Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Υγεία & Επιστήμη

τελευταία νέα


Αποστολή σε φίλοΕκτύπωσηΑποθήκευση στα αγαπημένα του μέλους

Γίνε και εσύ ένας Skin Checker


Εάν διαγνωστούν αρκετά έγκαιρα, το 90% των περιπτώσεων μελανώματος μπορεί να αντιμετωπιστεί αποτελεσματικά. Μια αποκλειστική μελέτη που διεξήχθη από την εταιρεία Ipsos για τη La Roche-Posay σε 23 χώρες από όλες τις ηπείρους, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας, εξετάζει τις διαφορετικές συμπεριφορές στον ήλιο και τη γενικότερη αντίληψη των κινδύνων που συνδέονται με την έκθεση σε αυτόν.



Ένα τεράστιο ποσοστό 88% των ερωτηθέντων, γνωρίζει για τους κινδύνους εμφάνισης καρκίνου του δέρματος, όταν εκτίθεται χωρίς προστασία. Παρόλ? αυτά, μόλις 1 στους 2 έχει επισκεφτεί δερματολόγο για να εξετάσει τις ελιές του και 1 στους 4 δεν έχει ποτέ ελέγξει τις ελιές στο σώμα του. Η δέσμευση της μάρκας στο σκοπό αυτό ξεκινά αρκετά χρόνια πριν, και σήμερα η La Roche-Posay παρουσιάζει μια νέα διαδραστική καμπάνια που προσεγγίζει το ζήτημα της πρόληψης του καρκίνου του δέρματος μέσα από μια σύγχρονη οπτική, ενθαρρύνοντας κάθε άτομο να παίξει δραστικό ρόλο στη διαδικασία εξέτασης για πιθανό καρκίνο του δέρματος. Πώς;

Ρίχνοντας μια προσεκτικότερη ματιά στον εαυτό του και σε όσους αγαπά.

Με ιδιαίτερα ενθαρρυντικά αποτελέσματα, η Ελλάδα είναι ανάμεσα στους «πρωταθλητές» της σωστής συμπεριφοράς και προστασίας από τον ήλιο. Συγκεκριμένα, οι συνήθειες προστασίας των Ελλήνων είναι πιο υπεύθυνες από το μέσο όρο των ερωτηθέντων των άλλων χωρών:

  •  Το 88% των Ελλήνων δηλώνει ότι προστατεύεται από τον ήλιο, και μάλιστα το εντυπωσιακό ποσοστό 34% δηλώνει ότι προστατεύεται όλο το χρόνο, ανεξάρτητα από την εποχή, σε αντίθεση με το 18% του μέσου όρου όλων των χωρών.
  •  Το 96% των γονιών με παιδιά κάτω των 12 ετών, δηλώνει ότι εφαρμόζει πάντα ή συχνά αντηλιακή προστασία στα παιδιά του σε σχέση με το 87% του μέσου όρου.
  •  Το 81% των Ελλήνων έναντι 52% του μέσου όρου, επιδιώκει να παραμένει στη σκιά και το 78% φοράει γυαλιά ηλίου με φίλτρα UV.
  •  Δυστυχώς όμως, υπάρχει ακόμα ένα 17% των Ελλήνων που θεωρεί ότι είναι ασφαλές να εκτίθεσαι στον ήλιο χωρίς προστασία όταν το δέρμα έχει ήδη μαυρίσει.

Ζώντας σε μια ηλιόλουστη χώρα, έχουμε μάθει να εκτιμούμε τα ευεργετικά οφέλη του ήλιου. Το 82% των Ελλήνων δηλώνει ότι ο ήλιος τους δίνει ενέργεια. Παράλληλα όμως, οι Έλληνες είναι και αρκετά συνειδητοποιημένοι σε ό,τι αφορά στους κινδύνους που μπορεί να προκαλέσει η έκθεση στον ήλιο μιας και το 96% συνδέει την έκθεση με πιθανά προβλήματα υγείας. Επίσης, μόνο 4 στους 10 Έλληνες θεωρούν ότι το μαυρισμένο δέρμα δείχνει πιο υγιές σε αντίθεση με το 67% σε όλες χώρες.

Οι Έλληνες φαίνονται αρκετά ενημερωμένοι σχετικά με το πως η συμπεριφορά στον ήλιο συσχετίζεται με τον καρκίνο του δέρματος και αναγνωρίζουν τα παρακάτω ως πιθανές αιτίες ανάπτυξής του:

  •  92% γνωρίζει ότι η έκθεση στον ήλιο χωρίς προστασία είναι επικίνδυνη.
  •  76% γνωρίζει ότι ένα έγκαυμα κατά την παιδική ηλικία ή την εφηβεία μπορεί να αποτελέσει βασικό παράγοντα ανάπτυξης καρκίνου του δέρματος.
  •  80% συσχετίζει τον καρκίνο του δέρματος με τον αριθμό και το μέγεθος των σπίλων (ελιές).

Παρά την εκτεταμένη όμως αυτή γνώση, το 52% τελικά υιοθετεί την καλή συνήθεια να ελέγχει μόνο του τις ελιές του, τουλάχιστον μια φορά το χρόνο. Επιπλέον, μόνο το 19% πραγματοποιεί κάθε χρόνο, εξέταση σπίλων από το δερματολόγο. Αξιοσημείωτο είναι όμως ότι 1 στους 2 έχει ήδη συμβουλέψει ένα αγαπημένο του πρόσωπο να επισκεφτεί το δερματολόγο για τον ίδιο λόγο. Αυτό εξηγείται από τη γενικότερη στάση του Έλληνα απέναντι στους αγαπημένους του, μιας και 8 στους 10 δηλώνουν ότι φροντίζουν περισσότερο για την υγεία των ανθρώπων που αγαπούν παρά για τη δική τους.


Ο καρκίνος του δέρματος είναι ο μόνος τύπος καρκίνου ο οποίος είναι ορατός με γυμνό μάτι και που εάν διαγνωστεί έγκαιρα, το 90% των περιστατικών μελανώματος μπορεί να θεραπευτεί αποτελεσματικά.

Αποτελώντας ένα σημαντικό συνεργάτη των δερματολόγων, της δερματολογικής έρευνας και όλων των ανθρώπων με ευαίσθητο δέρμα σε όλον τον κόσμο, η πηγή έμπνευσης της εκστρατείας της La Roche-Posay προέκυψε από το ανησυχητικό γεγονός της αύξησης των διαγνώσεων καρκίνου του δέρματος που πλέον έχει γίνει η 9η πιο συνηθισμένη μορφή καρκίνου στην Ευρώπη, με 100.000 νέες περιπτώσεις να διαγιγνώσκονται μόνο στην Ευρώπη, το 2012.

«Η μελέτη αυτή μας καθησυχάζει γνωρίζοντας ότι περισσότεροι άνθρωποι από ποτέ γνωρίζουν σήμερα τους κινδύνους εμφάνισης καρκίνου του δέρματος, όταν εκτίθενται στον ήλιο» αναφέρει η Elisabeth Araujo, Διεθνής Διευθύντρια της La Roche-Posay. «Το μελάνωμα, αν και παραμένει ο μόνος καρκίνος που μπορεί να προληφθεί, έχει υψηλά επίπεδα θνησιμότητας που δεν έχουν μειωθεί τις τελευταίες δεκαετίες και μένουμε έκπληκτοι από τον πολύ χαμηλό αριθμό ανθρώπων που ελέγχουν σήμερα τις ελιές τους δέρματος τους, έστω και μόνοι τους στο σπίτι. Πιστεύουμε ότι η εκστρατεία αυτή μπορεί να συντελέσει πραγματικά στην ενημέρωση κατά του καρκίνου του δέρματος –έναν αγώνα που ξεκινά από τη στιγμή που θα παρατηρήσουμε καλά τον εαυτό μας και αυτούς που αγαπάμε.»


Τόσο εύκολο όσο και το ABCDE


Η ενέργεια ΓΙΝΕ Skin Checker της La Roche-Posay θα φιλοξενηθεί στην τοπική ιστοσελίδα της μάρκας. Για να φτάσει και να εκπαιδεύσει όσο γίνεται περισσότερους ανθρώπους στον κόσμο, η μάρκα παρέχει ακριβείς και ευκολομνημόνευτες πληροφορίες προσαρμοσμένες σε κάθε κοινό. Με την προβολή του, εύκολου να το θυμάται κανείς, ABCDE, που αναπτύχθηκε και προωθήθηκε από δερματολόγους σε όλο τον κόσμο, η La Roche-Posay προσφέρει στους Skin Checkers, ενημέρωση, εκπαίδευση και μια φιλική παρουσίαση της μεθόδου 5 σημείων για να αναγνωρίσουν γρήγορα ένα πιθανό ανησυχητικό σημάδι στο δέρμα τους, με απώτερο στόχο να ενθαρρύνει τον κόσμο να παρατηρήσει ο ένας τον άλλον και να επισκεφτούν, το συντομότερο δυνατόν ένα δερματολόγο.

Η πλατφόρμα περιλαμβάνει επίσης μια ενότητα αφιερωμένη στον ανιχνεύσιμο χάρτη επιρροής της εκστρατείας σε όλο τον κόσμο και παρουσιάζει συζητήσεις που προκύπτουν γύρω από το θέμα, σε πραγματικό χρόνο, μέσω live συζήτησης στο twitter. Η εκστρατεία είναι σχεδιασμένη έτσι ώστε να κάνει τα πάντα, όσο γίνεται πιο εύκολα: ένα κλικ για να ενημερωθείτε, ένα κλικ για να κατεβάσετε τη μέθοδο ABCDE, ένα κλικ για να μάθετε τους κινδύνους της ηλιακής ακτινοβολίας, ένα κλικ για να μοιραστείτε τη πρωτοβουλία με ένα φίλο ή κάποιον που αγαπάτε, και να τους παρακινήσετε να λάβουν μέρος στην ενημέρωση και να γίνουν κι αυτοί Skin Checkers.