Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Συμβουλές ομορφιάς

τελευταία νέα


Εκστρατεία ενημέρωσης για την Διαπυητική Ιδρωταδενίτιδα

29/11/2016 2:31:18 μμ
Πρόκειται για μια χρόνια φλεγμονώδη δερματοπάθεια
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo



 Πρόκειται για μία χρόνια φλεγμονώδη δερματοπάθεια που εκτιμάται ότι επηρεάζει το 1% του ενήλικου πληθυσμού παγκοσμίως. Δεν οφείλεται σε λοίμωξη και δεν είναι μεταδοτική. Εκδηλώνεται με δερματικές βλάβες, όπως οζίδια, αποστήματα και συρίγγια, στις πτυχές του σώματος, δηλαδή στις μασχάλες, στη βουβωνική χώρα, στους γλουτούς και στα σημεία κάτω από τους μαστούς, περιοχές όπου υπάρχουν πολλοί αποκρίνεις ιδρωτοποιοί αδένες.


Τα συμπτώματα της νόσου την καθιστούν ιδιαίτερα δυσάρεστη και επώδυνη, με τεράστιες συνέπειες στην καθημερινότητα των πασχόντων. Ο πόνος, η πυόρροια, η δυσοσμία, οι ουλές και οι συνέπειές τους στην κοινωνική, προσωπική και επαγγελματική ζωή των ασθενών επηρεάζουν σημαντικά την ποιότητα της ζωής τους.


Η ανάγκη ενημέρωσης για την Διαπυητική Ιδρωταδενίτιδα είναι άμεση. Τα συμπτώματα της νόσου μπορεί να συσχετιστούν με άλλα νοσήματα γι αυτό και η διάγνωση καθυστερεί αρκετά χρόνια, με αποτέλεσμα τη σημαντική επιβάρυνση της υγείας του ασθενούς. Είναι χαρακτηριστικό ότι:


Η μέση καθυστέρηση της διάγνωσης είναι 7-8 χρόνια, ενώ έχει αναφερθεί πως μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 12 χρόνια.

Το 58% των ασθενών περιμένουν, κατά μέσο όρο, 2,8 χρόνια πριν επισκεφθούν γιατρό. Οι ασθενείς βλέπουν 5 διαφορετικούς γιατρούς σε περισσότερες από 17 επισκέψεις μέχρι να λάβουν σωστή διάγνωση.


H AbbVie, αντιλαμβανόμενη την άμεση αυτή ανάγκη και επιδιώκοντας να συμβάλλει αποτελεσματικά στην αναβάθμιση της ποιότητας ζωής των πασχόντων, οι οποίοι σε ένα πολύ μεγάλο βαθμό παραμένουν αδιάγνωστοι, προχωρά στην ενημερωτική εκστρατεία με το μήνυμα «Τι σου δίνει χαρά» (#tisoudineixara). Η καμπάνια εστιάζει στη δυνατότητα που έχουν οι ασθενείς που διαγιγνώσκονται εγκαίρως, να συνεχίσουν να ασκούν τις καθημερινές δραστηριότητές που… τους δίνουν χαρά.


Παράλληλα, βοηθά τους ασθενείς να εντοπίσουν εγκαίρως τα συμπτώματα της νόσου και τους προτρέπει να επισκεφθούν άμεσα δερματολόγο. Αυτό αποτελεί το πρώτο και καθοριστικότερο βήμα προκειμένου οι πάσχοντες να αντιμετωπίσουν τη νόσο και τα συμπτώματά της, δίχως, όπως πολύ συχνά συμβαίνει, να την κρύβουν. Στο πλαίσιο αυτό, δημιουργήθηκε, μεταξύ άλλων, βίντεο που πλαισιώνει την ενημερωτική εκστρατεία και στοχεύει στην αφύπνιση των ασθενών.


Οι ενδιαφερόμενοι έχουν τη δυνατότητα να συμπληρώσουν ειδικά διαμορφωμένο ερωτηματολόγιο ώστε να ελέγξουν τα συμπτώματά τους και να δημιουργήσουν έναν προσωπικό οδηγό συζήτησης προετοιμάζοντας την επίσκεψη τους στον δερματολόγο.


Η εκστρατεία τελεί υπό την αιγίδα της Ελληνικής Δερματολογικής και Αφροδισιολογικής Εταιρείας.


Περισσότερες πληροφορίες για την Διαπυητική Ιδρωταδενίτιδα μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα www.hsonline.gr.

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Στο πλαίσιο του 14ου Συνεδρίου Φαρμακευτικού Management






Σχετικά άρθρα

Η εμβληματική Bepanthol Cream πρωταγωνιστεί σε… make up workshop
Με λαμπερούς καλεσμένους από τον χώρο του beauty & fashion
Οι τρεις τάσεις που διαμορφώνουν την αγορά του καλλυντικού το 2024
Σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών Mintel
«Αγάπησε το δέρμα σου και φρόντισέ το σε συνεργασία με τον δερματολόγο σου»
Αυτό είναι το κεντρικό μήνυμα της εκστρατείας της ΕΔΑΕ για τα αυτοάνοσα – αυτοφλεγμονώδη δερματικά νοσήματα
Τεράστια η αύξηση πωλήσεων για τα προϊόντα περιποίησης προσώπου
Σύμφωνα με τον ΠΣΒΑΚ το φαρμακείο αποτελεί το 2ο πιο δυνατό κανάλι διανομής