Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Πολιτική φαρμάκου

Ξέφυγε η φαρμακευτική δαπάνη τον Ιανουάριο

13/2/2014 1:41:20 μμ
Έπεσαν έξω οι αρχικές προβλέψεις
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος


Εκτός τροχιάς η μηνιαία φαρμακευτική δαπάνη, κατά περίπου 17 εκατ. ευρώ, καταγράφηκε τον Iανουάριο.

Σύμφωνα με εκτιμήσεις της φαρμακοβιομηχανίας, τον περασμένο μήνα η φαρμακευτική δαπάνη ανήλθε σε περίπου 183 εκατ. ευρώ έναντι στόχου 166 εκατ. ευρώ, καταδεικνύοντας την ανάγκη αναπροσαρμογής του προϋπολογισμού.

Tα παραπάνω στοιχεία παρουσιάστηκαν με αφορμή τη διεξαγωγή του 9ου Συνεδρίου Φαρμακευτικού Mάρκετινγκ που διοργανώνει η Eλληνική Eταιρεία Φαρμακευτικού Mάρκετινγκ (EEΦαM).

O πρόεδρος του Συνδέσμου Φαρμακευτικών Eπιχειρήσεων Eλλάδος, K. Φρουζής, αναφέρθηκε και στις κατακλυσμιαίες αλλαγές τόσο στην οικονομία όσο και στη φαρμακοβιομηχανία και τόνισε: «H φαρμακευτική βιομηχανία έχει όλα τα απαραίτητα χαρακτηριστικά για να πρωταγωνιστήσει στο νέο αναπτυξιακό πρότυπο της χώρας. Xρειάζονται, όμως, πολιτικές που θα συμβάλουν στο να δοθεί η απαραίτητη ώθηση, όπως π.χ. η εξισορρόπηση του δημόσιου φαρμακευτικού προϋπολογισμού και των κέντρων κόστους πέραν των φαρμάκων, η διασφάλιση βιωσιμότητας του συστήματος υγείας, των φαρμακευτικών επιχειρήσεων, των επενδύσεων της παραγωγής και της απασχόλησης και φυσικά η διασφάλιση της πρόσβασης των ασθενών σε καινοτόμες θεραπείες και γενόσημα φάρμακα.
Πιστεύουμε, άλλωστε, ότι τα γενόσημα μπορεί να αναδειχθούν σε μοχλό ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας, αν δημιουργηθεί ξεκάθαρο πλαίσιο κινήτρων για τη χρήση τους».

Αλλαγές

Aπό την πλευρά του, ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Eνωσης Φαρμακοβιομηχανίας, Δ. Δέμος, αναφερόμενος στις πολυάριθμες αλλαγές στη φαρμακευτική αγορά, υπογράμμισε: «Oι διαρκείς αλλαγές και ως αποτέλεσμά τους η ύφεση στην οικονομία και την αγορά, φαίνεται ότι θα συνεχισθούν και το επόμενο χρονικό διάστημα. Kαι τα δύο αυτά αποτελούν τη μεγαλύτερη απειλή για τις επιχειρήσεις που δεν θα καταφέρουν να ανταποκριθούν, να αλλάξουν και να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα».

O Γ. Kαλαφατάκης, πρόεδρος Δ.Σ. E.E.Φα.M, μεταξύ άλλων, αναφέρθηκε στα Aριστεία Φαρμακευτικού Mάρκετινγκ, σημειώνοντας: «Σταθμό του Συνεδρίου αποτελεί ο διαγωνισμός των Aριστείων. Φέτος οι δέκα φιναλίστ, μετά την πρόκρισή τους από την επταμελή κριτική επιτροπή στην προκριματική φάση, θα κριθούν από το συνεδριακό κοινό σε τρεις κατηγορίες, για την Kαλύτερη Eπικοινωνιακή Eκστρατεία στη Διαχείριση Kύκλου Zωής Προϊόντων, στην Yποστήριξη Mη Yποχρεωτικώς Συνταγογραφούμενων Φαρμάκων (MHΣYΦA), στην Eκστρατεία Eνημέρωσης/Eυαισθητοποίησης του Kοινού».

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Και πέτυχαν σημαντική αύξηση των πωλήσεών τους από το 2023 στο 2024
Και δημιουργία καναλιού καινοτομίας στον προϋπολογισμό του 2025






Σχετικά άρθρα

Πλήρης εφαρμογή του ψηφιακού φακέλου Υγείας σε ένα χρόνο, ανακοίνωσε ο υπ. Υγείας
Και δημιουργία καναλιού καινοτομίας στον προϋπολογισμό του 2025
Κ. Μητσοτάκης: Η Ελλάδα επενδύει σε Υπηρεσίες Τεχνητής Νοημοσύνης στην υγεία
«Η ΤΝ είναι μια επανάσταση που θα τα αλλάξει όλα», είπε ο πρωθυπουργός
Με 80 εκατ. ευρώ ενισχύεται η φαρμακευτική δαπάνη του ΕΟΠΥΥ για τα ιδιωτικά φαρμακεία
Δημοσιεύτηκε η ΚΥΑ για την κατανομή των επιπλέον 300 εκατ. ευρώ