Ένθετο Best in Pharmacy Awards
22 Το Mineral 89 της Vichy είναι ένα καθημερινό booster προσώπου, που περιέχει 89% ιαματικό μεταλλικό νερό της Vichy και υαλουρονικό οξύ φυσικής προέλευσης, για να χαρίσει ενυδάτωση, τόνωση και ενδυνάμωση στην επιδερμίδα. Η μεγάλη επιτυχία του λανσαρίσματος ήταν ότι το προϊόν τοποθετήθηκε στα φαρμακεία το Μάιο του 2017 και κατάφερε να γνωρίσει υψηλές πωλήσεις και μεγάλη αναγνωρισιμότητα, παρά την έντονη παρουσία των αντηλιακών την ίδια σεζόν. Το λανσάρισμα έθεσε στόχο να εκπαιδεύσει τους καταναλωτές για τη νέα κίνηση στην ρουτίνα ομορφιάς (είναι το πρώτο προϊόν που εφαρμόζεται μετά τον καθαρισμό της επιδερμίδας) και να μεγιστοποιήσει τη δοκιμή της υφής, που είναι πραγματικά ξεχωριστή, τόσο από τους φαρμακοποιούς και τις βοηθούς όσο και από τους καταναλωτές. Με το μήνυμα «1η κίνηση της ημέρας», το Mineral 89 εμφανίστηκε σε out- door διαφημίσεις σε στάσεις λεωφορείων έξω ή κοντά σε φαρμακεία, σε πρωινές τηλεοπτικές παρουσιάσεις και σε ραδιοφωνικές αναφορές, όπως και σε προωθητικές ενέργειες μαζί με δυνατά franchises της Vichy. Τα αποτελέσματα ήταν να σημειώσει +207% επαναγορές πελατών και να είναι το νούμερο 1 προϊόν στα purchase intentions στη Facecare βάση του Skroutz. Συντελεστές: Τόλης Γιακουμάκης, Training Manager Μαργαρίτα Βενάρδου, Marketing Manager Μαριάννα Haddad, Senior Product Manager VICHY MINERAL 89 L'OREAL - ACTIVE COSMETICS DIVISION Λανσάρισμα νέου προϊόντος Η νέα σειρά Λευκή Πεύκη της ΚΟΡΡΕΣ αναπτύχθηκε βάσει των συγκε κριμένων και πολλαπλών αλλαγών που συμβαίνουν στο δέρμα μετά την εμμηνόπαυση. Η πρωτογενής έρευνα της ΚΟΡΡΕΣ, σε συνεργασία με το Τμήμα Βιολογίας του Εθνικού & Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, αποκάλυψε ένα ιδιαίτερα ισχυρό αντιγηραντικό συστατικό, τη Λευκόδερμο Πεύκη, το οποίο η ΚΟΡΡΕΣ για πρώτη φορά εισήγαγε στην παγκόσμια βιβλιοθήκη συστατικών και που για πρώτη φορά χρησιμοποιήθηκε σε καλλυντική φόρμουλα. Η σύνθεση της σειράς, εμπλουτισμένη με εξειδικευμένο μίγμα φυσικών πεπτιδίων αλλά και Ω6 λιπαρά οξέα, προσφέρει στοχευμένη και κλινικά αποδεδειγμένη δράση στις ώριμες επιδερμίδες: Αναπλήρωση όγκου & πυκνότητας, Βαθιά Ενυδάτωση, Επανόρθωση μόνιμων ρυτίδων. Για το λανσάρισμα της σειράς και κύριο μήνυμα «Επιδερμίδα χωρίς ηλικία», πραγματοποιήθηκε ολοκληρωμένο πρόγραμμα επικοινωνίας με προβολή εντός και εκτός σημείου πώλησης αλλά και εκτεταμένες εκπαιδεύσεις. Η σειρά έγινε αμέσως αγαπητή σε πελάτες και καταναλωτές και βοήθησε την ΚΟΡΡΕΣ να αυξήσει σημαντικά το μερίδιό της στην Αντιγήρανση. Συντελεστές: Marketing, Sales, Trade Marketing, Training, Creative Marketing, NPD & R&D Departments KOΡΡΕΣ ΛΕΥΚΗ ΠΕΥΚΗ / Eπιδερμίδα χωρίς ηλικία KORRES Η Κατερίνα Νταλαμάγκα, Group Brand Manager της ΚΟΡΡΕΣ, παρουσιάζει το βραβευμένο προϊόν «Koρρές Λευκή Πεύκη» Η Μαριάννα Haddad, Senior Product Manager και ο Τόλης Γιακουμάκης, Training Manager της Vichy, με τον Γιώργο Παπαϊωάννου, Ομότιμο Καθηγητή Φαρμακευτικής Πανεπιστημίου Αθηνών, κατά την απονομή του βραβείου τους Καλλυντικά
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MjA0NzY=