"Μόνο ο φαρμακοποιός θα μας ενημερώσει και θα μας συμβουλέψει για το αντηλιακό που χρειαζόμαστε για την ακμή, τη φωτογήρανση, τις πανάδες και τις ανάγκες της επιδερμίδας μας. Και μόνο ο φαρμακοποιός μας θα εγγυηθεί ως επιστήμονας υγείας για το αντηλιακό προϊόν που μας προτείνει. Αυτό το καλοκαίρι έχουμε δύο φίλους."
Αυτό ακούγεται στους ραδιοφωνικούς σταθμούς της Βόρειας Ελλάδας και σε ώρες υψηλής ακροαματικότητας ως το καινούριο σποτάκι του φαρμακευτικού συλλόγου Θεσσαλονίκης για το καλοκαίρι του 2015.
Η επικοινωνιακή καμπάνια του Συλλόγου στοχεύει στην ενίσχυση του επιστημονικού ρόλου του φαρμακοποιού τονίζοντας την ανάγκη να συμβουλευόμαστε όλοι το φαρμακοποιό μεταξύ άλλων και για τα αντηλιακά προϊόντα για την προστασία του δέρματος, την πρόληψη των εγκαυμάτων και του καρκίνου του δέρματος.