Φαρμακευτικός Κόσμος, Τεύχος #137
Εμείς από τη μεριά μας, σαν επιχείρηση, βοηθάμε, στο μέτρο των δυνατοτήτων μας, όσο μπορούμε τους πε- λάτες μας, χωρίς βέβαια να υποστηρίζω ότι είμαστε σε θέση να προσφέρουμε λύση για το σύνολο των συσ- σωρευμένων προβλημάτων που δυστυχώς υπάρχουν. Πώς η Κάζης Ελλάς βοηθά το φαρμακείο σε όλα αυτά τα προβλήματα; Η Κάζης Ελλάς βοηθά πολύ και με διάφορους τρό- πους. Ενδεικτικά αναφέρω ότι έχουμε στη διάθεση των φαρμακείων-πελατών μας ένα υπερσύγχρονο πρόγραμμα, μοναδικό στην Ελλάδα, το οποίο ονο- μάζουμε «επαμειβόμενη εργαλειοθήκη». Πρόκειται για σύστημα εργαλείων μηχανοργάνωσης και χρημα- τοδότησης. Από την «επαμειβόμενη εργαλειοθήκη» το φαρμακείο-πελάτης μας διαλέγει όποιο εργαλείο ή σετ εργαλείων χρειάζεται τη συγκεκριμένη στιγμή και το προσαρμόζει στις ανάγκες του. Μετά από συ- νεργασία δύο μηνών μεταξύ ενός νέου φαρμακείου και της εταιρείας μας, και εφόσον και τα δύο μέρη έμειναν ευχαριστημένα από τη συνεργασία, η «ερ- γαλειοθήκη» προσφέρει βελτιωμένα εργαλεία στο φαρμακείο εν είδει αμοιβής για την επιτυχή συνερ- γασία. Μέχρι το τέλος του 2013 το πρόγραμμα αυτό θα είναι διαθέσιμο σε πάνω από 350 φαρμακεία στην περιοχή Αττικής και βέβαια σε πολύ περισσό- τερα στον υπόλοιπο ελληνικό γεωγραφικό χώρο. Μαρία Καράτζιου / Διευθύντρια Εργάζεστε εδώ και 11 χρόνια στον κλάδο του φαρμάκου. Πώς βιώνετε σήμερα την οικονομική κρίση στην εταιρεία σας και τον κλάδο μας; Καταλαβαίνετε βέβαια ότι, όταν μια εταιρεία ανήκει στις πρώτες φαρμακαποθήκες της Ελλάδας και φαντά- ζεστε, αν λάβουμε υπόψη μας το έτος ίδρυσής της, πόσες κρίσεις έχει περάσει. Ίσως μάλιστα να έχει πε- ράσει και χειρότερες από τη σημερινή. Από την τωρινή οικονομική κατάσταση εμείς στην Κά- ζης Ελλάς κρατάμε τα θετικά. Θα τολμούσα να πω ότι η κρίση μας «ευεργέτησε», όσον αφορά εσωτερικά, δι- οικητικά θέματα της εταιρείας, καθώς μας ώθησε στο να επιτύχουμε καλύτερη οργάνωση, η οποία βέβαια συνδυάστηκε με παρά πολλή προσωπική δουλειά από όλα τα στελέχη μας! Δουλειά, υπομονή, επιμονή. Με αυτά τα στοιχεία έχω τη σιγουριά ότι και αυτή η κρίση μπορεί να ξεπερα- στεί. Βέβαια έχει επηρεάσει παρά πολύ τον κλάδο μας, όπως και όλους τους Έλληνες· η αβεβαιότητα λόγω της έλλειψης στήριξης από το κράτος προς τα φαρμα- κεία και όλους τους χώρους της υγείας είναι εμφανής. Για μας, που έχουμε προσωπική και καθημερινή επα- φή με τα φαρμακεία, η αγωνία αυτή γίνεται ακόμα πιο έντονη. Βιώνουμε καθημερινά το άγχος και την ανα- σφάλειά τους. Γι' αυτό προσπαθούμε σαν εταιρεία, αλλά και εγώ προσωπικά, να έρθουμε όσο πιο κοντά γίνεται στους πελάτες μας, με αποτελεσματικές και ρεαλιστικές λύσεις. Ποιοι είναι οι στόχοι σας για το 2013; Ξέρετε, οι στόχοι για όλες τις εταιρείες είναι πάνω- κάτω γνωστοί. Αύξηση τζίρου, πελατολογίου, κερδο- φορίας κλπ. Σαν διευθύντρια της Κάζης Ελλάς Α.Ε., σαφέστατα με ενδιαφέρουν όλοι αυτοί οι στόχοι για το 2013, όπως άλλωστε και κάθε χρονιά. Αλλά προσωπικά η κρίση με έφερε πιο κοντά στον άν- θρωπο, το συνεργάτη και το συνάδελφο, και αυτή είναι η προτεραιότητα μου σήμερα. Οι στόχοι είναι οι ίδιοι, ο σκοπός άλλαξε… Μαρία Αποστολίδου / Υποδιευθύντρια Για ποιους λόγους πιστεύετε ότι ένα φαρμακείο αξίζει να επιλέξει να συνεργαστεί με τη φαρμακα- ποθήκη Κάζης Ελλάς Α.Ε.; Είναι βασικό ότι διαθέτουμε μια πλήρη γκάμα προϊό- ντων και επαρκείς ποσότητες, έτσι ώστε να καλύπτο- νται οι απαιτήσεις όλων των πελατών. Ευθύνη μου είναι η διατήρηση όσο γίνεται πιο πλήρους στοκ στη φαρμακαποθήκη, και είμαι σε θέση να ξέρω ότι αυτό είναι ένα ισχυρό μας σημείο. Έπειτα, ένα σημαντικό πλεονέκτημα είναι η προσωπι- κή καθημερινή επαφή του πελάτη με το συγκεκριμένο υπάλληλο της εταιρείας που τον εξυπηρετεί. Η εξυ- πηρέτηση είναι προσωπική· ο πελάτης γνωρίζει τον υπάλληλο της Κάζης Ελλάς με τον οποίο συνεργάζεται με το μικρό του όνομα. Η φαρμακαποθήκη επενδύει σε ανθρώπους οι οποίοι με ευγένεια, ειλικρινή συμπερι- φορά και επαρκή γνώση του αντικειμένου τους εξυπη- ρετούν τους πελάτες-φαρμακοποιούς. Οι πελάτες μας μάς εμπιστεύονται και μας στηρίζουν. Αυτή η εμπιστοσύνη δεν κερδίζεται εύκολα· είναι απο- τέλεσμα πολλών χρόνων συστηματικής δουλειάς. Επει- δή όμως εχθρός του καλού είναι το καλύτερο, είμαστε πάντα ανοιχτοί σε ό,τι νέο παρουσιάζεται στο χώρο του φαρμάκου και της δουλειάς μας γενικότερα. Για παρά- δειγμα, αναφέρω ότι από 01.01.2013 θα έχουμε ένα ολο- καίνουργιο υπερσύγχρονο μηχανογραφικό σύστημα. Τέλος, θα πρέπει να επισημάνουμε και την ευελιξία της εταιρείας, χάρη στην οποία έχει επιτύχει να εξυπη- ρετεί με ταχύτητα και ασφάλεια πολλές και διάφορες περιοχές εκτός της βορείου Ελλάδος, όπως την Αττική και την ευρύτερη Στερεά Ελλάδα, αλλά και πολλά απο- μακρυσμένα νησιά. Ντάνη Βαρελά / Υπεύθυνη πωλήσεων Αττικής & νοτίου Ελλάδος Ποιος είναι ο ρόλος σας στη λειτουργία της εται- ρείας; Δουλειά μου είναι να βρίσκομαι σε συνεχή επαφή με τις φαρμακευτικές εταιρείες για οποιοδήποτε είδους πρόβλημα προκύψει κατά τη συνεργασία μας, ενώ παράλληλα είμαι και υπεύθυνη promotion —ασχολού- μαι δηλαδή με την αύξηση του πελατολογίου— και marketing. Το marketing συνήθως συγχέεται με τη åðé÷åéñåßí 56
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MjA0NzY=