Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα

Δυναμική είσοδος της Menarini Hellas στην κυπριακή αγορά
Επεκτείνει τη συνεργασία της με την Κypropharm στον τομέα προϊόντων αυτοθεραπείας
Ποιες είναι οι φαρμακολογικές και οι θεραπευτικές εφαρμογές των κανναβινοειδών;
Η πρόεδρος του ΕΟΦ έδωσε τις επιστημονικές λεπτομέρειες για τη χρήση τους
Ασθενείς συμμετέχουν σε οφθαλμολογικές κλινικές δοκιμές από το σπίτι τους
Μέσω της εφαρμογής FocalView που δημιούργησε η Novartis


Millennial μητέρες: ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον κοινό για το φαρμακείο

1/2/2018 10:06:27 πμ
Πώς μπορεί να τις προσελκύσει ο φαρμακοποιός
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


 To Pharmacy2020 γράφει για το ελληνικό φαρμακείο


Γυναίκες που γεννήθηκαν μεταξύ του 1980 και του 2000 και είναι σήμερα μητέρες: ένα πολύ ενδιαφέρον κοινό-στόχος, μια γενιά με διαφορετικά χαρακτηριστικά και κίνητρα στην καταναλωτική της συμπεριφορά από τις προηγούμενες γενιές, για την οποία καλείστε να προσαρμόσετε ανάλογα την στρατηγική σας ώστε να την προσελκύσετε στο φαρμακείο σας.

Η millennial generation, ή αλλιώς Generation Y, αναζητά την ταχύτητα και την ευκολία στις συναλλαγές της. Οι μητέρες που ανήκουν σε αυτή την κατηγορία είναι απόλυτα εξοικειωμένες με την τεχνολογία, σκέφτονται και αποφασίζουν γρήγορα, έχουν ως προτεραιότητα την υγεία του παιδιού τους -και κατ' επέκταση της οικογένειάς τους- και είναι διατεθειμένες να πληρώσουν για υπηρεσίες και προϊόντα που τις ικανοποιούν.


Για να κερδίσετε την εμπιστοσύνη των millennial μαμάδων, καλό είναι να έχετε κατά νου 3 άξονες δράσης:

  •  Δικτυωθείτε μαζί τους: επικοινωνήστε με τις millennial μητέρες με SMS, newsletters, μέσω των social media. Το λατρεύουν γιατί έχουν γεννηθεί και μεγαλώσει με την ψηφιακή τεχνολογία! Επιπλέον, είναι αποδεδειγμένο ότι αν κάποιος "ακολουθεί" το φαρμακείο σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι προδιατεθειμένος να παραμείνει πιστός σε αυτό.
  •  Δώστε βαρύτητα στο word of mouth: το συγκεκριμένο target group δίνει μεγάλη σημασία στο πώς σας αξιολογούν οι φίλες(οι) και οι συγγενείς του, στο πόσο αναγνωρίσιμοι είστε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης -στα οποία παρεμπιπτόντως, βρίσκονται 2,5 ώρες κατά μέσο όρο την ημέρα- στο αν έχετε θετικές κριτικές και likes στο προφίλ του φαρμακείου σας ή στο Facebook. Η από στόμα σε στόμα θετική εικόνα για εσάς και το φαρμακείο σας αποδεικνύεται καθοριστική για τις millennial μητέρες.
  •  Εξειδικεύστε την εμπειρία τους στο φαρμακείο σας: οι millennial μητέρες εκτιμούν τις προσωποποιημένες υπηρεσίες και όχι τη μαζική εξυπηρέτηση. Η εξατομίκευση της γεύσης ενός φαρμάκου για την ίδια ή το παιδί της, η υπόδειξη ενός προϊόντος που θεωρείτε ότι την αφορά και την ξεχωρίζει από τους υπόλοιπους καταναλωτές, η τήρηση ειδικής καρτέλας με τις ανάγκες και τις επιθυμίες της, θα βαρύνουν στη σχέση σας με τη millennial μητέρα.

Τα παραπάνω δεν θα συμβούν σε μία ημέρα, αξίζει όμως να επενδύσετε σε ένα κοινό σύγχρονο, έξυπνο, καλά πληροφορημένο και με διάθεση να καταναλώσει: τις millennial μητέρες!


To παρόν άρθρο αποτελεί αναδημοσίευση.

Πηγή

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Επεκτείνει τη συνεργασία της με την Κypropharm στον τομέα προϊόντων αυτοθεραπείας
Γιατροί και φαρμακοποιοί θα ενημερωθούν από καταξιωμένους επιστήμονες του εξωτερικού






Σχετικά άρθρα

Δυναμική είσοδος της Menarini Hellas στην κυπριακή αγορά
Επεκτείνει τη συνεργασία της με την Κypropharm στον τομέα προϊόντων αυτοθεραπείας
Η APIVITA γιορτάζει για πρώτη φορά στην Ελλάδα την Παγκόσμια Ημέρα της Μέλισσας!
Στόχος να ενημερωθεί το κοινό για την αξία της μέλισσας στη βιώσιμη ανάπτυξη
350 χρονών έγινε η Merck!
Και δωρίζει 3.500 γεύματα σε μαθητές στην Αττική
Η ηλεκτρονική παρουσία του φαρμακείου στο διαδίκτυο
To Pharmacy2020 γράφει για το ελληνικό φαρμακείο