Φαρμακευτικός Κόσμος, Τεύχος #137
emulsion, καθώς και τα Biotrin Shampoo και Biotrin Hair Tonic. Σε συ- νεργασία με τη Rottapharm κυκλοφόρησε τη σειρά Biomineral, αποτελού- μενη από τρία προϊόντα. Στη συνέχεια, η σειρά Biotrin εμπλουτίστηκε με το Biotrin Tar και το Biotrin DS. Στη συνέχεια στην οικογένεια Hydrovit προστέθηκε η παιδική σειρά Hydrovit Babycare, αποτελούμενη από 6 προ- ϊόντα. Τέλος, ένα καινοτόμο προϊόν, οι μονοδόσεις Hydrovit Retinol Plus, και πρόσφατα τα Hydrovit Anti-acne Wash και Hydrovit Anti-acne Lotion, ήρθαν για να συμπληρώσουν την σειρά Hydrovit Anti-Acne. Η ασφάλεια Η ποιότητα είναι θεμελιώδης αρχή για την Target Pharma. Τα προϊόντα της παράγονται στις μεγαλύτερες βιομηχανίες της Ελλάδας, έχοντας τα υψηλά κριτήρια ποιότητας ως θεμελιώδη αρχή. Εκ μέρους της εταιρείας, υπάρχει συνεχής παρακολούθηση των εξελίξεων της κοσμετολογίας, τόσο για την ανάπτυξη νέων προϊόντων όσο και για τη βελτίωση των ήδη υπαρχόντων, με σκοπό τη συνέχιση της παροχής προϊόντων που να καλύπτουν τις ανά- γκες των καταναλωτών, προσφέροντας ασφάλεια και αποτελεσματικότητα. Η Target Pharma έχει πιστοποιηθεί ως προς το σχεδιασμό, την εμπορία, την αποθήκευση και τη διανομή καλλυντικών, συμπληρωμάτων διατρο- φής, ιατροτεχνολογικών προϊόντων (CE) και φαρμακευτικών ιδιοσκευ- ασμάτων, σύμφωνα με το Πρότυπο Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας ISO 9001:2008, όπως επίσης και με την υπουργική απόφαση ΔΥ8δ/1348 για τα CE προϊόντα. Τα προϊόντα της Target Pharma ελέγχονται επιπλέον από το Πανεπιστήμιο Αθηνών και από εξουσιοδοτημένους οίκους του εσωτε- ρικού και του εξωτερικού. Η σχέση με το φαρμακείο Το φαρμακείο έχει πρωταρχική θέση για την Target Pharma, η οποία το δι- ατηρεί ως αποκλειστικό και μοναδικό κανάλι διανομής. Στοχεύοντας σε μια άριστη συνεργασία με τους συνεργάτες φαρμακοποιούς, τα στελέχη της εταιρείας παρακολουθούν και μελετούν τις εξελίξεις και τις τάσεις της αγο- ράς, αντλώντας νέες ιδέες τόσο για προϊόντα όσο και για την εμπορική πο- λιτική, ώστε να προσαρμόζονται πάντα στις ανάγκες του Έλληνα φαρμακο- ποιού. Για το λόγο αυτό, το εμπορικό τμήμα, ενισχύει τις ενημερώσεις προς το φαρμακοποιό και υιοθετούνται σταθερά νέες προωθητικές ενέργειες. Η οργάνωση Το 2000 η εταιρεία απέκτησε ιδι- όκτητα γραφεία για την στέγαση του διοικητικού τμήματος στο κέ- ντρο της Αθήνας (Μενάνδρου 54) ενώ το υποκατάστημα στη βόρεια Ελλάδα έχει έδρα τη Θεσσαλονίκη (Πρωτομαγιάς 17). Το 2001, η Target Pharma, θέλοντας να επεκταθεί πλέον αυτόνομα στο δίκτυο των φαρμακείων, δημιούργησε εμπο- ρικό τμήμα. Το εμπορικό τμήμα, όντας ένα από τα ισχυρότερα τμή- ματα της εταιρείας, επανδρώθηκε με αξιόλογους συνεργάτες οι οποίοι συνεχώς αξιολογούνται και εκπαι- δεύονται, ενώ διατηρεί και επεκτεί- νει την άμεση σχέση της εταιρείας με το φαρμακείο. Τα προϊόντα Τα πρώτα προϊόντα της εταιρείας ήταν τα Hydrovit Intim Intimcare, Hydrovit Mild Softsoap, Hydrovit Hand Cream, Hydrovit Select Day Target Pharma Η ελληνική εταιρεία Target Pharma ιδρύθηκε το 1997 από το Θεόδωρο Τσαλίκη. Αργότερα, τη διοίκηση της εταιρείας ανέλαβε ο γιος του, Γεώργιος Τσαλίκης, αναπτύσσοντας αποφασιστικά την εμπορική της δραστηριότητα και επενδύοντας σε δυναμικές συνεργασίες με ξένους οίκους παραγωγής και εμπορίας τόσο προϊόντων όσο και πρώτων υλών. ο προμηθευτής Πρωταρχική είναι η θέση που έχει το φαρμακείο για την Τarget Pharma, η οποία το διατηρεί ως αποκλειστικό κανάλι διανομής. Γεώργιος Τσαλίκης, Head of business Development Φαρμακοποιός, MBA ç åðï÷Þ, ôï ðñïúüí, ï ðñïìçèåõôÞò 48
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MjA0NzY=