Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επάγγελμα: Φαρμακοποιός

τελευταία νέα


Φαρμακοποιός: Τρία πράγματα που δεν πρέπει ποτέ να πείτε στους πελάτες σας

29/3/2018 8:47:36 πμ
Και τι μπορείτε να απαντήσετε για να μην ακυρωθεί η πώληση
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


To Pharmacy2020 γράφει για το ελληνικό φαρμακείο

Σύμφωνα με την μελέτη των James Allen, Frederick F. Reichheld και Barney Hamilton "The Three "Ds" of Customer Experience", στο περιβάλλον της λιανικής και συνεπώς του σύγχρονου φαρμακείου, φαίνεται πως αν και 8 στους 10 φαρμακοποιούς πιστεύουν ότι προσφέρουν πολύ καλό επίπεδο εξυπηρέτησης πελατών, οι πελάτες τους αντίστοιχα είναι πολύ λιγότερο ικανοποιημένοι, με το ποσοστό να κυμαίνεται στο 40%.


Και επειδή ο πελάτης είναι βασιλιάς - κατά το γνωστό ρητό – η εμπειρία και η παρατήρηση έχουν εντοπίσει τρεις φράσεις που ποτέ δεν πρέπει να λέγονται από εσάς ή το προσωπικό σας.


«Δεν γνωρίζω – δεν το έχω ακουστά». ?γνοια για προϊόντα φαρμακείου δεν είναι επιτρεπτή. Ακόμα και αν ο πελάτης ζητά κάτι πραγματικά εξεζητημένο που δικαιολογημένα δεν γνωρίζει κάποιος από το προσωπικό σας ή κανείς δεν τον έχει ενημερώσει για το συγκεκριμένο προϊόν, μπορεί να δείξει το ενδιαφέρον του απευθυνόμενος για πληροφορίες ή καλώντας κάποιον πιο έμπειρο συνάδελφο. «Θα ρωτήσω και θα σας πω» ή «θα σας παραπέμψω στον συνάδελφό μου» είναι απείρως καλύτερες απαντήσεις από το «πρώτη μου φορά ακούω γιΆ αυτό το προϊόν».


«Δεν είμαι αρμόδιος να σας εξυπηρετήσω». Εκτός από άστοχη, η συγκεκριμένη απάντηση είναι και αγενής. Ο πελάτης δεν είναι υποχρεωμένος να γνωρίζει ποιος κάνει τι και, επιπλέον, η ερώτηση ή το πρόβλημά του είναι και δικό σας πρόβλημα. Προσπαθήστε λοιπόν να δείτε αν μπορείτε να τον βοηθήσετε ή κατευθύνετέ τον στον σωστό άνθρωπο. Η ικανοποίηση του πελάτη είναι βασικός όρος επιβίωσης μιας επιχείρησης.


«Δεν ξέρω πόσο αποτελεσματικό είναι». Για να πείσετε έναν πελάτη να αγοράσει ένα προϊόν είναι απαραίτητο να πιστεύετε πρώτα εσείς σε αυτό και στις ιδιότητές του. Αυτό αντανακλάται στον τρόπο που το παρουσιάζετε, στον τόνο της φωνής σας, στη γλώσσα του σώματος που χρησιμοποιείτε. Φράσεις όπως «δεν το έχω δοκιμάσει» ή «δεν το εμπιστεύομαι απόλυτα», ακυρώνουν κάθε πιθανότητα πώλησης.


Συμπερασματικά, η εκπαίδευση του προσωπικού ενός φαρμακείου πρέπει απαραίτητα να περιλαμβάνει τεχνικές προώθησης των πωλήσεων και τρόπους σωστού και αποτελεσματικού χειρισμού των πελατών.


To παρόν άρθρο αποτελεί αναδημοσίευση.
Πηγή
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Νέα συστήματα που επιτρέπουν την ουσιαστική επικοινωνία






Σχετικά άρθρα

Επιτήδειοι άδειασαν από Prolia τα φαρμακεία δύο νομών
Η Αγάπη Ακριτίδου, υπεύθυνη του Τμήματος Αγορών του ΣΦΗΠ, εξηγεί στο f.daily τα περιστατικά
15 ΣΥΦΑ συμμετέχουν στην Ενεργειακή Κοινότητα Φαρμακοποιών
Ξεκινούν εγγραφές και για νέα μέλη
Κ. Λουράντος: «Η ελεύθερη πρόσβαση στο φάρμακο έχει δυσκολέψει»
Ομιλία του προέδρου του Φ.Σ. Αττικής στο Hellas PHARM 2024
Θ. Κουτσούκης: «Μας έδωσαν τα εμβόλια Covid-19 που δεν αφορούν κανέναν πλέον»
Τα ουσιαστικά ζητήματα που «καίνε» τον κλάδο καταγράφει ο πρόεδρος του Φ.Σ. Λάρισας