Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα

Προβλήματα στις εταιρείες φαρμακείων φέρνει το ΠΔ 64
Επιβάλλει άστοχες και προβληματικές υποχρεώσεις
Παίδων Πεντέλης: Ηλεκτρονικά η έκδοση αριθμού προτεραιότητας!
Σε εφαρμογή νέο πρωτοποριακό σύστημα διαχείρισης ασθενών
Νεανικό και υγιές δέρμα με 10 φυσικά συστατικά
Τρώμε υγιεινά και προστατεύουμε το δέρμα μας


Σχεδιασμός φαρμακείου: τέχνη, επιστήμη ή μύθος;

1/12/2017 1:07:13 μμ
Τι τελικά ισχύει για τους καταναλωτές
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


To Pharmacy2020 γράφει για το ελληνικό φαρμακείο


Οι πελάτες ακολουθούν δεξιά πορεία όταν μπαίνουν σε ένα κατάστημα... Μιλώντας για την καταναλωτική συμπεριφορά, αυτός είναι ένας από τους πιο διαδεδομένους ισχυρισμούς, αλλά είναι μύθος ή πραγματικότητα;

Σύμφωνα με μελέτες, το 70%-90% του παγκόσμιου πληθυσμού είναι δεξιόχειρες, πράγμα που σημαίνει ότι τείνουν να ακολουθήσουν δεξιά πορεία. Όταν μιλάμε όμως για συμπεριφορά πελατών, η πραγματικότητα είναι πιο περίπλοκη. Ας δούμε τι πραγματικά μετράει:

Κατηγοριοποίηση προϊόντων

Η σαφής κατηγοριοποίηση των προϊόντων ίσως παίζει τον μεγαλύτερο ρόλο στον επηρεασμό του καταναλωτή. Οι πελάτες που ψάχνουν για συγκεκριμένα προϊόντα, χρησιμοποιούν οπτικές ενδείξεις για να αποφασίσουν πώς θα περιηγηθούν στον χώρο. Παράλληλα, τα προϊόντα που προβάλλονται στη βιτρίνα επηρεάζουν αποφασιστικά τον πελάτη σας όταν μπαίνει στο φαρμακείο.

Τοποθέτηση προϊόντων

Να θυμάστε ότι η τάση των αγοραστών είναι να στρέφουν κατά 45 μοίρες και να μην κάνουν στροφές 90 ή 180 μοιρών. Τοποθετήστε τα προϊόντα με τέτοιο τρόπο, ώστε να υπάρχει διαδοχή και αλληλουχία σε αυτό που βλέπει ο πελάτης.

Θέση της πόρτας εισόδου

Αν η πόρτα του φαρμακείου βρίσκεται στο κέντρο του καταστήματος, αφήνει την επιλογή στον εισερχόμενο να επιλέξει την κατεύθυνση που θα ακολουθήσει. Οι έκκεντρα τοποθετημένες πόρτες ωστόσο, "κατευθύνουν” τη ροή της κυκλοφορίας, οδηγώντας τους πελάτες σας σε μια συγκεκριμένη πλευρά του καταστήματος.


Το Pharmacy2020 θεωρεί τους παραπάνω παράγοντες καθοριστικούς στην αρχική φάση μελέτης της εμπορικής αρχιτεκτονικής ενός φαρμακείου. Πάνω απ' όλα, σκοπός είναι η δημιουργία ενός χώρου φιλικού, διαφοροποιημένου και που θα "πουλάει" ακόμα και με λιγότερη δική σας παρέμβαση.


To παρόν άρθρο αποτελεί αναδημοσίευση.

Πηγή:http://www.pharmacy2020.gr/

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Επιβάλλει άστοχες και προβληματικές υποχρεώσεις
Σε εφαρμογή νέο πρωτοποριακό σύστημα διαχείρισης ασθενών






Σχετικά άρθρα

Η Ιταλία αποτελεί τη μεγαλύτερη παραγωγό φαρμάκων στην ΕΕ
Ξεπέρασε τη Γερμανία και βελτίωσε την υγεία των πολιτών
Έξι νέα βραβεία στη φαρέτρα της Uni-Pharma & της Intermed
Για την προσήλωση στην καινοτομία, την εταιρική υπευθυνότητα και στο περιβάλλον
Novartis: Στην ελληνική κοινωνία-οικονομία το 35% του κύκλου εργασιών της
Παρουσίαση της Έκθεσης Εταιρικής Υπευθυνότητας 2016-2017
H Socialab κατακτά το βραβείο
Κατέκτησε 6 βραβεία για τις καμπάνιες της στα Best in Pharmacy Awards 2018