Φαρμακευτικός Κόσμος, Τεύχος #145
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ / ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ 18 Δυναμική παρουσία στην ελληνική αγορά έχουν τα προϊόντα ακράτειας, σύμφωνα με τελευταίες εκτιμήσεις, δημιουργώντας ένα μηνιαίο τζίρο πανελλαδικά της τάξης των 10.000.000€/μήνα (περίπου 120.000.000€/χρόνο) από δύο μόνο προϊόντα: πάνες για κλινήρεις ασθενείς και σλιπ ακράτειας για αυτοεξυπηρετούμενους (απορροφητικά προϊόντα βαριάς ακράτειας). Στην Ελλάδα ο κύριος όγκος των πωλήσεων αυτών γίνεται από τα σούπερ μάρκετ, αντίθετα από αυτό που συμβαίνει στην Ευρώπη. Στις μεγάλες ευρωπαϊκές χώρες, τα προϊόντα ακράτειας πωλούνται στο χώρο που δικαιωματικά ανήκουν, δηλαδή σε φαρμακεία και ιατρικά καταστήματα, καθώς είναι άμεσα συνδεδεμένα με σοβαρό πρόβλημα υγείας. Πρόκειται για ελληνικό φαινόμενο τα ιατροτεχνολογικά προϊόντα ακράτειας να πωλούνται και σε χώρους –όπως τα σούπερ μάρκετ–, όπου η ψυχολογία του καταναλωτή επικεντρώνεται στο ευ ζην, στην ευχάριστη αλλά και self service κατανάλωση. Σύμφωνα με εκτιμήσεις, το 6% του πληθυσμού πάσχει από ακράτεια, ενώ στην Ελλάδα οι πάσχοντες ανέρχονται περίπου στους 600.000. Από ελαφριά ακράτεια (ακράτεια από προσπάθεια) πάσχουν 480.000 άτομα, κυρίως γυναίκες που εξυπηρετούνται με τα συμβατικά προϊόντα γυναικείας υγιεινής, καθώς η ακράτεια θεωρείται ταμπού και δύσκολα οι πάσχουσες επιλέγουν να το συζητήσουν με το φαρμακοποιό τους. Από βαριά ακράτεια πάσχουν 120.000 άτομα (κλινήρεις ασθενείς και αυτοεξυπηρετούμενοι, δηλαδή χρήστες της πάνας ακράτειας και της πάνας βρακάκι/σλιπ). Καθένας από αυτά τα 120.000 άτομα κατα- ναλώνουν γύρω στα 60-80€/μήνα μό- νο για απορροφητικά προϊόντα PAUL HARTMANN HELLAS A.E. Κερδίστε το μερίδιο της αγοράς που σας ανήκει €
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MjA0NzY=