Φαρμακευτικός Κόσμος, Τεύχος #137

Εμείς από τη μεριά μας, σαν επιχείρηση, βοηθάμε, στο μέτρο των δυνατοτήτων μας, όσο μπορούμε τους πε- λάτες μας, χωρίς βέβαια να υποστηρίζω ότι είμαστε σε θέση να προσφέρουμε λύση για το σύνολο των συσ- σωρευμένων προβλημάτων που δυστυχώς υπάρχουν.  Πώς η Κάζης Ελλάς βοηθά το φαρμακείο σε όλα αυτά τα προβλήματα; Η Κάζης Ελλάς βοηθά πολύ και με διάφορους τρό- πους. Ενδεικτικά αναφέρω ότι έχουμε στη διάθεση των φαρμακείων-πελατών μας ένα υπερσύγχρονο πρόγραμμα, μοναδικό στην Ελλάδα, το οποίο ονο- μάζουμε «επαμειβόμενη εργαλειοθήκη». Πρόκειται για σύστημα εργαλείων μηχανοργάνωσης και χρημα- τοδότησης. Από την «επαμειβόμενη εργαλειοθήκη» το φαρμακείο-πελάτης μας διαλέγει όποιο εργαλείο ή σετ εργαλείων χρειάζεται τη συγκεκριμένη στιγμή και το προσαρμόζει στις ανάγκες του. Μετά από συ- νεργασία δύο μηνών μεταξύ ενός νέου φαρμακείου και της εταιρείας μας, και εφόσον και τα δύο μέρη έμειναν ευχαριστημένα από τη συνεργασία, η «ερ- γαλειοθήκη» προσφέρει βελτιωμένα εργαλεία στο φαρμακείο εν είδει αμοιβής για την επιτυχή συνερ- γασία. Μέχρι το τέλος του 2013 το πρόγραμμα αυτό θα είναι διαθέσιμο σε πάνω από 350 φαρμακεία στην περιοχή Αττικής και βέβαια σε πολύ περισσό- τερα στον υπόλοιπο ελληνικό γεωγραφικό χώρο. Μαρία Καράτζιου / Διευθύντρια  Εργάζεστε εδώ και 11 χρόνια στον κλάδο του φαρμάκου. Πώς βιώνετε σήμερα την οικονομική κρίση στην εταιρεία σας και τον κλάδο μας; Καταλαβαίνετε βέβαια ότι, όταν μια εταιρεία ανήκει στις πρώτες φαρμακαποθήκες της Ελλάδας και φαντά- ζεστε, αν λάβουμε υπόψη μας το έτος ίδρυσής της, πόσες κρίσεις έχει περάσει. Ίσως μάλιστα να έχει πε- ράσει και χειρότερες από τη σημερινή. Από την τωρινή οικονομική κατάσταση εμείς στην Κά- ζης Ελλάς κρατάμε τα θετικά. Θα τολμούσα να πω ότι η κρίση μας «ευεργέτησε», όσον αφορά εσωτερικά, δι- οικητικά θέματα της εταιρείας, καθώς μας ώθησε στο να επιτύχουμε καλύτερη οργάνωση, η οποία βέβαια συνδυάστηκε με παρά πολλή προσωπική δουλειά από όλα τα στελέχη μας! Δουλειά, υπομονή, επιμονή. Με αυτά τα στοιχεία έχω τη σιγουριά ότι και αυτή η κρίση μπορεί να ξεπερα- στεί. Βέβαια έχει επηρεάσει παρά πολύ τον κλάδο μας, όπως και όλους τους Έλληνες· η αβεβαιότητα λόγω της έλλειψης στήριξης από το κράτος προς τα φαρμα- κεία και όλους τους χώρους της υγείας είναι εμφανής. Για μας, που έχουμε προσωπική και καθημερινή επα- φή με τα φαρμακεία, η αγωνία αυτή γίνεται ακόμα πιο έντονη. Βιώνουμε καθημερινά το άγχος και την ανα- σφάλειά τους. Γι' αυτό προσπαθούμε σαν εταιρεία, αλλά και εγώ προσωπικά, να έρθουμε όσο πιο κοντά γίνεται στους πελάτες μας, με αποτελεσματικές και ρεαλιστικές λύσεις.  Ποιοι είναι οι στόχοι σας για το 2013; Ξέρετε, οι στόχοι για όλες τις εταιρείες είναι πάνω- κάτω γνωστοί. Αύξηση τζίρου, πελατολογίου, κερδο- φορίας κλπ. Σαν διευθύντρια της Κάζης Ελλάς Α.Ε., σαφέστατα με ενδιαφέρουν όλοι αυτοί οι στόχοι για το 2013, όπως άλλωστε και κάθε χρονιά. Αλλά προσωπικά η κρίση με έφερε πιο κοντά στον άν- θρωπο, το συνεργάτη και το συνάδελφο, και αυτή είναι η προτεραιότητα μου σήμερα. Οι στόχοι είναι οι ίδιοι, ο σκοπός άλλαξε… Μαρία Αποστολίδου / Υποδιευθύντρια  Για ποιους λόγους πιστεύετε ότι ένα φαρμακείο αξίζει να επιλέξει να συνεργαστεί με τη φαρμακα- ποθήκη Κάζης Ελλάς Α.Ε.; Είναι βασικό ότι διαθέτουμε μια πλήρη γκάμα προϊό- ντων και επαρκείς ποσότητες, έτσι ώστε να καλύπτο- νται οι απαιτήσεις όλων των πελατών. Ευθύνη μου είναι η διατήρηση όσο γίνεται πιο πλήρους στοκ στη φαρμακαποθήκη, και είμαι σε θέση να ξέρω ότι αυτό είναι ένα ισχυρό μας σημείο. Έπειτα, ένα σημαντικό πλεονέκτημα είναι η προσωπι- κή καθημερινή επαφή του πελάτη με το συγκεκριμένο υπάλληλο της εταιρείας που τον εξυπηρετεί. Η εξυ- πηρέτηση είναι προσωπική· ο πελάτης γνωρίζει τον υπάλληλο της Κάζης Ελλάς με τον οποίο συνεργάζεται με το μικρό του όνομα. Η φαρμακαποθήκη επενδύει σε ανθρώπους οι οποίοι με ευγένεια, ειλικρινή συμπερι- φορά και επαρκή γνώση του αντικειμένου τους εξυπη- ρετούν τους πελάτες-φαρμακοποιούς. Οι πελάτες μας μάς εμπιστεύονται και μας στηρίζουν. Αυτή η εμπιστοσύνη δεν κερδίζεται εύκολα· είναι απο- τέλεσμα πολλών χρόνων συστηματικής δουλειάς. Επει- δή όμως εχθρός του καλού είναι το καλύτερο, είμαστε πάντα ανοιχτοί σε ό,τι νέο παρουσιάζεται στο χώρο του φαρμάκου και της δουλειάς μας γενικότερα. Για παρά- δειγμα, αναφέρω ότι από 01.01.2013 θα έχουμε ένα ολο- καίνουργιο υπερσύγχρονο μηχανογραφικό σύστημα. Τέλος, θα πρέπει να επισημάνουμε και την ευελιξία της εταιρείας, χάρη στην οποία έχει επιτύχει να εξυπη- ρετεί με ταχύτητα και ασφάλεια πολλές και διάφορες περιοχές εκτός της βορείου Ελλάδος, όπως την Αττική και την ευρύτερη Στερεά Ελλάδα, αλλά και πολλά απο- μακρυσμένα νησιά. Ντάνη Βαρελά / Υπεύθυνη πωλήσεων Αττικής & νοτίου Ελλάδος  Ποιος είναι ο ρόλος σας στη λειτουργία της εται- ρείας; Δουλειά μου είναι να βρίσκομαι σε συνεχή επαφή με τις φαρμακευτικές εταιρείες για οποιοδήποτε είδους πρόβλημα προκύψει κατά τη συνεργασία μας, ενώ παράλληλα είμαι και υπεύθυνη promotion —ασχολού- μαι δηλαδή με την αύξηση του πελατολογίου— και marketing. Το marketing συνήθως συγχέεται με τη åðé÷åéñåßí 56

RkJQdWJsaXNoZXIy MjA0NzY=