Φαρμακευτικός Κόσμος, Τεύχος #161
72 Ζούμε στην εποχή της ατελείωτης πληροφόρησης από διάφορα μέσα για καθετί γύρω μας ˙ στην εποχή ενός καταιγισμού πληροφοριών που άλλοτε είναι σωστές και άλλοτε λανθασμένες. Τι συμβαίνει όμως όταν αγγίζουμε θέματα υγείας και θέλουμε να αντλήσουμε πληροφορίες για ένα φαρμακευτικό σκεύασμα; Εδώ δεν υπάρχει το περιθώριο λάθους εκτίμησης ή λανθασμένης πληροφορίας. Και φυσικά απευθύνομαι σε επιστήμονες φαρμακοποιούς, με την πεποίθηση πως ίσως το μεγαλύτερο ποσοστό αυτών συνεχίζουν το διάβασμα και μετά την πενταετία του πανεπιστημίου και ενημερώνονται συνεχώς. Η f-anazitisi είναι ένα πολύτιμο εργαλείο στα χέρια του σύγχρονου επιστήμονα φαρμακοποιού, με δυνα- τότητες που ξεπερνούν την απλή παροχή πληρο- φορίας. Δεν θέλω να αναφερθώ μόνο στα προφανή πλεονεκτήματα που είναι η πληροφόρηση σχετικά με όλα τα φαρμακευτικά σκευάσματα, τις ενδείξεις, τις αντενδεί- ξεις, τις ανεπιθύμητες ενέργειες και με όλα τα απαραίτητα που εύκολα μπορούν να λύσουν απορίες των πελατών σας σχετικά με τη φαρμακευτική τους αγωγή. Θέλω να μείνουμε σε κάτι πιο ουσιαστικό και βαθύ που με τη βοήθεια της f-anazitisi μπορεί ο καθένας από εμάς να πετύχει. Η ιεράρχηση των ανθρώπινων αναγκών κατά Maslow αποτε- λεί την απαρχή αυτής της βαθύτερης σκέψης. Στη διαδεδομένη πυραμίδα Maslow, οι ανάγκες ταξινομούνται από ένα κα- τώτερο προς ένα ανώτερο επίπεδο. Πρώτο επίπεδο οι βασι- κές σωματικές ανάγκες, η ανάγκη για επιβίωση. Ακολουθεί η ανάγκη για ασφάλεια και η ανάγκη του ατόμου να ανήκει σε μια ομάδα, δηλαδή η ανάγκη της εκτίμησης από τους άλλους. Συνεχίζουμε με την αυτοεκτίμηση και τέλος με το κορυφαίο σκαλοπάτι αυτό της αυτοπραγμάτωσης. / Η Φετινίδου Χρυσάνθη είναι φαρμακοποιός, c.fetinidou@gmail.com ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ / ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ € της Χρυσάνθης Φετινίδου αυτοπραγμάτωση Η πυραμίδα Maslow αυτοεκτίμηση ασφάλεια επιβίωση Ελάτε λοιπόν για λίγο στη θέση του πελάτη σας και προ- σπαθήστε να ανακαλύψετε τις κρυμμένες του ανάγκες. Διερευνήστε μέσω διαρκούς διαλόγου και επικοινωνίας τι θέλει να σας πει, αλλά δεν σας το λέει σωστά. Εμπιστευτείτε την άπλετη πληροφορία που έχετε στα χέρια σας και βοηθήστε τον πελάτη σας να αισθανθεί όχι απλά ότι εξυπηρετήθηκε άψογα, αλλά να νιώσει πραγματικά ευτυχισμένος για αυτά τα μερικά λεπτά που έμεινε στο χώρο του φαρμακείου σας. Διαδώστε τη γνώση σας και μετατρέψτε κάθε συναλλαγή σας σε ανταγωνιστικό σας πλεονέκτημα. Δημιουργήστε όχι απλά πιστούς αλλά ευτυχισμένους πελάτες με τη βοήθεια της f-anazitisi!
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MjA0NzY=