Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα

Προβλήματα στις εταιρείες φαρμακείων φέρνει το ΠΔ 64
Επιβάλλει άστοχες και προβληματικές υποχρεώσεις
Παίδων Πεντέλης: Ηλεκτρονικά η έκδοση αριθμού προτεραιότητας!
Σε εφαρμογή νέο πρωτοποριακό σύστημα διαχείρισης ασθενών
Νεανικό και υγιές δέρμα με 10 φυσικά συστατικά
Τρώμε υγιεινά και προστατεύουμε το δέρμα μας


Φαρμακείο: Κατηγοριοποίηση και τοποθέτηση προϊόντων

11/4/2018 11:16:49 πμ
Σωστή διάταξη, σωστό εμπορικό αποτέλεσμα
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


To Pharmacy2020 γράφει για το ελληνικό φαρμακείο

Πώς διατάσσετε το χώρο του φαρμακείου σας; Πώς τοποθετείτε τα προϊόντα, τυχαία ή προμελετημένα; Έχετε σαφή εικόνα του τι θέλετε να επιτύχετε; Αντιλαμβάνεστε ότι κάθε επιλογή σάς οδηγεί σε διαφορετικό αποτέλεσμα;


Η κατηγοριοποίηση και τοποθέτηση του προϊοντικού μείγματος είναι βασικό συστατικό για να αποδώσει ένα φαρμακείο το μάξιμουμ των δυνατοτήτων του. Ο στόχος της είναι απλός: αποσκοπεί στο να παρουσιάσει τα προϊόντα με τον πιο ελκυστικό τρόπο και με την πιο λειτουργική και χρηστική διάταξη στο χώρο, προσκαλώντας τον καταναλωτή να τα επιλέξει και να τα αγοράσει.


Η συνολική διαδικασία, αυτό που ονομάζουμε visual merchandising, αποτελεί τη δυναμική και σύγχρονη διαχείριση του τομέα της προσέλκυσης των πελατών. Αρχικά αποτυπώνεται ο χώρος, η επίπλωσή του, τα είδη και ο όγκος των προϊόντων. Κρίσιμοι παράγοντες επιτυχίας που πρέπει πάντοτε να λαμβάνονται υπόψη είναι:

  • o διαθέσιμος χρόνος του φαρμακείου για την εφαρμογή,
  • το προφίλ του πελατειακού κοινού του φαρμακείου,
  • η στόχευση του φαρμακοποιού ως προς το τι επιθυμεί να προβάλλει και να προωθεί,
  • οι σχέσεις του φαρμακείου με τους προμηθευτές του,
  • η εκπαίδευση του προσωπικού, ώστε να είναι ευθυγραμμισμένο με την πολιτική του φαρμακείου.

Περιττό να τονίσουμε ότι συνταγές γενικής χρήσεως δεν υφίστανται. Κάθε φαρμακείο απαιτεί τη δική του μελέτη που θα αξιοποιήσει στο μέγιστο το χώρο του και θα υπηρετήσει τα «θέλω» και τη γραμμή πλεύσης του φαρμακοποιού του.

Η εφαρμογή του visual merchandising δεν είναι πολυτέλεια. Αντιθέτως, αποτελεί την καλύτερη εγγύηση για την επιτυχή εμπορική πορεία του σύγχρονου φαρμακείου.


ΠΗΓΗ

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Μια εορταστική καλοκαιρινή βραδιά αφιερωμένη στα προϊόντα φαρμακείου
Θα ζητήσουν την ακύρωση του Προεδρικού Διατάγματος






Σχετικά άρθρα

Η Ιταλία αποτελεί τη μεγαλύτερη παραγωγό φαρμάκων στην ΕΕ
Ξεπέρασε τη Γερμανία και βελτίωσε την υγεία των πολιτών
Έξι νέα βραβεία στη φαρέτρα της Uni-Pharma & της Intermed
Για την προσήλωση στην καινοτομία, την εταιρική υπευθυνότητα και στο περιβάλλον
Novartis: Στην ελληνική κοινωνία-οικονομία το 35% του κύκλου εργασιών της
Παρουσίαση της Έκθεσης Εταιρικής Υπευθυνότητας 2016-2017
H Socialab κατακτά το βραβείο
Κατέκτησε 6 βραβεία για τις καμπάνιες της στα Best in Pharmacy Awards 2018