Φαρμακευτικός Κόσμος, Τεύχος #140
δημιουργούν διαφορετικό τρόπο αντιμετώπισης της κάθε υλοποίησης. Αυτή η διερεύνηση των ξεχωριστών αναγκών των φαρμακοποιών διυλίζε- ται μέσα από τον αρχικό κύκλο των επαφών που πραγματοποιούνται με τον φαρμακοποιό, μέσα από τη διεξαγωγή συγκεκριμένων σχετικών ερωτήσε- ων με τις οποίες προσδιορίζεται το επαγγελματικό προφίλ του πελάτη, και σε αυτή τη βάση στήνεται το όλο αρχιτεκτονικό concept. Ποια θα είναι τα οφέλη για το φαρμακείο από μια τέτοια διαχείριση του χώρου; Με μια μελετημένη ανακαίνιση ενός φαρμακείου και την παράλληλη υλο- ποίηση μιας επαγγελματικής μελέτης κατηγοριοποίησης και merchandising προϊόντων, τα οφέλη που προκύπτουν για τους φαρμακοποιούς είναι τρι- ών κατηγοριών: προσωπικά, επαγγελματικά και επιστημονικά. Προσωπικά οφέλη γιατί, γνωρίζοντας πως οι φαρμακοποιοί καταναλώ- νουν το μεγαλύτερο μέρος του προσωπικού τους χρόνου μέσα στα φαρ- μακεία τους, ακόμα και όταν αυτά παραμένουν κλειστά, μιας και έχουν αρκετή γραφειοκρατική εργασία να διεκπεραιώσουν, η δημιουργία ενός νέου χώρου εργασίας μπορεί να αποπνέει το προσωπικό τους στιλ σε συνδυασμό με τις σύγχρονες μεθόδους αρχιτεκτονικής καταστημάτων, γεγονός που τους δίνει επιπλέον δύναμη και διάθεση για δημιουργία και εξυπηρέτηση. Επαγγελματικά οφέλη αποκομίζουν από το γεγονός πως, λόγω της ανα- καίνισης και του αέρα της νέας αισθητικής που θα αποπνέει το φαρμα- κείο τους, αφενός μεν θα αυξηθεί η προσέλευση πελατών και αφετέ- ρου θα έχουν τη δυνατότητα να προωθήσουν μεγαλύτερη ποσότητα και ευρύτερη γκάμα προϊόντων, γεγονότα που από μόνα τους οδηγούν σε αυξήσεις τζίρων με μικρότερα κόστη. Επιστημονικά οφέλη, τέλος, αποκομίζουν από το γεγονός πως με την ανα- καίνιση εγκαινιάζουν και εισαγάγουν νέες —ξεχασμένες ίσως— επιστημονι- κές έννοιες και δραστηριότητες στο χώρο του φαρμακείου, όπως η καμπίνα περιποίησης, η δερμοανάλυση, αλλά και τομείς όπως τα συμπληρώματα διατροφής και διατροφικής υποστήριξης, η ομοιοπαθητική κλπ., που αυξά- νουν την επιστημονική εγρήγορση του φαρμακοποιού και επαναφέρουν πιο έντονα το βασικό χαρακτήρα του, ο οποίος δεν είναι άλλος από αυτόν του επιστήμονα σε πρώτο πλάνο και σε δεύτερο του επιχειρηματία. Θεωρείτε πως η ΚDI Contract έχει καταφέρει να «υπερασπιστεί» αποτελεσματικά αυτή την άποψη για την κατασκευή φαρμακείων; Μέσα από τη συσσωρευμένη εμπειρία των στελεχών της εταιρείας αλλά ζητήματα å ργονομίας και αισθητικής 48 και την εταιρική μας επταετή εμπειρία και κουλτούρα, θεωρώ πως έχουμε τελικά καταφέρει να δώσουμε το δυναμικό μας στίγμα σε μια αγορά δύσκολη και άκρως ανταγωνιστική. Ως δυνατότητες της εταιρείας, οι οποίες και μας διαφοροποιούν πλήρως από τον ανταγωνισμό, θε- ωρώ τις εξής: Το άρτια καταρτισμένο προσω- πικό μας, που αποτελείται κυρί- ως από μηχανικούς διαφόρων ειδικοτήτων, οι οποίοι προσφέ- ρουν υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας στους πελάτες μας. Η πλήρης καθετοποίηση των δι- αδικασιών της υλοποίησης ενός έργου, από τη μελέτη ως την κατασκευή (Inhouse Vertical Implementation). Η διασπορά των πελατών μας στα περισσότερα Business Sectors, από φαρμακεία, καταστήματα μέχρι σπίτια και μεγάλες εγκα- ταστάσεις. Φιλοσοφία μας είναι «Η κατασκευή είναι μία, μόνο η αρχιτεκτονική αλλάζει». Η διαφοροποίηση των έργων μας σε κάθε επαγγελματική κατηγορία. Για παράδειγμα, στο χώρο των φαρμακείων όλες οι υλοποιήσεις μας διαφέρουν μεταξύ τους: είναι πάγια άπο- ψή μας ότι κάθε φαρμακοποι- ός πρέπει να απολαμβάνει τη μοναδικότητα του φαρμακείου του! ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ AΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MjA0NzY=