Φαρμακευτικός Κόσμος, Τεύχος #152
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ / KAΛΛΥΝΤΙΚΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ € Φρούτα και λαχανικά Προτείνετε στους ενδιαφερόμενους πελάτες να κατανα- λώνουν σε κάθε γεύμα φρούτα και λαχανικά (ωμά ή βρασμένα) που θωρακίζουν τον οργανισμό προσφέροντάς του θρεπτικά στοιχεία με ελάχιστες θερμίδες. Τα μαλλιά διψούν και το εκφράζουν με ξηρότητα, κατεστραμμένες άκρες και θαμπή όψη Συμβουλέψτε τους πελάτες σας να μην αφήνουν τα μαλλιά τους να αφυδατωθούν. Καλό είναι να αποφεύγουν το λούσιμο με πολύ ζεστό νερό και να προστατεύουν τα μαλλιά από τη ζέστη και το κρύο. Πώς; Φορώντας μαντήλια και καπέλα όταν ο καιρός το επιβάλλει. Επίσης πρέπει να ενυδατώνουν τα μαλλιά με κατάλληλα προϊόντα, όχι μόνο στο λούσιμο αλλά και μετά: θρεπτικά έλαια και κρέμες «leave in» είναι οι αγαπημένοι φίλοι των μαλλιών, ειδικά τώρα το καλοκαίρι. Επίσης και τα μαλλιά θέλουν το αντηλιακό τους που θα τα προστατεύσει από την επικίνδυνη UV ακτινοβολία. Σε έλαιο, σε κρέμα, σε δροσερό σπρέι –είναι στο χέρι τους να επιλέξουν αυτό που τους αρέσει. Προσοχή! Τελειώνοντας, αξίζει να σημειωθεί πως αν το ξηρό δέρμα προκαλεί φαγούρα, τότε θα πρέπει να τοποθετούνται δροσερά επιθέματα στην περιοχή. Για τη μείωση της φλεγμονής, θα πρέπει να προτείνετε μια κρέμα υδρο- κορτιζόνης (non-prescription) ή αλοιφή που περιέχει τουλάχιστον 1% υδροκορτιζόνη. Αν τα μέτρα αυτά δεν ανακουφίσουν τα συμπτώματα ή αν τα συμπτώματα επιδεινωθούν, προτείνετε στους πελάτες σας να δουν το γιατρό τους ή να συμβουλευτούν ένα δερματολόγο.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MjA0NzY=