Φαρμακευτικός Κόσμος, Τεύχος #155

24 ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ / ΟΙ ΝΕΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΣΟΔΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ € Τα φαρμακευτικά προϊόντα δεν είναι πλέον αρκετά για την επιβίωση και την εξέλιξη του ελληνικού φαρμακείου. Είναι όλο και μειούμενη η συνεισφορά τους στην κερδοφορία του. Τα φαρμακεία, ως POS (Point of Sales), αποτελούν ένα σηµαντικό ποσοστό της λιανικής βιοµηχανίας. Μέσω των πωλήσεων και υπηρεσιών τους σε παραφαρµακευτικά αγαθά µπορούν να ενισχύσουν τη θέση τους στην αγορά, σε συνδυασµό µε την επιστηµονική κατάρτιση του φαρμακοποιού και να πετύχουν μεγαλύτερες οικονοµίες κλίµακας και κερδοφορίας. Μέσα σε όλο αυτό το κλίµα, έρχονται δειλά δειλά τα παρα- φαρµακευτικά προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, τα οποία παράγονται αποκλειστικά για τα µέλη συγκεκριμένου δικτύου. ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΕΤΙΚΕΤΑΣ στα σύγχρονα ελληνικά φαρμακεία του Αλέξανδρου Εμμανουηλίδη

RkJQdWJsaXNoZXIy MjA0NzY=