Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα

Χάνει έδαφος η ομοιοπαθητική στη Γερμανία
Οι φωνές που αμφισβητούν την αποτελεσματικότητά της γίνονται όλο και εντονότερες
Πόσο ωφέλιμο είναι το γιαούρτι για την καρδιαγγειακή υγεία
Μια μετα-ανάλυση στοιχείων από χιλιάδες ασθενείς


Millennial μητέρες: ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον κοινό για το φαρμακείο

1/2/2018 10:06:27 πμ
Πώς μπορεί να τις προσελκύσει ο φαρμακοποιός
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


 To Pharmacy2020 γράφει για το ελληνικό φαρμακείο


Γυναίκες που γεννήθηκαν μεταξύ του 1980 και του 2000 και είναι σήμερα μητέρες: ένα πολύ ενδιαφέρον κοινό-στόχος, μια γενιά με διαφορετικά χαρακτηριστικά και κίνητρα στην καταναλωτική της συμπεριφορά από τις προηγούμενες γενιές, για την οποία καλείστε να προσαρμόσετε ανάλογα την στρατηγική σας ώστε να την προσελκύσετε στο φαρμακείο σας.

Η millennial generation, ή αλλιώς Generation Y, αναζητά την ταχύτητα και την ευκολία στις συναλλαγές της. Οι μητέρες που ανήκουν σε αυτή την κατηγορία είναι απόλυτα εξοικειωμένες με την τεχνολογία, σκέφτονται και αποφασίζουν γρήγορα, έχουν ως προτεραιότητα την υγεία του παιδιού τους -και κατ' επέκταση της οικογένειάς τους- και είναι διατεθειμένες να πληρώσουν για υπηρεσίες και προϊόντα που τις ικανοποιούν.


Για να κερδίσετε την εμπιστοσύνη των millennial μαμάδων, καλό είναι να έχετε κατά νου 3 άξονες δράσης:

  •  Δικτυωθείτε μαζί τους: επικοινωνήστε με τις millennial μητέρες με SMS, newsletters, μέσω των social media. Το λατρεύουν γιατί έχουν γεννηθεί και μεγαλώσει με την ψηφιακή τεχνολογία! Επιπλέον, είναι αποδεδειγμένο ότι αν κάποιος "ακολουθεί" το φαρμακείο σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι προδιατεθειμένος να παραμείνει πιστός σε αυτό.
  •  Δώστε βαρύτητα στο word of mouth: το συγκεκριμένο target group δίνει μεγάλη σημασία στο πώς σας αξιολογούν οι φίλες(οι) και οι συγγενείς του, στο πόσο αναγνωρίσιμοι είστε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης -στα οποία παρεμπιπτόντως, βρίσκονται 2,5 ώρες κατά μέσο όρο την ημέρα- στο αν έχετε θετικές κριτικές και likes στο προφίλ του φαρμακείου σας ή στο Facebook. Η από στόμα σε στόμα θετική εικόνα για εσάς και το φαρμακείο σας αποδεικνύεται καθοριστική για τις millennial μητέρες.
  •  Εξειδικεύστε την εμπειρία τους στο φαρμακείο σας: οι millennial μητέρες εκτιμούν τις προσωποποιημένες υπηρεσίες και όχι τη μαζική εξυπηρέτηση. Η εξατομίκευση της γεύσης ενός φαρμάκου για την ίδια ή το παιδί της, η υπόδειξη ενός προϊόντος που θεωρείτε ότι την αφορά και την ξεχωρίζει από τους υπόλοιπους καταναλωτές, η τήρηση ειδικής καρτέλας με τις ανάγκες και τις επιθυμίες της, θα βαρύνουν στη σχέση σας με τη millennial μητέρα.

Τα παραπάνω δεν θα συμβούν σε μία ημέρα, αξίζει όμως να επενδύσετε σε ένα κοινό σύγχρονο, έξυπνο, καλά πληροφορημένο και με διάθεση να καταναλώσει: τις millennial μητέρες!


To παρόν άρθρο αποτελεί αναδημοσίευση.

Πηγή

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Με υλικά της κουζίνας
Μια μετα-ανάλυση στοιχείων από χιλιάδες ασθενείς






Σχετικά άρθρα

Ποιοι και πόσο θα πληρώσουν φέτος ειδική εισφορά αλληλεγγύης
Σε ποια εισοδήματα επιβάλλεται και με τι συντελεστές
Η Κίνα μπαίνει δυναμικά στο χώρο των CAR-T φαρμάκων
Ανταγωνίζεται μεγάλες αμερικανικές εταιρείες
Best in Pharmacy Αwards 2018: Ένας νέος θεσμός-πρόκληση για τη φαρμακευτική αγορά
Κίνητρο για ακόμη πιο δυναμικές και καινότομες δράσεις των επιχειρήσεων
Εμπορική Αρχιτεκτονική και Conceptual Design
Για ένα φαρμακείο που ξεχωρίζει από το... σωρό