ml. Με την ευκαιρία του λανσαρίσματος του μπιμπερό Easy Start Anti- Colic στο νέο μέγεθος των 320ml, ενισχύθηκαν οι προωθητικές ενέργειες ολόκληρης της σειράς, επιτυγχάνοντας αύξηση των πωλήσεων το 2017 κατά 60% (σε σύγκριση με το 2016) και δικαιώνοντας έτσι τη βράβευση στα Best in Pharmacy Awards 2018. Η MAM Hellas στήριξε το προϊόν με δειγματοδιανομή (σε μητέρες που έβγαιναν από το μαιευτήριο), με μια δυναμική προωθητική ενέργεια για τον πάγκο του φαρμακείου, συνδυασμένη με προσφορά γνωριμίας προς νέους γονείς, με έντυπα για τον καταναλωτή και το φαρμακοποιό και με τη συμμετοχή σε κληρώσεις και διαγωνισμούς. Συντελεστές: Λέττυ Βαρέλλα, General Manager Κατερίνα Καρβουνάρη, Marketing Assistant Μπιμπερό Easy Start ANti-Colic 320ml MAM Hellas Η Λέττυ Βαρέλλα, General Manager της MAM HELLAS, παρουσιάζει το βραβευμένο προϊόν της MAM Το Daflon 500mg είναι ένα φλεβοτονικό προϊόν που ενδείκνυται για την ανακούφιση των συμπτωμάτων α) της χρόνιας φλεβικής νόσου (ΧΦΝ) και β) της αιμορροϊδικής κρίσης. Στόχος του επαναλανσαρίσματος ήταν η ενιαία επικοινωνία των δύο ενδείξεων, μία πρόκληση που αντιμετωπίστηκε επιτυχώς. Η καμπάνια με τίτλο: «Για να μην σας έχει ο πόνος σήκω-σήκω, κάτσε-κάτσε», που σχεδίασε η εταιρεία Phocus επικοινωνεί με ευρηματικό και χιουμοριστικό τρόπο τη δράση του Daflon και στις δύο ενδείξεις. Το τηλεοπτικό σποτ παρουσιάζει ένα στιγμιότυπο από την καθημερινότητα ενός ζευγαριού: η σύζυγος, αισθανόμενη τα πόδια της «βαριά» και κου- ρασμένα, δεν αντέχει την ορθοστασία, ενώ ο σύζυγος δεν μπορεί να καθίσει αναπαυτικά, λόγω των αιμορροΐδων και αναγκάζεται να σηκώνεται όρθιος. Η καμπάνια βραβεύτηκε, γιατί η χιουμοριστική προσέγγιση στο concept και η παρουσίαση του «ζευγαριού στον πόνο» σε όλο το φάσμα της επικοινωνίας, συνέβαλε στο να «σπάσει» το ταμπού των αιμορροϊδων, και να ξεπεραστεί το πρόβλημα της «εποχικότητας» της ΧΦΝ. Η καμπάνια περιλαμβάνει τηλεοπτικό και ραδιοφωνικό σποτ, έντυπες κα- ταχωρήσεις, σελίδα Facebook, digital ad campaign και display campaign, έμμεση δημοσιότητα, in-store προωθητικό υλικό στα φαρμακεία κ.ά. Συντελεστές: Ανδρέας Μπόνης, Managing Director PHOCUS Κατερίνα Λιάτσου, Account Manager PHOCUS Ποτίτσα Κωστάκου, OTC Project Manager Servier Hellas Daflon / καμπανια επαναλανσαρισματοσ Phocus & Servier Hellas Η Ποτίτσα Κωστάκου, OTC Project Manager της Servier Hellas και ο Ανδρέας Μπόνης, Ιδρυτής της Phocus, επιδεικνύουν το βραβείο για το Daflon

RkJQdWJsaXNoZXIy MjA0NzY=