Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επάγγελμα: Φαρμακοποιός

τελευταία νέα


Η αξία δημιουργίας ενός ελκυστικού χώρου πωλήσεων μέσα στο φαρμακείο

18/1/2018 12:35:37 μμ
Το visual merchandising είναι απαραίτητο για την ψυχολογία των καταναλωτών
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


To Pharmacy2020 γράφει για το ελληνικό φαρμακείο

Το visual merchandising, η εμπορική ανάδειξη των προϊόντων, είναι βασικός όρος επιτυχίας του σύγχρονου φαρμακείου. Αν, εντούτοις, διατηρείτε κάποιες αμφιβολίες, μια σύντομη παράθεση του πώς λειτουργεί και επιδρά στην ψυχολογία του καταναλωτή θα διαλύσει και τους τελευταίους σας δισταγμούς.


Ο χώρος και η ψυχολογία. Όλες οι μελέτες συντείνουν στο συμπέρασμα ότι όσο πιο ελκυστικός είναι ένας χώρος πώλησης, τόσο περισσότερο ο καταναλωτής έλκεται από αυτόν και «αφήνεται» στη γοητεία του. Αναπόφευκτα, η επιθυμία του να ψωνίσει αυξάνεται. Η διάταξη του χώρου, η τοποθέτηση των προϊόντων, το χρώμα, ο φωτισμός, είναι μερικά μόνον από τα "συστατικά” που μελετά το visual merchandising. Όλα αυτά επιδρούν στην ψυχολογία του πελάτη, τον εμπλέκουν συναισθηματικά και τον προσκαλούν να «εξαργυρώσει» με αγορές την υποσυνείδητη ικανοποίηση που αισθάνεται.


Το κόστος και η απόσβεσή του. Αν φοβάστε και υπολογίζετε το κόστος της διαμόρφωσης του φαρμακείου σας, σκεφθείτε ότι στο retail business η επιτυχία δεν έρχεται στην τύχη. Είτε το θέλουμε είτε όχι, το visual merchandising αναγνωρίζεται ως καθοριστικός παράγοντας επιτυχίας. Επιπλέον, το πληρώνετε άπαξ και δεν είναι ακριβό, αν λάβετε υπόψη σας ότι αποτελεί τον βασικότερο μοχλό απόσβεσης της επένδυσής σας και δημιουργίας κερδοφορίας.


Η "σιωπηλή πώληση”. Ένας χώρος σύγχρονος και σωστά μελετημένος προσελκύει από μόνος του το καταναλωτικό κοινό και στην ουσία προχωρά και σε πωλήσεις! Πρόκειται για την τεχνική της «σιωπηλής πώλησης», γιατί πολλές φορές δεν χρειάζεται καν να έρθει σε επαφή με τον πελάτη το προσωπικό σας. Το visual merchandising κάνει τη δουλειά από την αρχή ως το τέλος, μέχρι να έρθει ο πελάτης στο ταμείο σας!


Εν κατακλείδι, ένα φαρμακείο δεν σχεδιάζεται στην τύχη, ειδικά αν ο ανταγωνισμός που έχει να αντιμετωπίσει είναι οξύς. Κάθε λεπτομέρεια έχει τη σημασία της. Με το visual merchandising καλύπτουμε βασικές απαιτήσεις παρουσίασης και ανάδειξης του χώρου μας, έχοντας τη βεβαιότητα ότι πρόκειται για μια επένδυση που φέρνει εγγυημένα τα λεφτά της πίσω.


To παρόν άρθρο αποτελεί αναδημοσίευση.

Πηγή


Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Νέα συστήματα που επιτρέπουν την ουσιαστική επικοινωνία
Με αφορμή τη συμπλήρωση 100 χρονών παρουσίας και συνολικής προσφοράς






Σχετικά άρθρα

Η τεχνητή νοημοσύνη φέρνει «κοντά» τον φαρμακοποιό με τον ασθενή
Νέα συστήματα που επιτρέπουν την ουσιαστική επικοινωνία
ΠΦΣ: «Τα φαρμακεία καθιερώνονται ως Κέντρα Εμβολιασμού Ενηλίκων»
Μετά την επιτυχία αυτή, ανακοινώνονται οι επόμενοι στόχοι
MSD ONCOLOGY: Ανοιχτή πρόσκληση για υποβολή προτάσεων ερευνητικών έργων
Με θέμα την πολιτική υγείας για τον καρκίνο