Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Ευ Ζην

τελευταία νέα

ΦΣΑ: Τα μέτρα του ΕΟΠΥΥ παύουν την έννοια της συλλογικής σύμβασης
Οι προσωπικές ενημερώσεις και οι κατ' επιλογή πληρωμές οδηγούν σε αθέμιτο ανταγωνισμό
Πόσο επηρεάζει η χρόνια κνίδωση την ποιότητα ζωής;
Παγκόσμια μελέτη παρατήρησης αποκαλύπτει τις επιπτώσεις της νόσου
ΕΟΠΥΥ: Από πού θα βρουν οι ασθενείς αναλώσιμα και ιατροτεχνολογικά
Δίνονται λίστες με τους συμβεβλημένους παρόχους, εκτός φαρμακείων


Έλεγχος της πίεσης με φυσικό τρόπο και υγιεινή ζωή

11/8/2017 11:01:08 πμ
Τα αντιυπερτασικά φάρμακα δεν δίνουν πάντα λύση
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


''To Pharmacy2020 αρθρογραφεί για το πρότυπο γαληνικό εργαστήριο lab3''.


Η υπέρταση ή υψηλή αρτηριακή πίεση είναι μια ανεπιθύμητη κατάσταση που έχει βλαπτική επίδραση στην καρδιά. Πολύ συχνά εκδηλώνεται με χρόνιους πόνους στο στήθος, δυσκολία αναπνοής, κόπωση, καρδιακή αρρυθμία, προβλήματα όρασης.

Εκτός από την επιβεβλημένη επίσκεψη στον γιατρό σας, παρατηρήσεις και μελέτες έχουν δείξει τη θετική επίδραση ορισμένων βοτάνων στην αντιμετώπιση της υπέρτασης.


Ο βασιλικός και η προσθήκη κανέλας στην καθημερινή σας διατροφή είναι ένας καλός τρόπος για τη μείωση της αρτηριακής πίεσης. Το ίδιο ωφέλιμος είναι και ο λιναρόσπορος που είναι πλούσιος σε ωμέγα-3 λιπαρά, τα οποία μειώνουν τη χοληστερόλη.


Παράλληλα, το σκόρδο βοηθά στη διαστολή των αιμοφόρων αγγείων, γεγονός που διευκολύνει τη ροή του αίματος.


Σημαντικός παράγοντας ελέγχου της πίεσης είναι φυσικά η γενικότερη υγιεινή διατροφή. Το πολύ αλάτι, για παράδειγμα, κατακρατά υγρά με αποτέλεσμα την άνοδο της πίεσης του αίματος. Τα προμαγειρεμένα γεύματα δεν ωφελούν, αντίθετα τροφές πλούσιες σε ωμέγα-3 λιπαρά, όπως ο τόνος και ο σολομός, μόνο καλό προκαλούν. Τέλος, η σοκολάτα και το κακάο που είναι πλούσια σε φλαβονοειδή, βοηθούν στη διατήρηση της πίεσης σε φυσιολογικά επίπεδα.


Μαζί με τη διατροφή, η άσκηση είναι ουσιώδης παράγων. Η καθημερινή γυμναστική, το περπάτημα, το τζόκινγκ ή το τρέξιμο βοηθούν στην καλή κυκλοφορία. Το αλκοόλ και το κάπνισμα καλό είναι να αποφεύγονται και, τέλος, είναι πάντοτε σκόπιμο να ελέγχετε τακτικά τα επίπεδα της αρτηριακής σας πίεσης για να έχετε πάντοτε τον «σιωπηλό δολοφόνο» υπό έλεγχο.

Αυτές οι πληροφορίες έχουν αποκλειστικά ενημερωτικό χαρακτήρα και δεν αποτελούν ιατρικές συμβουλές. Η δημοσίευση των πληροφοριών αυτών δεν συνιστά άσκηση της ιατρικής ή της ομοιοπαθητικής και δεν υποκαθιστούν τις συμβουλές του γιατρού σας ή του θεραπευτή σας.

To παρόν άρθρο αποτελεί αναδημοσίευση.

Πηγή: http://www.lab3.gr/

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Παγκόσμια μελέτη παρατήρησης αποκαλύπτει τις επιπτώσεις της νόσου
Για την ανάπτυξη πρωτότυπων βιοτεχνολογικών φαρμάκων






Σχετικά άρθρα

Μειώνεται η ζάχαρη στα αναψυκτικά!
Ως μέρος της καταπολέμησης της παχυσαρκίας από την Ευρωπαϊκή Ένωση
Θανατηφόρα η πλαστική σακούλα στη θάλασσα
Για πάνω από 600 θαλάσσιους οργανισμούς
Το αντισυλληπτικό χάπι προστατεύει από τη ρευματοειδή αρθρίτιδα
Μεγάλη έρευνα του Ινστιτούτου Καρολίνσκα της Στοκχόλμης
Γιατί χάνουμε τα δόντια μας;
Και ποιες είναι οι κρυφές επιπτώσεις;