Φαρμακευτικός Κόσμος, Τεύχος #195
Σύγχρονο Ωδείο Θεσσαλονίκης με «Δίπλωμα Άριστα παμψηφεί» με καθηγητή τον Κώστα Χανή. Σε αυτό το διάστημα υπήρξα μέλος της Συμφωνικής Ορχήστρας Βόλου, της Κρατικής Ορχήστρας Θεσσα- λονίκης και της Συμφωνικής Ορχήστρας Δήμου Θεσσαλονίκης με πλήθος εμφανίσεων σε συναυλιακούς χώρους σε όλη την Ελλάδα, καθώς και με συμμετοχή σε ηχογραφήσεις. Επιπλέον, υπήρξα μέλος σε διάφορα σχήματα κρουστών, όπως με την «Κρουστωδία». Στη Θεσσαλονίκη μπήκαν τα θεμέλια και για τη ska/rock/reggae μπάντα «Band Fatale», στην οποία παίζω ντραμς. Με την «Band Fatale» έχουμε πάρει μέρος σε μερικά από τα σημαντικότερα Φε- στιβάλ στην Ελλάδα. Παράλληλα, παρακολούθησα διάφορα σεμινάρια με καταξιωμέ- νους μουσικούς, έχοντας ως στόχο να διευρύνω τις γνώσεις μου στα κρουστά. Αυτό φυσικά συνεχίζεται έως σήμερα, καθώς πραγ- ματικά δεν υπάρχει τέλος στην απόκτηση νέων γνώσεων. Πώς περάσατε από τις κλασικές σπουδές στην τζαζ και στον αυτοσχεδιασμό; Τι σήμαινε για εσάς; Το πέρασμά μου από την κλασική μουσική στην jazz υπήρξε κομβι- κό σημείο για μένα. Ξεκίνησα να παρακολουθώ μαθήματα στο Ερ- γαστήρι Jazz Αυτοσχεδιασμού του Ανδρέα Παπαγιαννακόπουλου, μετέπειτα συνεργάτη και φίλου, και κυριολεκτικά ένας νέος κόσμος στη μουσική ξεδιπλώθηκε μπροστά μου. Στην κλασική μουσική μα- θαίνουμε να εκτελούμε άριστα την παρτιτούρα που έχουμε μπρο- στά μας, αλλά στην jazz αυτοσχεδιάζουμε, ουσιαστικά «συνθέτο- ντας» μουσική εκείνη τη στιγμή που παίζουμε, αλληλεπιδρώντας με τους υπόλοιπους μουσικούς real time, καταθέτοντας όχι μόνο τις μελωδίες και τo groove που μας παράγεται αλλά και τα συναισθή- ματά μας. Φυσικά, όλη αυτή η διαδικασία διέπεται από ορισμένους «κανόνες» και προϋποθέτει την ύπαρξη τεχνικού και θεωρητικού υπόβαθρου στη μουσική. Αυτό ουσιαστικά υπήρξε εφαλτήριο, για να αρχίσω να γράφω πρωτότυπη μουσική για διάφορες παραστά- σεις σύγχρονου χορού και θεάτρου και να δημιουργήσω το όχημα της καλλιτεχνικής μου έκφρασης, το «Delasito project» με οδηγό τον ατμοσφαιρικό –και όχι μόνο– ήχο του βιμπραφώνου. Με συνοδοιπόρους τον Αντρέα Παπαγιαννακόπουλο, τον Πανα- γιώτη Χαραλαμπόπουλο, το Θάνο Χατζηαναγνώστου και τη συμ- μετοχή του Ζήση Γεωργαλιού, ηχογραφήσαμε τον πρώτο δίσκο του Delasito project «Filodia – a musical journey to jazzality», που αποτελεί ένα μουσικό ταξίδι στον κόσμο της σύγχρονης jazz σκη- νής, με κάθε μουσικό να καταθέτει και να αποκαλύπτει τις μουσικές του επιρροές. Ο δίσκος έλαβε εξαιρετικές κριτικές στην Ελλάδα και στο εξωτερικό και έχει παιχτεί σε ραδιόφωνα σε όλο τον κόσμο. Φωτό: Νικόλας Χρυσός (αριστερά) και Χρήστος Σχοινάς (δεξιά) | Ιούλιος – Αύγουστος – Σεπτέμβριος 2023 | 89
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MjA0NzY=