Φαρμακευτικός Κόσμος, Τεύχος #175
102 H Ρενάτα Σαπουντζή, Jr Shopper & Customer Marketing Specialist, Health Care και η Εύη Χριστοδούλου, Jr Brand Manager Health Care της Beiersdorf Hellas έλαβαν το βραβείο από τον Θεόδωρο Γιαρμενίτη, Πρόεδρο του ΠΣΒΑΚ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟΥ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ HANSAPLAST ROUTINE BEIERSDORF HELLAS Το 2018, η μάρκα Hansaplast εισάγει την έννοια της ολοκληρω- μένης περιποίησης πληγών σε 3 απλά βήματα, που ονομάζεται Hansaplast Routine και περιλαμβάνει τον Καθαρισμό της Πληγής (Βήμα 1), την Προστασία της (Βήμα 2) και την Επούλωσή της (Βήμα 3), αυξάνοντας την αξία καλαθιού από 2,5€ που στοιχίζει ο πιο τα- χυκίνητος κωδικός επιθεμάτων Hansaplast, στα 10€, που στοιχίζουν και τα 3 προϊόντα μαζί, μία αύξηση δηλαδή κατά 400%. Το λανσάρι- σμα αυτό επιφέρει μηδενικό κανιβαλισμό στο υπάρχον business της μάρκας, αντιθέτως το προωθεί περαιτέρω. Το λανσάρισμα περιλαμ- βάνει 2 νέους κωδικούς: Το αντισηπτικό σπρέυ καθαρισμού πληγών για το Βήμα 1 (Καθαρισμός) και την κρέμα επούλωσης πληγών για το Βήμα 3 (Επούλωση) καθώς επίσης κι ένα Κιτ Περιποίησης Πληγών που περιέχει και τα 3 προϊόντα/βήματα μαζί (Σπρέυ + Επιθέματα + Κρέμα) σε ένα πρακτικό τσαντάκι μεταφοράς. Αξιοσημείωτο είναι ότι η σειρά Hansaplast Routine τοποθετήθηκε στο 50% των φαρμακείων, πανελλαδικά, μέσα σε έξι μήνες από την ημερομηνία κυκλοφορίας της. « KOKKINH ΚΛΩΣΤΗ » ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΙΜΟΡΡΟΦΙΛΙΚΩΝ - SOBI - INFORMAL ΑDVERTISING - REPUTATION UNIQUE Η «Κόκκινη Kλωστή» είναι μια Καμπάνια Ενημέρωσης για την Αι- μορροφιλία του Συλλόγου Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών (ΣΠΕΑ) και της Sobi, βιοφαρμακευτική εταιρεία εξειδικευμένης φροντίδας, από την Informal Advertising. Η καμπάνια «Κόκκινη Κλωστή» δημιουργήθηκε με στόχο να δώσει πνοή ζωής στους αιμορροφιλικούς ασθενείς, στον περίγυρό τους, αλλά και στο ευρύτερο κοινό, παροτρύνοντάς τους να ενημερωθούν αναφορικά με τις εξελίξεις για την αντιμετώπιση της ασθένειας και την αποτελεσματική διαχείριση του πόνου που αυτή συνεπάγεται. «Μην αφήνεις τον πόνο να σε σταματά. Αντιμετώπισέ τον! Ρώτη- σε τον γιατρό σου. Ενημερώσου!» είναι το κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας, που αναπτύσσεται και προβάλλεται μέσα από 3 spots, στην τηλεόραση και στο YouTube, αλλά και με αντίστοιχη παρου- σίαση στο online περιβάλλον και τον τύπο. Για τις ανάγκες τις κα- μπάνιας δημιουργήθηκε, επίσης, και η σελίδα: https://liberatelife. gr/kokkini-klosti. Ο Δημήτρης Βερύκιος, Αντιπρόεδρος του Συλλόγου Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών και η Δανάη Κριθινίδη, Business Support & Communications Greece, Cyprus & Malta της Sobi παρέλαβαν το βραβείο από τον Αντώνη Αυγερινό, Πρόεδρο του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού GOLD SILVER
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MjA0NzY=