Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα


Πώς αντιλαμβάνεται το φαρμακείο την προσέγγιση με το κοινό;

3/1/2018 1:52:28 μμ
Και ποιες είναι οι αναγκαίες υπηρεσίες που πρέπει να προσφέρονται
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


 To Pharmacy2020 γράφει για το ελληνικό φαρμακείο


Στο πλαίσιο της συνεχούς αναζήτησης μιας σύγχρονης προσέγγισης με τον ασθενή και το καταναλωτικό κοινό, συγκεκριμένα φαρμακεία αμφισβητούν τις παγιωμένες αντιλήψεις, θέτουν τον άνθρωπο/πελάτη στο επίκεντρο των ενεργειών τους και προσφέρουν νεωτερικές υπηρεσίες στο κοινό τους.


Στις μεγάλες πρωτεύουσες της Ευρώπης πολλά φαρμακεία αναπτύσσουν ειδικά διαμορφωμένους χώρους όπου προσφέρονται πρωτοβάθμιες υπηρεσίες υγείας στο κοινό, όπως μέτρηση πίεσης, μέτρηση βάρους και δείκτη μάζας σώματος, αξιόπιστες συμβουλές από ειδικούς για θέματα υγείας. Ειδική φροντίδα δίνεται στο να δημιουργηθεί ένα περιβάλλον σύγχρονο, φιλικό και φιλόξενο, επανδρωμένο με ειδικά εκπαιδευμένο προσωπικό, με ενημερωτικά φυλλάδια γύρω από τα κυριότερα προβλήματα υγείας που απασχολούν τον σύγχρονο άνθρωπο.


Ιδιαίτερη σημασία δίνεται και στον χρόνο αναμονής των επισκεπτών του φαρμακείου, με συνηθισμένη πλέον πρακτική να διαχωρίζονται όσοι έρχονται να εκτελέσουν μια συνταγή από τους υπόλοιπους που αναζητούν στο φαρμακείο καταναλωτικά προϊόντα. Με τον τρόπο αυτό επιταχύνεται η εξυπηρέτηση, με κερδισμένους όλους –τον ασθενή, το καταναλωτικό κοινό, το προσωπικό του φαρμακείου, το ίδιο το φαρμακείο.


Συνδυάζοντας στοιχεία από το παραδοσιακό φαρμακείο και τη σύγχρονη έννοια του consumer service, τα φαρμακεία αυτά προσφέρουν μια ολιστική εμπειρία εξυπηρέτησης που υπερβαίνει όσα γνωρίζουμε μέχρι σήμερα. Το προσωπικό τους υφίσταται ειδική εκπαίδευση ώστε να χρησιμοποιεί σαφή, καθημερινή, κατανοητή γλώσσα όταν απευθύνεται στους πελάτες, ενώ και τα ενημερωτικά φυλλάδια συντάσσονται με αυτήν τη λογική και παύουν να περιέχουν ειδική ορολογία που γίνεται κατανοητή μόνο από ένα μέρος του κοινού.


Ο σύγχρονος φαρμακοποιός συνειδητοποιεί ότι οι αγοραστικές συνήθειες έχουν πλέον αλλάξει όπως και οι προσδοκίες του κοινού για την πρωτοβάθμια περίθαλψή του από το φαρμακείο της γειτονιάς του. Αναδείξτε το φαρμακείο σας σε κέντρο υγείας και ευεξίας για το κοινό σας, αναβαθμίστε τις υπηρεσίες σας, αναπτύξτε πελατοκεντρική αντίληψη και περάστε στη νέα εποχή.


To παρόν άρθρο αποτελεί αναδημοσίευση.

Πηγή: http://www.pharmacy2020.gr/

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Novartis Hellas ζητά νέες πρωτοβουλίες που ενισχύουν τον δημόσιο διάλογο για την Υγεία






Σχετικά άρθρα

Ο Όμιλος ΠΕΙΦΑΣΥΝ βρίσκεται δίπλα στην εκπαίδευση και των μαθητών!
Μαθητές του 2ου ΕΠΑΛ Αιγάλεω ξεναγήθηκαν στους χώρους και μίλησαν για το μέλλον του επιχειρείν
FAMAR: Μεγάλες επενδύσεις στο Κέντρο Διανομής στη Θήβα
Και στην παροχή υπηρεσιών off-line serialization
Κώστας Παπαγιάννης: Οι φαρμακευτικές εταιρείες οφείλουν να μετασχηματιστούν ενόψει των μελλοντικών προκλήσεων
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Novartis Hellas ζητά νέες πρωτοβουλίες που ενισχύουν τον δημόσιο διάλογο για την Υγεία
Ο ΣΥ.ΦΑ. Θεσσαλονίκης στην 1η Έκθεση Logistics and Transports
Παρουσιάστηκαν οι νέες τεχνολογίες που αξιοποιεί ο Όμιλος