Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Ευ Ζην

τελευταία νέα

ΦΣΑ: Τα μέτρα του ΕΟΠΥΥ παύουν την έννοια της συλλογικής σύμβασης
Οι προσωπικές ενημερώσεις και οι κατ' επιλογή πληρωμές οδηγούν σε αθέμιτο ανταγωνισμό
Πόσο επηρεάζει η χρόνια κνίδωση την ποιότητα ζωής;
Παγκόσμια μελέτη παρατήρησης αποκαλύπτει τις επιπτώσεις της νόσου
ΕΟΠΥΥ: Από πού θα βρουν οι ασθενείς αναλώσιμα και ιατροτεχνολογικά
Δίνονται λίστες με τους συμβεβλημένους παρόχους, εκτός φαρμακείων


Εννέα φυσικοί τρόποι για απαλό και βαθύ ύπνο

11/8/2017 10:00:29 πμ
Ακολουθείστε τους πριν πάτε για ύπνο
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


''To Pharmacy2020 αρθρογραφεί για το πρότυπο γαληνικό εργαστήριο lab3''.

 

Η παρατεταμένη έλλειψη ύπνου ή η κακή ποιότητα ύπνου μπορεί να επηρεάσει την ψυχική μας ισορροπία, τη διάθεση, τη μνήμη, ενώ παράλληλα καταστέλλει και τη λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος. Οι εναλλακτικές θεραπείες εκμεταλλεύονται τα δώρα της φύσης και μας παρέχουν τη γνώση για να απολαμβάνουμε τον ύπνο μας και να ανακτούμε δυνάμεις. Μερικές απλές και σίγουρες υποδείξεις:

Αφαγία 2 ώρες πριν ξαπλώσετε

Ειδικά εμείς οι Έλληνες τρώμε αργά το βράδυ και μετά από λίγο ξαπλώνουμε με το στομάχι γεμάτο. Καταλαβαίνουμε όλοι ότι μεγαλύτερο λάθος από αυτό δεν μπορεί να υπάρξει.

Αλκοόλ και καφεΐνη στοπ

Η καφεΐνη και το αλκοόλ είναι ουσίες διεγερτικές. Εκτός από τον καφέ, η καφεΐνη βρίσκεται στη σοκολάτα, το τσάι, τα ενεργειακά ποτά, γι? αυτό χρειάζεται προσοχή τι πίνουμε πριν κοιμηθούμε. Το αλκοόλ μπορεί στην αρχή να φέρνει υπνηλία, αλλά καθώς το σώμα μας το μεταβολίζει δρα ως διεγερτικό. Στοπ λοιπόν στον καφέ και τον αλκοόλ αρκετή ώρα πριν κοιμηθούμε.

Όχι άσκηση πριν κοιμηθείτε

Αφήστε περιθώριο τουλάχιστον 4 ωρών μεταξύ άσκησης και ύπνου. Όταν το σώμα αρχίζει να καταλαγιάζει, ο εγκέφαλος αρχίζει την απελευθέρωση μελατονίνης που επιφέρει υπνηλία και βοηθά να αποκοιμηθείτε εύκολα.

Κλείστε τις ηλεκτρονικές συσκευές

Τηλεόραση, λάπτοπ, ταμπλέτες και κινητά πρέπει να κλείνουν αρκετή ώρα πριν ξαπλώσετε. Το απαλό κόκκινο φως ενδείκνυται γιατί δεν μετατοπίζει τον κιρκάδιο ρυθμό και δεν καταστέλλει τη μελατονίνη.

Αρωματίστε το υπνοδωμάτιό σας

Αρωματίστε απαλά το μαξιλάρι ή τον λαιμό σας με αιθέρια έλαια, όπως υλάνγκ-υλάνγκ, λεβάντα ή σανταλόξυλο και αφήστε τα να επενεργήσουν ευεργετικά και ηρεμιστικά.

Λάδι καρύδας

Έχει παρατηρηθεί ότι η κατανάλωση λαδιού καρύδας συντελεί στον καλό βραδινό ύπνο επειδή ρυθμίζει τις λειτουργίες του σώματος και βοηθά στην αποσυμπίεση από τις σκοτούρες της ημέρας.

Αυτές οι πληροφορίες έχουν αποκλειστικά ενημερωτικό χαρακτήρα και δεν αποτελούν ιατρικές συμβουλές. Η δημοσίευση των πληροφοριών αυτών δεν συνιστά άσκηση της ιατρικής ή της ομοιοπαθητικής και δεν υποκαθιστούν τις συμβουλές του γιατρού σας ή του θεραπευτή σας.

To παρόν άρθρο αποτελεί αναδημοσίευση.

Πηγή: http://www.lab3.gr/

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Το πλαφόν των 200 δωρεάν επισκέψεων το μήνα αλλάζει
Εμπλέκονται 2 γιατροί του Π.Γ. Νοσοκομείου Έβρου






Σχετικά άρθρα

Μειώνεται η ζάχαρη στα αναψυκτικά!
Ως μέρος της καταπολέμησης της παχυσαρκίας από την Ευρωπαϊκή Ένωση
Θανατηφόρα η πλαστική σακούλα στη θάλασσα
Για πάνω από 600 θαλάσσιους οργανισμούς
Το αντισυλληπτικό χάπι προστατεύει από τη ρευματοειδή αρθρίτιδα
Μεγάλη έρευνα του Ινστιτούτου Καρολίνσκα της Στοκχόλμης
Γιατί χάνουμε τα δόντια μας;
Και ποιες είναι οι κρυφές επιπτώσεις;