Φαρμακευτικός Κόσμος, Τεύχος #181

86 SILVER SILVER Ο φαρμακοποιός - πρόεδρος της FITO+ Χρήστος Φαρμάκης (δεξιά) και ο διευθυντής πωλήσεων της εταιρείας Μανώλης Μυτιληναίος (αριστερά). Ο Σπυρος Κίντζιος, Διευθυντής Εταιρικής Ανάπτυξης ΟΦΕΤ & Μέλος ΔΣ Intermed S.A. σε δηλώσεις για την άοκνη ομάδα R&D της Uni-Pharma Τα βραβεία παρέλαβε ο Marketing Manager της Power Health, Σωτήρης Ταβουλάρης Η ομάδα του Ομίλου Σαράντης με τα βραβεία της BEST IN MARKETING / ΚΟΡΥΦΑΙΟ ΛΑΝΣΑΡΙΣΜΑ / Καλλυντικά BEST IN MARKETING / ΚΟΡΥΦΑΙΟ ΛΑΝΣΑΡΙΣΜΑ / Συμπληρώματα διατροφής GOLD FITO+LIFT GOLD: 24ΩΡΗ ΦΥΤΙΚΉ ΚΡΈΜΑ ΠΡΟΣΏΠΟΥ & ΛΑΙΜΟΎ FITO+ Η FITO+, η ελληνική εταιρεία που παράγει φυτικά καλλυντικά βιοτεχνολογίας, προχώρησε φέτος στη δημιουργία της 24ωρης κρέμας προσώπου και λαιμού FITO+LIFT GOLD. Η κρέ- μα ενσωματώνει το βραβευμένο (βραβείο SEPAWA, 2017) φυτικό δραστικό βιοτεχνολογίας FILMEXEL και εμπλουτίστηκε με φυτικά πεπτίδια επανόρθωσης, ενώ στο formulation εντά- χθηκαν ποιοτικά εκχυλίσματα ελληνικών βοτάνων. Αυτό όμως που συγκλόνισε στο λανσάρι- σμα της κρέμας FITO+LIFT GOLD ήταν το μεγάλο πακέτο προσφοράς για τον καταναλωτή, που με κάθε αγορά κρέμας FITO+LIFT GOLD δόθηκε ως δώρο ο ορός FITO+LIFT. Το λαν- σάρισμα συνοδεύτηκε με μεγάλη διαφημιστική καμπάνια που περιλάμβανε τηλεοπτικά spot, καταχωρίσεις στον περιοδικό τύπο και έντονη παρουσία στα social media. BIO-OIL DRY SKIN GEL ΌΜΙΛΟΣ ΣΑΡΑΝΤΗΣ Το Bio-Oil λάνσαρε το Bio-Oil Dry Skin Gel, το εξειδικευμένο τζελ για την αντιμετώπιση του ξηρού δέρματος. Χάρη στην επαναστατική σύνθεσή του με 50% έλαια και μόνο 3% νερό, συνδυάζοντας τη θρέψη ενός ελαίου με την απορροφητικότητα μιας κρέμας, ανα- κουφίζει άμεσα από τα συμπτώματα της ξηρότητας (τράβηγμα, σκάσιμο, ξεφλούδισμα, κνησμό). Η καμπάνια επικοινωνίας του Bio-Oil Dry Skin Gel από τον Όμιλο Σαράντη, με στρατηγικό στόχο τη δημιουργία awareness και την ανάδειξη των βασικών USPs της μάρκας, στηρίχτηκε τόσο σε online όσο και σε offline μέσα. Συνδυάζοντας αποτελεσματικά διαφορετικά κανάλια επικοινωνίας, πέτυχε 1,5 εκατομμύριο impressions και οδήγησε στη γνωριμία του κοινού με τη μάρκα. POWER OF NATURE SPORT SERIES: ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΈΝΗ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΣΕΙΡΆ POWER HEALTH HELLAS Μέσα από το 360° πλάνο επικοινωνίας της Ομάδας Marketing της Power Health, που πε- ριλάμβανε digital ενέργειες και ενέργειες σε φυσικά σημεία πώλησης, η νέα εξειδικευμένη αθλητική σειρά συμπληρωμάτων διατροφής Power of Nature Sport Series με καινοτό- μες καθαρές και αποτελεσματικές συνθέσεις κατάφερε να διεισδύσει στη συνείδηση του καταναλωτικού κοινού, με αποτελέσματα πολύ καλύτερα σε σχέση με την αρχική στοχο- θέτηση. Με την πλήρη τοποθέτηση της αθλητικής σειράς στο δίκτυο συνεργατών-φαρ- μακοποιών και τη σημαντική αύξηση του τζίρου, το λανσάρισμα της σειράς στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία. TONOSAN UNI-PHARMA ΚΛΕΩΝ ΤΣΕΤΗΣ ΑΒΕΕ Τα φαρμακευτικά εργαστήρια της Uni-Pharma μελέτησαν και ανέπτυξαν την ολοκληρω- μένη σειρά συμπληρωμάτων διατροφής ΤONOSAN, με στόχο την κάλυψη των αναγκών του ανθρώπινου οργανισμού. Η σειρά TONOSAN αποτελεί την επιστημονική προσέγγιση των συμπληρωμάτων διατροφής και έρχεται να καλύψει σταθερές ή περιστασιακές ανά- γκες που η σύγχρονη καθημερινότητα και ο τρόπος ζωής αναπτύσσουν. Το προϊόν διατί- θεται σε εύχρηστες μορφές, όπως πόσιμο διάλυμα σε φιαλίδια μιας δόσης, δισκία τριπλής στιβάδας και κοκκία που διασπείρονται στο στόμα και στο νερό. Οι καταναλωτές μπορούν να απολαύσουν και να εμπιστευτούν καθημερινά ένα συμπλήρωμα διατροφής ενισχυμένο από πολύτιμα θρεπτικά συστατικά, με τη σφραγίδα αξιοπιστίας της Uni-Pharma, που με- τρά πάνω από μισό αιώνα ζωής. GOLD PLATINUM

RkJQdWJsaXNoZXIy MjA0NzY=