Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Συμβουλές ομορφιάς

τελευταία νέα


Πώς επιλέγουμε τα κατάλληλα αντιρυτιδικά καλλυντικά

13/6/2017 1:27:53 μμ
Συμβουλές για τη μέγιστη δυνατή αποτελεσματικότητα
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Η εμφάνιση των ρυτίδων, η πρώτη και πιο ενοχλητική ένδειξη της γήρανσης του δέρματος, αποτελεί μια φυσιολογική διαδικασία που οφείλεται σε μια σειρά από βιοχημικές διεργασίες, οι οποίες καθορίζονται από τα γονίδια. Ωστόσο ο τρόπος ζωής (κάπνισμα, κακή διατροφή, απότομο αδυνάτισμα, έκθεση στον ήλιο κ.ά.) συμβάλλει στην ταχύτερη εμφάνισή τους και οδηγεί στην ανάγκη για προστασία με τη βοήθεια των αντιρυτιδικών καλλυντικών.

 

Τα αντιρυτιδικά καλλυντικά μπορούν να βοηθήσουν, με την προϋπόθεση να γίνεται σωστή επιλογή, κατά το δερματολόγο-αφροδισιολόγο, Δρ. Μάρκο Μιχελάκη, ο οποίος δίνει τις ακόλουθες συμβουλές (σύμφωνα με τις συστάσεις της Αμερικανικής Ακαδημίας Δερματολογίας):

  • Ενυδατική κρέμα: Περιορίζει τις λεπτές γραμμές και αποτελεί το «μυστικό» συστατικό πολλών αντιγηραντικών προϊόντων, λόγω της αποτελεσματικότητάς της. Πρέπει όμως να χρησιμοποιείται καθημερινά και να ταιριάζει με τον τύπο του δέρματος.
  • Αντηλιακό προϊόν: Επίσης απαιτείται η καθημερινή χρήση και η συνεχή (ανά 2 ώρες) εφαρμογή σε υπαίθριο χώρο. Είναι σημαντικό να επιλέγουμε αντηλιακό ευρέος φάσματος, ώστε να προφυλάσσει και από την UVA και από την UVB, ανθεκτικό στο νερό (water resistant) και με δείκτη αντηλιακής προστασίας τουλάχιστον SPF 30. Επίσης αποδίδει καλύτερα αν ταιριάζει στον τύπο του δέρματος.
  • Ειδικά αντιρυτιδικά προϊόντα: Αν με την επιμελή χρήση των δύο παραπάνω για 2-3 εβδομάδες, οι ρυτίδες ή οι κηλίδες και λοιπές ενδείξεις γήρανσης επιμένουν, τότε προχωράμε στην επιλογή ειδικών προϊόντων για κάθε «πρόβλημα» ξεχωριστά και χρησιμοποιούμε ένα από αυτά τα προϊόντα κάθε φορά. Οι συνδυασμοί πολλών αντιρυτιδικών μπορεί να προκαλέσουν ερεθισμό στο δέρμα.
  • Διαβάζουμε τις ετικέτες: Πρέπει να προτιμώνται τα καλλυντικά που είναι: υποαλλεργικά (σημαίνει μειωμένος κίνδυνος αλλεργικής αντίδρασης), μη-φαγεσωρογόνα και μη ακμογόνα (δηλαδή δεν προκαλούν απόφραξη των πόρων και ακμή), καθώς και όσα αναγράφουν «Γραμμή Καταναλωτή».
  • Κλινικά Αποδεδειγμένο: Όσα προϊόντα αναγράφουν «κλινικά αποδεδειγμένο» σημαίνει πως έχουν δοθεί σε καταναλωτές για να τα δοκιμάσουν. Δεν σημαίνει όμως ότι αποτέλεσαν αντικείμενο κλινικής μελέτης και έγκρισης από αρμόδιες ρυθμιστικές αρχές, όπως ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Φαρμάκων (EMA) ή ο αμερικανικός (FDA).
  • Ρεαλιστικές προσδοκίες: Ισχυρισμοί όπως «διώξτε 10 χρόνια από πάνω σας» ή «εξαφανίζει όλα τα σημάδια του γήρατος» είναι πολύ καλοί για να είναι αληθινοί. Τα αντιγηραντικά προϊόντα δεν είναι πανάκεια και δεν μπορούν π.χ. να φθάσουν την αποτελεσματικότητα ενός λίφτινγκ. Επίσης δεν υπάρχει προϊόν που να αντιμετωπίζει όλα τα σημάδια της γήρανσης ταυτόχρονα.

Πώς πετυχαίνουμε τη μέγιστη δυνατή αποτελεσματικότητα

  1. Δίνουμε χρόνο στο προϊόν για να δράσει: Η ενυδατική μπορεί να λειάνει τις λεπτές γραμμές σε λίγες μέρες, αλλά τα περισσότερα αντιρυτιδικά προϊόντα θέλουν 6 εβδομάδες για να δείξουν τα αποτελέσματά τους, ενώ μερικά χρειάζονται έως 3 μήνες.
  2. Δεν διακόπτουμε τη χρήση του προϊόντος, μόλις δούμε αποτέλεσμα. Η αγωγή πρέπει όμως να διακοπεί αν προκαλέσει ερεθισμό, έγκαυμα, τσούξιμο και οποιαδήποτε άλλη αρνητική αντίδραση.
  3. Αποφεύγουμε την ηλιοθεραπεία.

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

31/3/2024 9:33:35 μμTop Pharma Launches 2023
Η έκδοση που συγκεντρώνει τη δράση όλης της αγοράς για ένα ολόκληρο έτος
Παρουσίασε την πλήρη γκάμα των προϊόντων της και τα νέα λανσαρίσματα






Σχετικά άρθρα

Η εμβληματική Bepanthol Cream πρωταγωνιστεί σε… make up workshop
Με λαμπερούς καλεσμένους από τον χώρο του beauty & fashion
Οι τρεις τάσεις που διαμορφώνουν την αγορά του καλλυντικού το 2024
Σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών Mintel
«Αγάπησε το δέρμα σου και φρόντισέ το σε συνεργασία με τον δερματολόγο σου»
Αυτό είναι το κεντρικό μήνυμα της εκστρατείας της ΕΔΑΕ για τα αυτοάνοσα – αυτοφλεγμονώδη δερματικά νοσήματα
Τεράστια η αύξηση πωλήσεων για τα προϊόντα περιποίησης προσώπου
Σύμφωνα με τον ΠΣΒΑΚ το φαρμακείο αποτελεί το 2ο πιο δυνατό κανάλι διανομής